Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: شرکت کره ای سامسونگ ظاهر گوشی های میان رده و ارزان قیمت خود را تغییر می دهد.

این کمپانی مشهور که قدرتمند ترین برند ساخت موبایل در چند سال اخیر لقب گرفته مدت های زیادی محصولات میان رده خود را با ظاهری تکراری و کلاسیک روانه بازار Store فروش می کرد. حال روز گذشته اخباری منتشر شد که نشان می دهد این برند قدرتمند تحول در ظاهر گوشی های مقرون به صرفه خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تازگی این محصول خوش قیمت رونمایی شده و ظاهری بسیار جدید تر از محصولات سال های اخیر سامسونگ دارد. در ابتدا این موضوع اینگونه به نظر می رسید که این محصول خوش قیمت یک محصول خاص و منحصر به فرد برای این برند محسوب می شود اما شرایط به گونه ای دیگر رقم خورد و شرکت کره ای سامسونگ این ظاهر را برای محصولات جدید خود در نظر گرفته است. این گوشی هوشمند رنگ های جدیدی را نیز با خود به همراه داشت که تاکنون شاهد آن رنگ ها روی محصولات میان رده ی این برند نبوده ایم. با این تفاسیر ادامه عرضه محصولات سامسونگ با این ظاهر و رنگ موضوعی عجیب نخواهد بود، این تغییرات بدون شک پاسخی برای برند های چینی و ارزان قیمت تر است که با پیروی از ظاهر گوشی های آیفون شرایط بدی را برای این برند کهنه کار ایجاد کرده اند.

شرکت کره ای سامسونگ خود این موضوع را به صورت رسمی اعلام کرد.

روز گذشته برخی از افراد نزدیک به شرکت سامسونگ توییتی را منتشر کردند که در آن عنوان شد که برای موبایل های پایین رده این شرکت کره ای تغییرات قابل توجهی در کار است و آغاز آن ها با گوشی هوشمند Galaxy A6s خواهد بود. این تغییرات در جهت طراحی است ورنگ های جدید بخش قابل ذکرتر آن است. به طور کلی بخش اعظمی از فروش کل سامسونگ در رده بندی پایین رده و میان رده ها است و آن ها اگر نمی خواهند رتبه اول را به هوآوی بدهند باید این دسته بندی را به روز نگاه دارند.مقامی که به شدت توسط برند هوآوی تهدید می شود و سامسونگ به خوبی می داند که اگر در مورد این موضوع کوتاهی کند به سرنوشتی مانند نوکیا در سال های گذشته و سونی تبدیل خواهد شد. برند هایی که روز گاری برترین موبایل ها را در اختیار کاربران قرار می دادند.

حال با توجه با این موضوع باید منتظر عرضه گوشی های میان رده سامسونگ مانند سری جی این شرکت قدرتمند باشیم. نظر شما در مورد ظاهر این گوشی هوشمند چیست؟خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

شیرین نمی دانست سیاوش از لحظات خصوصی شان فیلم می گیرد! اعدام بی سر و صدای امیر و همدستش در زندان کرج مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا کشف اسکلت خون آشام 10 ساله! + عکس دردسر وزش باد در مراسم عروسی سلطنتی + عکس اعدام 8 مرد خطرناک در تهران ! + جزییات درگیری عجیب کارگران چینی با پلیس بخاطر زنان خیابانی ! این مرد روزها عبادت می کرد شب ها سرقت/ تصاویر دوربین مدار بسته او را لو داد + عکس جزئیات حمله اراذل و اوباش به معلم شیرازی سر کلاس درس+عکس هشدار رییس پلیس تهران به دور دور بچه پولدارها با شیر و پلنگ + عکس تصاویر دیده نشده از نابغه علم فیزیک جهان شرط عجیب ازدواج زن مطلقه با پیرمرد با زخم بستر! این رییس بانک در مخفیگاهش دستگیر شد! + جزییات سحر خانم منشی جمشید بود و وسوسه به جانش افتاد + عکس 2 زن عامل دوئل مرگبار 2 مرد تهرانی بودند! این معلم در برابر صبر دانش آموزش زانو زد+ فیلم تبهکاران تهرانی به این 2 جرم خیابانی بیشتر علاقه دارند! گرانی پوشک باعث قتل دختر 10 ماهه شد! +عکس اقدام شنیع کارکنان مدرسه با پسربچه اتیسمی+فیلم و عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه بازار Store سامسونگ گوشی هوشمند موبایل تهدید گاری عکس ایران زن قتل تصاویر پرونده جوان زنان یک زن همسرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۰۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان بازرسی کل کشور به ماجرای «نوکیای ایرانی» ورود کند

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از عرضه نوکیای تقلبی گفت: فروش این نوع موبایل در بازار به دور از انصاف و حرام است. سازمان بازرسی کل کشور باید به این موضوع ورود کند.

گروه دیجیتال بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «سید کاظم موسوی» نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با بازارنیوز پیرامون حواشی به وجود آمده درباره تولید تلفن همراه نوکیا در داخل کشور بدون اخذ مجوز از این شرکت خارجی اظهار کرد: عرضه این نوع موبایل‌ها به منزله تضییع حقوق مصرف‌کنندگان است. در چنین شرایطی مردم می‌توانند به دلیل خسارتی که از این محل شامل حالشان شده از عرضه کننده آن شکایت کنند.


نایب رئیس کمیسیون مجلس اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: کالا‌هایی باید در بازار عرضه شود که از تایید استاندارد‌های داخلی و بین المللی برخوردار باشد. اخیرا در فضای رسانه‌ای کشور شنیده شده که تلفن همراه تقلبی با عنوان نوکیا در بازار فروخته می‌شود که از اصالت کافی برخوردار نیست. خرید این موبایل صرفاً باعث هدررفت پول مردم می‌شود؛ لذا، فروش این نوع تلفن‌های همراه را دور از انصاف و حرام می‌دانم.


وی تاکید کرد: نهاد‌های نظارتی کشور مانند سازمان بازرسی کل کشور و تعزیرات حکومتی باید به این موضوع ورود کنند. وزارت صمت هم به عنوان متولی بازار باید توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشد. مگر مردم ایران افراد متقلبی هستند که اکنون بخواهند از گوشی تقلبی استفاده کنند.


موسوی در پایان تصریح کرد: مردم در بازار پول یک کالای اصل را پرداخت می‌کنند، اما در نهایت یک محصول تقلبی را دریافت می‌کنند. بروز مسائل مشابه با این موضوع صرفا باعث بی اعتمادی مردم به بازار و مخدوش شدن ذهنیت آن‌ها نسبت به فضای اقتصادی کشور می‌شود.


پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: موبایل ، بازار موبایل ، نوکیا ایرانی ، وزارت صمت ، سازمان تعزیرات حکومتی ، سازمان بازرسی کل کشور ، کالای تقلبی ، استاندارد لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9U

دیگر خبرها

  • سازمان بازرسی کل کشور به ماجرای «نوکیای ایرانی» ورود کند
  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • آیا حاضرید آیفون را ارزان‌تر بخرید، ولی با بدنه پلاستیکی؟
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی+ دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۳ اردیبهشت)
  • بهترین گوشی موبایل در رنج ۲۰ میلیون؛ مقایسه A55 و ردمی نوت 13 پرو پلاس
  • شاتل موبایل رنج جدید شماره سیم‌کارت‌های هوشمند خود را عرضه کرد
  • سامسونگ و کوالکام به ۲۰ درصد سرعت دانلود بالاتر در شبکه 5G دست یافتند
  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز (۲ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung