Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر پوررحمانی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «آسمان هوای باران دارد»، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره روند تولید و اصلاحیه‌های محتوایی این سریال تلویزیونی گفت: پس از ماه‌ها تصویربرداری و تدوین همزمان، اکنون در مرحله صداگذاری هستیم و روی موسیقی پروژه کار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این روزها در حال مذاکره با خوانندگان مختلف برای انتخاب موسیقی تیتراژ هستیم.

تهیه‌کننده سریال «آسمان هوای باران دارد» در ادامه بیان کرد: به دلیل برخی مشکلات محتوایی که در تدوین و فیلمنامه داشتیم و به فراخور فصل و حال و هوای روز جامعه، یکسری از تصاویر را دوباره ضبط و تدوین می‌کنیم.

گفتنی است؛ علی عمرانی، مرجانه گلچین، فریبا کوثری، بهرنگ علوی، بابک کریمی و فریبا جدیکار از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

داستان این سریال قصه خانواده‌ای است که برای ادامه تحصیل دختر بزرگشان در مقطع دکترا راهی تهران می‌شوند، اما خواسته یا ناخواسته درگیر موضوعاتی می‌شوند که دستمایه قصه‌های این سریال است.

سریال «آسمان هوای باران دارد» فصل دوم سریال «آسمان همیشه ابری نیست» ساخته سعید عالم زاده با طرحی از امیر پورحمانی تهیه کننده این دو مجموعه است که در سال ۸۹ از شبکه یک سیما پخش شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سریال تلویزیونی صدا و سیما تهیه کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۰۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری هوای گلستان تا اواسط هفته آینده

مهدیه اصحابی گفت: از امروز جمعه هفتم اردیبهشت تا سه شنبه هفته آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و دمای هوا نیز با شیب ملایم افزایشی می‌شود.

او افزود: از روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت، اما با ورود جریانات شمالی آسمان ابری می‌شود و شاهد کاهش دما و بارش‌های پراکنده در استان خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • پایداری هوای گلستان تا اواسط هفته آینده
  • داستان تیتراژ سریال دلیران تنگستان
  • داستان تیتراژ سریال«دلیران تنگستان»/ وقتی موسیقی ایرانی محترم است
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • تغییر صدا و چهره رحمان و رحیم سریال پایتخت بعد ۹ سال (فیلم)
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • ۴۰۰برنامه هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود
  • هوای البرز گرم می‌شود
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • آسمان آتن حال و هوای مریخی گرفت + فیلم