Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@07:26:49 GMT

خانواده شهید هوشیار میزبان این هفته جامعه قرآنی

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۱۱۰۹

خانواده شهید هوشیار میزبان این هفته جامعه قرآنی

به گزارش خبرنگار ایکنا، در راستای گرامیداشت و تجلیل از مقام شهدای قرآنی و تکریم خانواده شهدا، دیدارهای هفتگی جامعه قرآنی از خانواده معظم شهدا با حضور اساتید، قاریان و مدیران قرآنی در روزهای چهارشنبه هر هفته انجام می‌شود.
جامعه قرآنی چهارشنبه این هفته 25 مهرماه؛ ساعت ۱۵ میهمان خانواده شهید حسین هوشیار خواهند بود و در این دیدار با خصوصیات اخلاقی و فعالیت‌های این شهید آشنا خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یادآور می‌شود، دیدار این هفته از ساعت ۱۵ تا ۱۶ در منزل این شهید به نشانی منطقه 18، شهرک ولیعصر(عج)، حیدری شمالی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: دفاع مقدس شهدا جامعه قرآنی خبرگزاری ایکنا خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۱۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با مدیر کل و اعضای شورای معاونان بنیاد شهید امور ایثارگران قم اظهار کرد: خانواده شهدا سنگربانان انقلاب هستند و صیانت از آنان هم مقام با صیانت از خون شهیدان است‌.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان کرد: دشمن فرهنگ جامعه و بخصوص ایثارگران را نشانه رفته است تا نسل ایثارگر را از مسیر و ریل شهدا خارج کند.

وی تصریح کرد: ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند و ما می‌بایست آنان را در برابر هجمه‌های دشمن صیانت کنیم.

آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: جنگ امروز متمرکز بر هویت ملی، مذهبی و افکار است و راه مقابله با آن آگاه سازی نسل جوان می‌باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم نیز در این جلسه گفت: خدمت رسانی به جامعه ایثارگری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از ماموریت های بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

حسن هنرمند عنوان کرد: برپایی ۱۱ هزار یادواره شهدا در مدارس استان قم، پیگیری مشکلات مسکن جامعه ایثارگری و احراز جانبازی بیست از هزار نفر بخشی از اقدامات بنیاد شهید قم بوده است.

کد خبر 6088775

دیگر خبرها

  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان