Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، یوسف زمانی، معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، امروز 23 مهرماه گفت: 500 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان برای شرکت در مراسم اربعین حسینی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.
وی اظهار کرد: یک هزار و 753 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در شش ماهه نخست امسال در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس، قم و عتبات عالیات اعزام شده‎اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که برای اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی بیش از 400 میلیون تومان از طریق کمک‌های مردمی هزینه شده است، افزود: طرح شوق زیارت با هدف اعزام مددجویانی که تا کنون توفیق زیارت بارگاه ملکوتی امام حسین(ع) و امام رضا(ع) را نداشته‎اند، اجرا می‌شود.
زمانی، با اشاره به این که 41 نفر از مددجویان نیز در این مدت به عتبات عالیات اعزام شده‎اند، بیان کرد: مددجویان در مدت اقامت، بارگاه ملکوتی حضرت امام علی(ع) در نجف اشرف و حرم مطهر امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) را در کربلای معلی زیارت کرده‌ا‎‌ند.
معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی با اشاره به اهداف اجرای طرح شوق زیارت،افزود:اردوهای زیارتی با هدف تحکیم بنیان خانواده، ایجاد نشاط معنوی و تقویت روحیه خودباوری برای مددجویان برگزار می‌شود.
وی با دعوت از خیران برای کمک به اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی، تاکید کرد: مشارکت خیران در طرح شوق زیارت موجب خواهد شد تا بتوانیم تعداد بیشتری از مددجویانی را که در حسرت زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) هستند، رهسپار مشهد مقدس کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۱۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد؛ به دلیل نبود امکانات زیرساختی، رفاهی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

در بخشی از نامه سازمان لیگ فوتبال آمده است:
بنابر مشکلات رفاهی مشاهده شده در رویه مهمان پذیری بانوان، نواقص مرتبط با زیر ساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان ورزشگاه تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

دیگر خبرها

  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • آغاز اعزام کاروان‌های حج عمره آذربایجان شرقی
  • آغاز اعزام کاروان‌های عمره مفرده آذربایجان شرقی
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • اعزام کاروان های عمره مفرده آذربایجان شرقی از ششم اردیبهشت ماه
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام
  • سفر به عتبات گران‌تر از سفر به ترکیه
  • اعزام بیش 83 هزار زائر در حج 1403