Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک خرس قهوه ای در خروجی یکی از تونل های منطقه سیوند از توابع شهرستان مرودشت فارس در برخورد با قطار باری، تلف شد. دامپزشکان نتوانستند خرس را از مرگ نجات دهند

«سعید محمودی»، مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس اظهار داشت: پس از این حادثه که شامگاه 21 مهرماه رخ داد، یکی از دامپزشکان اداره محیط زیست مرودشت و ماموران در منطقه سانحه حاضر شدند اما نتوانستند این حیوان را از مرگ نجات دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به تداوم خشکسالی، نبود و کمبود مواد غذایی برای حیوانات، آنها به نزدیک روستاها و باغ ها حرکت می کنند و این عوامل خطر برخورد حیوانات با قطاری که از دل طبیعت و از زیستگاه خرس می‌گذرد را افزایش داده است.

محمودی ادامه داد: انتظار داریم راه آهن فارس، ساعت های تردد قطارهای باری را به روز تغییر دهد و نباید این گونه باشد که قطار با خرس برخورد کند و از محل دور شود. در تلاش هستیم با هماهنگی راه آهن، ساعت تردد قطار باری را در منطقه سیوند که زیستگاه خرس است تغییر دهیم زیرا ریل و راه آهن وارد محدوده خرس و حیات وحش شده است. به طور معمول خرس‌ها و سایر گونه های حیوانات، شب هنگام برای یافتن آب و غذا در مسیر حرکت قطارها تردد می‌کنند و در سال‌های گذشته هم برخورد خرس با قطار در این استان تکرار شده است./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۱۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران گفت: طرح انضباط شهری سد معبر سیار از جمله وانتی‌ها و چرخی‌ها در ۱۲ منطقه از مناطق ۲۲گانه تهران با مشارکت پلیس راهور تهران با جدیت و قدرت اجرایی شده است.

مسعود رنجبریان افزود: این طرح به درخواست شهروندان و برای جلوگیری از مزاحمت‌های شغلی که باعث انسداد خیابان‌ها و معابر می‌شود، اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران گفت: در این طرح عوامل انضباط شهری در مناطق ۲، ۳، ۷، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷ و ۲۱ با مشارکت پلیس راهور معابر را پاکسازی و رفع سد معبر می‌کنند و با وسایلی که اقدام به پوشش پلاک خودرو یا پارک ممنوع، پارک دوبله و سوبله یا رعایت نکردن مقررات حمل بار کرده اند، برخورد می‌کنند.

مسعود رنجبریان افزود: در این طرح پلیس راهور خودروی مالکان متخلف را توقیف و به پارکینگ منتقل می‌کند.

دیگر خبرها

  • «کمیته تماس منطقه‌ای» درباره افغانستان؛ قطار پیشرفت روندی که آغاز شده است
  • ابتکار «کمیته تماس منطقه‌ای درباره افغانستان»؛ قطار پیشرفت روندی که آغاز شده است
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار 
  • جان باختن مرد ۷۰ ساله براثر برخورد با قطار در فردیس
  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در غرب تهران
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • فیلم | برخورد وحشتناک قطار با کامیون در گذرگاه راه آهن ترکیه
  • (ویدئو) صحبت کردن یک محیط‌بان با خرس قهوه‌ای با لهجه مازنی