Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روزنامه ژاپنی نوشته است کره شمالی در سفر اخیر وزیر خارجه آمریکا به پیونگ یانگ صریحا اعلام کرده قصد ندارد لیست تاسیسات هسته‌ای خود را اعلام کند. ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷ بین الملل آسیا-اقیانوسیه آمریکا نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه یومیوری شیمبون امروز دوشنبه نوشت: کره شمالی در طی سفر اخیر مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا به پیونگ یانگ صریحا اعلام کرده تاسیسات هسته‌ای خود را اعلام نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش‌، کیم جونگ اون رهبر کره شمالی حتی با درخواست اعلام نسبی لیست تاسیسات هسته‌ای که از جانب پامپئو مطرح شد، مخالفت کرده و گفته است بدون اعتماد سازی واشنگتن به لیست اعلامی اعتماد نمی‌کند و خواستار لیست دیگری از تاسیسات هسته‌ای خواهد شد که این به تنش می‌انجامد.

رهبر کره شمالی همچنین گفته است اعتماد میان دو طرف از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و اگر این اعتماد از طریق اعلام رسمی جنگ کره به وجود آید آنگاه به سریع‌ترین نحو به خلع سلاح منجر خواهد شد.

وی همچنین افزوده که کره شمالی اقدامات پیش دستانه‌ای مانند بازگرداندن بقایای اجساد نظامیان آمریکایی انجام داده و ایالات متحده باید اقدامات مقتضی مانند کاهش تحریم‌ها را انجام دهد.

پس از دیدار اخیر پامپئو از کره شمالی رسانه ها اعلام کردند علی رغم اینکه وی سفرش به پیونگ یانگ را "سازنده" توصیف کرد اما پیشرفتی صورت نگرفت و پامپئو عملا دست خالی به آمریکا بازگشت.

انتهای پیام/

R36447/P36447/S8,87,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" کره جنوبی اخبار "کره شمالی"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا کره جنوبی اخبار کره شمالی اخبار آمریکا کره جنوبی اخبار کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۱۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالیات افزایش می‌یابد/وزیر اقتصاد: رسما مخالفت خود را با تصمیم مجلس برای افزایش بار مالیاتی اعلام کردیم

به گزارش خبرآنلاین ، وزیر اقتصاد گفت: وزارت اقتصاد رسما به مجلس اعلام کرد که ۱۰۰ هزار میلیارد تومان افزایش بار مالیاتی که به لایحه بودجه اضافه شده در قانون مصوب حتما بار مالیاتی بیشتری دارد و حدود ۱۰ درصد افزایش بار مالیاتی برای کشور خواهد داشت.

احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اعلام مخالفت دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس گفت: این بار مالیاتی بود که در قانون بودجه ۱۴۰۳ نسبت به لایحه ۱۴۰۲ ایجاد شده بود و این مخالفت را وزارت اقتصاد رسما اعلام کرد که ۱۰۰ هزار میلیارد تومان افزایش بار مالیاتی که به لایحه بودجه اضافه شده در قانون مصوب حتما بار مالیاتی بیشتری دارد و حدود ۱۰ درصد افزایش بار مالیاتی برای کشور خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به اینکه سیاست حمایت از تولید ایجاب میکند که ما تولید را تسهیل کنیم و اتفاقا تخفیف های بیشتری را در حوزه مالیاتی داشته باشیم، امیدواریم که مجلس شورای اسلامی ۱۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ای که ایجاد شده است را از طرق دیگری مثل انتشار اوراق جبران کند و برای این کار به دولت اجازه دهد که نیازی به افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی مالیات برای سال ۱۴۰۳ وجود نداشته باشد.

۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888608

دیگر خبرها

  • نارضایتی شدید آمریکا از وتوی روسیه درباره کره شمالی
  • مخالفت خصمانه آمریکا با تکمیل خط لوله گاز «صلح»
  • آمریکا ۶ فرد و ۲ نهاد مرتبط با کره شمالی را تحریم کرد
  • وزیر خارجه آمریکا هفته آینده به سه کشور اروپایی سفر می‌کند
  • افزایش نفرت آمریکایی‌ها از رژیم صهیونیستی/ مخالفت ۵۵ درصد آمریکایی‌ها با جنگ علیه غزه
  • مالیات افزایش می‌یابد/وزیر اقتصاد: رسما مخالفت خود را با تصمیم مجلس برای افزایش بار مالیاتی اعلام کردیم
  • افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان + فیلم
  • آمریکا با پروژه گازی ایران و پاکستان مخالفت کرد!
  • مخالفت حزب الله با درخواست آمریکا برای مذاکره مستقیم
  • پاکستان برای خط لوله گازی ایران درخواست معافیت از تحریم‌ می‌کند