Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب‌رئیس‌ باشگاه ام‌صلال قطر بازی آسیایی تیم السد برابر پرسپولیس را دشوار توصیف کرد.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، شیخ تمیم بن محمد آل ثانی درباره بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا که ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه سه‌شنبه هفته آینده میان تیم‌های پرسپولیس و السد در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود به روزنامه الوطن قطر گفت: السد کار سختی پیش‌رو دارد اما بازیکنان این تیم می‌توانند به بازی برگردند و از ایران به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی رفت تیم‌های السد و پرسپولیس در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه با شکست یک بر صفر السد پایان یافته بود.

وی درباره حضور ستارگان بزرگ فوتبال جهان همانند ژاوی، اسنایدر و اتوئو در لیگ ستارگان قطر اظهار داشت: بدون شک حضور این بازیکنان باعث رقابتی‌تر شدن و هیجان بازی‌ها می‌شود اما مساله مهم‌تر این است که فوتبال قطر در حال حاضر نیاز بیشتری به حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها دارد. این چیزی است که ما می‌خواهیم. حضور تماشاگران در ورزشگاه برای دادن انگیزه به بازیکنان بسیار مهم است تا بتواند بهترین سطح فنی خود را به نمایش بگذارد.

نایب‌رئیس‌ باشگاه ام‌صلال قطر ادامه داد: هر تیمی که در لیگ ستارگان قطر ۳ شکست را پذیرا می‌شود سرمربی خود را اخراج می‌کند. سنت قدیمی که جوانب منفی و مثبتی دارد. بیشترین تاثیر آن نیز روانی است. اکنون مربیان خارجی زیادی در لیگ ستارگان قطر حضور دارند اما پس از اخراج عبدالله مبارک شاهد مربی بومی نیستیم. متاسفانه تیم‌های قطری از مربیان بومی می‌ترسند و به آنها اعتماد ندارند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: السد قطر پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۱۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود

رحیم یوسفی درباره آخرین وضعیت پرسپولیس پس از پیروزی پرگل در آبادان مقابل صنعت نفت اظهار داشت: آن چیزی که از پرسپولیس در بازی مقابل صنعت نفت دیدیم همان چیزی بود که انتظار داشتیم و سرخپوشان همانند هفته‌های گذشته بازی هجومی و رو به جلویی را انجام دادند و خیلی زود هم به گل رسیدند تا در ادامه بازی با خیال راحت‌تری بازی کنند. ویژگی بازی‌های پرسپولیس در نیم‌فصل دوم این است که بازیکنان خیلی خوب و به نوعی چشم‌بسته همدیگر را در زمین پیدا می‌کنند و شناخت خوبی از هم پیدا کردند، پرسپولیس در حال حاضر در اوج آمادگی قرار دارد.

وی ادامه داد: صنعت نفت یک تیم ریشه‌دار و باسابقه است، اما با تمام احترامی که برای این تیم قائلم، باید بگویم آن‌ها مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشتند و شاگردان اوسمار توانستند یک پیروزی پرگل و مهم را کسب کنند. به عقیده من پرسپولیس اگر در نیم‌فصل اول هم چنین شرایطی داشت و نقاط ضعف تیم برطرف شده بود، الان با اختلاف در صدر قرار داشت. خوشبختانه کادر فنی و بازیکنان الان در بهترین شرایط روحی و روانی قرار دارند و از همه مهم‌تر انگیزه بالایی برای موفقیت و قهرمانی دارند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: تیم اوسمار آنقدر زیبا بازی می‌کند که همه هواداران این تیم و پیشکسوتان از نوع بازی پرسپولیس لذت می‌برند. در نیم‌فصل دوم ما شاهد یک بازی تک‌ضرب و هجومی بودیم و هیچ حرکت اضافه‌ای را از بازیکنان در زمین نمی‌بینیم. بازیکنانی مانند ترابی، ارونوف، عالیشاه، اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن توانایی این را دارند که با عبور از بازیکنان مقابل خود تیم را جلو بکشند و حفظ توپ آن‌ها باعث می‌شود تا حریفان پرسپولیس با تمام نفرات به سمت دروازه این تیم نزدیک نشوند.

یوسفی در پایان درباره رقابت نزدیک پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی گفت: با توجه به شرایطی که تیم اوسمار دارد به نظر من تا پایان لیگ تیمی جلودار پرسپولیس نخواهد بود. سرخپوشان اگر سپاهان را شکست دهند قطعاً قهرمان خواهند شد. پرسپولیس فقط باید به فکر بازی‌های خود تا هفته پایانی باشد و کاری به نتایج استقلال نداشته باشد. شاگردان اوسمار باید تمرکزشان روی بازی باقیمانده باشد. آن‌ها در کنار بازی‌های زیبا و هجومی که انجام می‌دهند، در شش بازی پایانی پیروز باشند، قهرمان می‌شوند.

دیگر خبرها

  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • هافبک شمس آذر: حضور مادرم در استادیوم انرژی می‌دهد
  • حزباوی در آستانه قهرمانی در لیگ ستارگان قطر
  • انفجار و آتش‌بازی در کهکشان همسایه
  • محمدامین حزباوی در آستانه فتح فوتبال قطر/ فصل درخشان مدافع ایرانی
  • سن سیروس، متراکم‌ترین استادیوم ایران (عکس)
  • نساجی و موقعیتی کلیدی برای تعیین قهرمان!
  • حضور معدود هواداران سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران +فیلم
  • کاسورلا: مربیگری، ژاوی را عوض کرده است/ او داد هم نمی‌زد!