Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکرالله حسن بیگی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: عدم کارکرد مناسب نیروها فقط مختص به تهران نیست و این انتقادی است که به سیستم اداری ما از قبل وارد بوده است.

اخبار اجتماعی ایران/ شکرالله حسن بیگی در خصوص تصمیمی که در مورد انتقال فرمانداران و روسای استان‌ها به محل خدمت آنها گرفته شده، گفت: این تصمیمی بوده که رئیس جمهور گرفته است و به وزیر کشور و استانداران ابلاغ کردند و ما مجری این طرح هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما از فرمانداران خودمان شروع کردیم و از دو ماه پیش پیگیر شدیم و با نظر حراست مجموعه لیستی تهیه کردیم از فرماندارانی که در محل کار خود سکونت نداشتند که براساس آن یا محل زندگی خود را تغییر دادند یا ما مجبور شدیم تغییراتی ایجاد کنیم.

الزام حضور مدیران در شهر محل خدمت خود

وی افزود: در واقع از خودمان شروع کردیم، اما در خصوص بقیه دستگاه‌ها باید بگویم آنهایی که مطلع شدیم، درون شهرستان خود حضور ندارند، اما پست‌هایی دارند، با ادارات کل آنها مذاکره کردیم که حتما افراد را ملزم کنند؛ مدیران  آنها در شهرستان سکونت داشته باشد، چرا که در غیر این صورت زمانی که مدیر در شهر حضور نداشته باشد، امکان دارد اتفاقاتی رخ دهد که الزام به حضور مدیر، فرماندار و مسئولان آن منطقه است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران خاطرنشان کرد: مصر هستیم که این اتفاق رخ دهد. در حوزه وزارت کشور این طرح کاملا اجرا شده و مدیران در محل کار خود در خانه‌های سازمانی یا جنب بخشداری و فرمانداری مشغول زندگی هستند، اما در خصوص بعضی ادارات محدود که هنوز این طرح را اجرایی نکردند، پیگیر هستیم تا اجرا شود و مدیران خود را ملزم کنند که روسای ادارات در شهر مدیریت خود ساکن باشند و به فرمانداران خود هم سپرده‌ایم که حتما در شورای اداری تذکر دهند تا افراد خانه و زندگی خود را به شهرها منتقل کنند.

وی تاکید کرد: در چند شهرستان هم که خود من در شورای اداری به مناسبت‌های مختلف شرکت کردم این موضوع را بارها تذکر دادم، چرا که پسندیده نیست، مدیر در پایان ساعت اداری به شهر دیگری برود.

حسن بیگی در مورد انتقادی که در خصوص عدم کارکرد مفید برخی کارمندان ادارات دولتی مطرح شده بود، اظهار داشت: عدم کارکرد مناسب نیروها فقط مختص به تهران نیست و این انتقادی است که به سیستم اداری ما از قبل وارد بوده است، اما باید بپذیریم مجموعه کارمندان دولت از پاک‌دست‌ترین افراد هستند. ما در این مجموعه کارمندانی داشتیم که با جان و دل کار می‌کردند.

وی اضافه کرد: درکنار آنها هم اگر کارمندی باشد که به تعهدات خود عمل نکند، مسلما راه باز است و به هیئت‌های نظارت معرفی می‌شوند. اداره کلی برای رسیدگی به شکایات وجود دارد که یکی از کارهای آن ارزشیابی ادارات کل استان و استانداری است و خود ما هم به عنوان معاونان استانداری تحت فرمت‌هایی که وزارت کشور ارسال کرده ارزیابی می‌شویم. در واقع هم ما و هم مدیرانمان ارزیابی می شویم./ ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۱۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) نوری قزلجه: تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است

غلامرضا نوری قزلجه، رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: اگر تعطیلی به روز پنجشنبه موکول شود، ارتباطات و مراودات رسمی و غیر رسمی، ادارات، تجارت و بازرگانی کشور به مدت ۴ روز در ماه قطع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، وی افزود: با تعطیلی شنبه، این مدت به حداقل ۳ روز کاهش می‌یابد. رشد اقتصادی و فعالیت‌های بخش خصوصی بدون ارتباط با خارج از کشور امکان‌پذیر نیست.

کارشناسان هم عمدتاً موافق تعطیلی شنبه هستند. تعطیلی شنبه، در داخل کشور هماهنگی ایجاد می‌کند، زیرا همه شرکت‌ها و ادارات دولتی و غیردولتی دو روز جمعه و شنبه را تعطیل خواهند کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وزارت راه : ۴٩ درصد از جمعیت ایران بر روی فرونشست و مجاور آن سکونت دارد
  • پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • وزیر خارجه مصر: باید از تشکیل کشور فلسطین حمایت شود
  • هوشیاری پلیس فسا مانع از فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند
  • (ویدیو) نوری قزلجه: تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است
  • تهیه بانک اطلاعاتی دارو در چهارمحال و بختیاری
  • بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود
  • بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاههای اجرایی ارایه می شود
  • کدام شرکت ها از لیست فعالان مجاز گمرک تعلیق شدند؟​