Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از  وزارت ورزش و جوانان، «محمود خسروی وفا» گفت: این موفقیت با حمایت های دولت، مجلس، رسانه ها و برنامه ریزی حاصل شد و با همین رویه تا بازی های 2020 ژاپن ادامه می دهیم.
وی به اهمیت رسانه در پیشرفت ورزشکاران اشاره کرد و افزود: قلم رسانه ها از ورزش جانبازان، معلولان و روشندلان عامل مهمی در شناساندن مطالبات این قشر به جامعه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کمیته پارالمپیک برنامه ریزی برای موفقیت کاروان ورزشی ایران را هم مهم برشمرد و اظهار داشت: برای ارتقای جایگاه ایران در بازی های پاراآسیایی برنامه ریزی شده بود و مدتها پیش هم در قالب ستاد عالی بازی های آسیایی، پاراآسیایی، المپیک و پاراالمپیک فعالیت های ساختارمندی شکل گرفت.
کاروان اعزامی ایران به بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا با 51 طلا و مجموع 136 مدال بر سکوی سومی قاره کهن ایستاد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: جاکارتا پارالمپیک توکیو محمود خسروی وفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۱۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای رشته ژیمناستیک هنری و ترامپولین برنامه ریزی داریم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️زهرا اینچه درگاهی در سمنان با اشاره به تاریخ سازی مهدی الفتی برای کسب اولین سهمیه المپیک ایران در رشته ژیمناستیک گفت: از شهریور ماه سال ۹۶   در قالب یک برنامه هشت ساله‌  سه نفر از قهرمانان نسل آینده ژیمناستیک ایران معرفی شدند که یکی از آنها  مهدی الفتی بود که امسال  سهمیه المپیک پاریس را کسب کرد.
وی افزود: اوخر اردیبهشت ماه ورزشکاران برای مسابقه قهرمانی آسیا جوانان و بزرگسالان و قهرمانی آسیایی در شاخه ترامپولین اعزام می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • برای رشته ژیمناستیک هنری و ترامپولین برنامه ریزی داریم
  • اعزام کاروان‌های المپیک و پارالمپیک به پاریس با پرواز داخلی
  • برنامه‌ریزی برای تولید ۲۰ هزار مگاوات برق هسته‌ای
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال
  • عکس | حضور ورزشکار زن ایرانی با فرزند خردسالش در جام جهانی کره
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • کوهپایه‌زاده: نتیجه تیم ملی بسکتبال با ویلچر راضی کننده نبود