Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه مدغم تشكل‌های قرآنی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به اقدامات انجام شده در این اتحادیه و برگزاری جلسات و كارگاه‌های آموزشی ویژه مدیران مراكز قرآنی استان تاكنون جلسات متعددی با افراد مختلفی نظیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین مخبر دزفولی، دبیر عالی شورای انقلاب فرهنگی داشتیم؛ در جلسه‌ای كه با مخبر دزفولی داشتیم صحبت‌هایی درباره بودجه‌های قرآنی استان فارس مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار كرد: از سال 93 تاكنون و بعد از بودجه 175 میلیون تومانی، هیچ بودجه‌ قرآنی دیگری به استان فارس و مخصوصاً شیراز پرداخت نشده است لذا ما با دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی صحبت كردیم تا حتماً بودجه‌های قرآنی استان پرداخت شده و تخصیص یابد.

وضعیت خوبی میان تشكل‌های قرآنی فارس وجود دارد
اسلامی در عین حال یادآور شد: بحمد الهی وضعیت خوبی در سطح استان داریم و نسبت به سال‌های گذشته یك وضعت نرمال برقرار شده و انسجام و هماهنگی میان تشكل‌ها و دستگاه‌ها ایجاد شد.
وی افزود: تنها مشكل این است كه شورای توسعه فرهنگ قرآنی فارس قریب یكسال و نیم هست كه برگزار نشده است كه در این راستا با آیت‌الله دژكام، نماینده ولی فقیه در استان ریاست این شورا نیز به عهده دارد، صحبت كردیم.
اسلامی با بیان اینكه اساسنامه و دستورالعمل شورای توسعه فرهنگ قرآنی به آیت‌الله دژكام تقدیم شده است، گفت: به یاری خدا نشست شورای توسعه فرهنگ قرآنی حتماً برپا خواهد شد و نگاه آیت‌الله دژكام نیز به این قضیه ویژه است.

لزوم تسریع در برپایی نشست شورای توسعه فرهنگ قرآنی فارس
مدیرعامل اتحادیه مدغم تشكل‌های قرآنی فارس ادامه داد: اگر نشست شورای توسعه فرهنگ قرآنی برگزار شود، قطعاً وضعیت ما هم بهتر خواهد شد زیرا یكسری بودجه‌ها پشت سر این قضیه قرار گرفته است كه باید ابتدا این شورا تشكیل شود و در آن مشخص شود كه این بودجه‌ها به چه شكل تخصیص و توزیع شوند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس فعاليت هاي قرآني محمدحسين اسلامي بودجه قرآني شوراي توسعه فرهنگ قرآني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۱۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بنا بر اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان سرچهان، چهل و دومین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی شهرستان‌های بوانات، پاسارگاد، سرچهان و بخش مشهد مرغاب شهرستان خرمبید به میزبانی سرچهان برگزار شد.
در این دوره از مسابقات، دانش آموزان در ۱۲ رشته قرآنی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
مراسم اختتامیه مسابقات قرآن در تالار نگین شهر کره‌ای برگزار و در پایان با لوح تقدیر و هدایایی از برگزیدگان تجلیل شد.
در حاشیه این مراسم دانش آموزان مدارس سرچهان طرح بوم و نشاط خود را به نمایش گذاشتند.
شهرستان سرچهان در شمال شرق فارس و در فاصله ۱۹۲ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنر‌های زیبای دختران میبد
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در لارستان + تصاویر
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • لزوم توجه به باورهای فرهنگی جامعه
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • توجه به قرآن، بسیاری از مشکلات امروز ما را حل می‌کند
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است