Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب، دوازدهمین راهپیمایی دریایی طی امروز دوشنبه در منطقه واحه غزه برگزار می شود.

هیأت تحرک ملی برای لغو محاصره اعلام کرد که این راهپیمایی در سواحل شهرک بیت لاهیا برگزار خواهد شد و دهها قایق به همراه هزاران نفر از شهروندان فلسطینی در آن مشارکت خواهند داشت.

در همین ارتباط، «ادهم ابو سلمیه» سخنگوی هیات تحرک ملی برای لغو محاصره غزه تأکید کرد که این راهپیمایی با هدف معطوف کردن توجه افکار عمومی به درد و رنج ملت فلسطین؛ به ویژه ماهیگیرانی که به شدت از محاصره رنج می‌برند، برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی همچنین جامعه بین الملل را به عمل به مسؤولیت های خود در زمینه لغو محاصره دو میلیون فلسطینی در غزه فراخواند.

خبر دیگر اینکه«عبدالله دوم» پادشاه اردن بار دیگر بر شناسایی قدس شرقی به عنوان پایتخت فلسطین که در چارچوب راهکار دو دولت و سازش با صهیونیست ها قرار می گیرد، تأکید کرد.

وی  طی سخنانی در افتتاحیه دوره سوم مجلس امت اردن اظهار داشت: موضع ما در قبال مسأله فلسطین ثابت و روشن است و پیام ما به جهانیان این است که ظلم و ستم باید از ملت فلسطین برداشته شود.

ملک عبدالله دوم بر ضرورت تشکیل کشور مستقل فلسطین در مرزهای ژوئن ۱۹۶۷ به پایتختی قدس شرقی تأکید کرد.

گفتنی است، تأکید بر شناسایی قدس شرقی به عنوان پایتخت فلسطین در راستای راهکار دو دولت قرار می گیرد که به مثابه سازش با صهیونیستهاست.
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۱۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، به فاصله چند ساعت از سخنرانی «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) «امان» پایتخت اردن شاهد برگزاری تظاهرات ضدصهیونیستی است.

بر این اساس مردم اردن در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین و در پاسخ به درخواست ابوعبیده برای افزایش اقدامات خود در حمایت از فلسطینیان در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی در «امان» دست به تظاهرات زدند.

در این تظاهرات، مردم اردن شعارهایی از جمله «ابوعبیده این را گفت، غزه و ما سربازان او هستیم» و «ملت اردن ای ملت بزرگ، ای کابوس اشغالگران» را در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین سر دادند.

پیش از این نیز اردنی‌ها بارها علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت از فلسطینیان دست به تظاهرات زده بودند.

کد خبر 6087065

دیگر خبرها

  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • خروش علویان در جمعه خشم
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی گسترده مردم یمن در صعده در حمایت از غزه
  • حمایت مردم اردن از فلسطین
  • بیانیه مشترک امیر کویت و پادشاه اردن با تاکید بر کاهش تنش‌ها
  • سابقه گسترده همکاری‌های اردن با رژیم صهیونیستی
  • حمایت از رژیم صهیونیستی برای حکومت اردن امری حیاتی است 
  • تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم