Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-03@22:33:50 GMT

آتش‌سوزی منزل مسکونی در سمنان/ کسی آسیب ندید

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۱۰۵۱

آتش‌سوزی منزل مسکونی در سمنان/ کسی آسیب ندید

حوادث رکنا: رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان، از وقوع آتش‌سوزی در ساختمان مسکونی واقع در سمنان هم‌زمان با شامگاه یکشنبه خبر داد.

سعید اسماعیل‌پور ضمن تائید خبر حریق منزل مسکونی شب گذشته در سه‌راه لتی بار سمنان، بیان کرد: سه دستگاه خودرو به همراه شش آتش‌نشان از ایستگاه‌های شماره دو و چهار سازمان آتش‌نشانی سمنان به حادثه Incident اعزام شدند که خوشبختانه این حریق به‌طور کامل اطفا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وقوع دود فراوان و تماس با مرکز فوریت‌های آتش‌نشانی، ۱۲۵ باعث حضور به‌موقع مأموران آتش‌نشانی در این منزل مسکونی شد که خوشبختانه کسی در حادثه آسیب ندرد.

ضرورت رعایت نکات ایمنی

رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان، گفت: تخلیه دود با ساکشن، قطع آب، گاز و برق، پیمایش درون منزل برای وجود افراد احتمالی و اطفای حریق در زمره اقدامات آتش‌نشانی در این عملیات بوده است.

اسماعیل‌پور درباره علت ماجرا نیز، توضیح داد: علت حریق باید با کارشناسی‌های بیشتر مشخص شود اما با فرارسیدن فصل سرما از همه مردم تقاضا داریم نکات ایمنی را درباره وسایل گرمایشی رعایت کنند.

وی از یک مورد عملیات برش انگشتر گیرکرده در دست خانم ۴۵ ساله سمنانی نیز خبر داد و گفت: گیرکردن انگشتر بعضاً باعث تورم انگشتان و جراحت می شود لذا از مردم می خواهیم حدالامکان از حلقه های تیتانیوم و یا استیل استفاده نکنند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

شیرین نمی دانست سیاوش از لحظات خصوصی شان فیلم می گیرد! اعدام بی سر و صدای امیر و همدستش در زندان کرج مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا کشف اسکلت خون آشام 10 ساله! + عکس دردسر وزش باد در مراسم عروسی سلطنتی + عکس اعدام 8 مرد خطرناک در تهران ! + جزییات درگیری عجیب کارگران چینی با پلیس بخاطر زنان خیابانی ! این مرد روزها عبادت می کرد شب ها سرقت/ تصاویر دوربین مدار بسته او را لو داد + عکس جزئیات حمله اراذل و اوباش به معلم شیرازی سر کلاس درس+عکس هشدار رییس پلیس تهران به دور دور بچه پولدارها با شیر و پلنگ + عکس تصاویر دیده نشده از نابغه علم فیزیک جهان شرط عجیب ازدواج زن مطلقه با پیرمرد با زخم بستر! این رییس بانک در مخفیگاهش دستگیر شد! + جزییات سحر خانم منشی جمشید بود و وسوسه به جانش افتاد + عکس 2 زن عامل دوئل مرگبار 2 مرد تهرانی بودند! این معلم در برابر صبر دانش آموزش زانو زد+ فیلم تبهکاران تهرانی به این 2 جرم خیابانی بیشتر علاقه دارند! گرانی پوشک باعث قتل دختر 10 ماهه شد! +عکس اقدام شنیع کارکنان مدرسه با پسربچه اتیسمی+فیلم و عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه منزل حادثه Incident اخبار حوادث سازمان آتش نشانی آسیب سمنان رئیس منزل مسکونی عکس ایران زن قتل تصاویر پرونده جوان زنان یک زن همسرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۱۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان ایلام به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل

حمزه محمدی مقدم در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان و بارش شدید باران، ۱۷ منزل مسکونی در شهرستان‌های ایلام، سیروان، ملکشاهی و آبدانان دچار آبگرفتگی شدند که ۱۲ تیم عملیاتی در قالب ۶۰ نجاتگر جهت امدادرسانی اعزام شدند.

وی تصریح کرد: تاکنون امدادرسانی به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی و تخلیه آب ۱۷ منزل مسکونی در شهرستان‌های ایلام، سیروان و ملکشاهی انجام شده است.

محمدی مقدم عنوان کرد: همچنین ۹ بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۵۳ تخته پتو، ۶۰ کیلو نایلون پوششی، ۲۵ تخته موکت و یک شعله والر در بین سیل زدگان توزیع شده است.

کد خبر 6095943

دیگر خبرها

  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان ایلام به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل
  • خسارت سنگین آتش‌سوزی به ۱۰۰ واحد تجاری و مسکونی در شفت
  • خسارت سنگین آتش‌سوزی به ۱۰۰ واحد تجاری و مسکونی ‌در شفت
  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • آتش‌سوزی مهیب در امام‌زاده ابراهیم شفت/ عکس
  • حریق مهیب در شهرک چوبی امامزاده ابراهیم شفت گیلان/ ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری سوخت و خاکستر شد
  • حریق در بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم شفت +فیلم
  • حریق در بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم شفت