Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار مهر، حسین دهقان صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص فعالیت سازمان پایانه های مسافربری شهرداری ورامین اظهار داشت: ارائه خدمات به شهروندان در پایانه مسافربری جهت اعزام شهروندان به عتبات عالیات، مکه مکرمه، کربلای معلی، قم و جمکران  همراه با برگزاری مراسم های معنوی از کارهای خوب صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهقان در ادامه در رابطه با دیگر فعالیت های سازمان پایانه های ورامین افزود: راه اندازی سایت اطلاع رسانی سازمان پایانه جهت اطلاع شهروندان و خرید بلیط، پیگیری و راه اندازی سامانه صدور ویزای اربعین حسینی در پایانه مسافربری و ارائه بلیط سفر به مرز مهران، کربلا و نجف با ناوگان اتوبوس استاندارد و توریستی به نرخ دولتی جهت رفاه حال شهروندان و زائران و جابه جایی مسافران و شهروندان به استانهای مختلف کشور به تعداد ۵۲۰۰ نفر از نمونه خدمات صورت گرفته است.

شهردار ورامین در ادامه با اشاره به فعالیت واحد CNG  بیان داشت: این واحد خدماتی بصورت شبانه روزی در حال خدمت به مردم شهرستان ورامین است که در این مسیر توانسته به اخذ مدرک استاندارد برای جایگاه قاسم آباد و کمربندی شمالی نائل آید و عودت وآزادسازی کارمزد سالهای ۹۲-۹۳-۹۶ جهت جایگاه قاسم آباد و کمربندی را انجام دهد و از طرف دیگر با توجه به تخصصی بودن واحد فوق در بحث آموزش توانست گواهینامه تکنیسین فنی برای هر سه جایگاه ( به تعداد سه نفر) را اخذ کند.

کد خبر 4425197

منبع: مهر

کلیدواژه: پایانه مسافربری حسین دهقان شهرداری ورامین اربعین ۹۷ اربعین 97 کرمانشاه خبرگزاری مهر اربعین حسینی بوشهر گرگان مشهد یاسوج شیراز خرم آباد شهرکرد سنندج خطبه های نماز جمعه بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۰۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه آموزش‌های امدادی و ایمنی به ۱۱۵ هزار مسافر نوروزی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی درویش پور، با اشاره به ماموریت‌های هلال احمر از ابتدای طرح نوروزی تا به امروز گفت: از تاریخ ۲۴ اسفند لغایت ۷ فروردین، ۲۲۶۴ عملیات و خدمت از سوی هلال احمر به شهروندان ارائه شده که در این ماموریت‌ها مجموعا به ۱۷ هزار و ۳۴۸ نفر امدادرسانی شد.
وی افزود: قسمت مهمی از ماموریت‌های هلال احمر در این ایام در حوزه جاده‌ای بود که بر همین اساس ۱۷۸ نفر از شهروندان متاثر از حوادث جاده‌ای رهاسازی و ۲۱۸۹ نفر در محل درمان شدند.
درویش پور ادامه داد: علاوه بر این جمعیت هلال احمر با بهره گیری از توان داوطلبان و جوانان در نقاط مختلف جاده‌های کشور حضور فعال داشته و به راهنمایی و آموزش مسافران نوروزی می‌پردازند و در قالب طرح‌های مختلف خدمات بشردوستانه به شهروندان ارائه می‌دهند. در همین رابطه ۲۵۰ هزار نفر از خدمات پویش بهرفت، ۹۴ هزار نفر از پویش سبز، بیش‌از ۱۱۵ هزار نفر از آموزش‌های امدادی و ایمنی و ۸۱ هزار نفر از خدمات اکیپ‌های سحاب بهره‌مند شدند. در مجموع سازمان جوانان هلال احمر در این مدت به بیش‌از یک میلیون و ۸۹۷ هزار نفر خدمات رسانی کرده است.
وی افزود: همچنین سازمان جوانان با برپایی خیمه‌های نماز و غرفه‌های فرهنگی میزبان ۱۵۷ هزار نفر از مسافرین بودند و بیش از ۵۰ هزار بسته افطاری توزیع کردند.
سخنگوی ستاد نوروزی هلال احمر خاطرنشان کرد: در سال جاری ماه مبارک رمضان با ایام نوروز همزمان شده و هلال احمر با توجه به رسالتی که دارد در کنار نیازمندان و افراد کم برخوردار حضور دارد که بر این اساس از ابتدای طرح نوروزی ۴۹ هزار و ۶۴ بسته معیشتی در میان اقشار ضعیف جامعه توزیع شده است.
این مقام مسئول در هلال احمر تصریح کرد: در مجموع بیش از ۶۴۶ هزار نفر از خدمات سازمان داوطلبان در این مدت بهره‌مند شده که بهره مندی ۶ هزار و ۴۵۰ نفر از طرح نیابت و ۱۰۰ هزار نفر از طرح پایش سلامت بواسطه فعالیت ۱۲۱۳ نفر/روز پزشک داوطلب، تنها گوشه‌ای از این خدمات است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جابه جایی بیش از ۱۷۵ هزار مسافر در پایانه‌های مسافربری خوزستان
  • جابجایی بیش از ۳۵ هزار مسافر از پایانه مسافربری قزوین
  • تحقق یک آرزوی دیرینه؛ مترو به حرم رضوی متصل می‌شود
  • ارائه بیش از ۱۱۱ هزار خدمت دارویی،‌ درمانی و توانبخشی در نوروز ۱۴۰۳
  • ارائه بیش از ۱۱۱ هزار خدمت دارویی،‌ درمانی و توانبخشی به شهروندان در ایام نوروز
  • ارائه بیش از ۱۱۱ هزار خدمت دارویی،‌ درمانی و توانبخشی به هموطنان
  • «بسته‌های گردشگری» خدمت جدید ناژوان برای شهروندان و مسافران
  • با عملکرد جهادی مدیریت شهری چتر خدمت بر سر همه محلات شهر گسترده خواهد شد
  • پارک‌سوار شمالی شهر قم ساماندهی می‌شود
  • ارائه آموزش‌های امدادی و ایمنی به ۱۱۵ هزار مسافر نوروزی