Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش محبی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص پیش بینی هواشناسی و احتمال بارش شدید باران در محور هراز گفت: رانندگان وسایل نقلیه در حاشیه راه ها توقف نکنند و از سالم بودن تجهیزات فنی خودرو بویژه برف پاکن و مخزن آب پاش مطمئن باشند.

محبی در ادامه با اشاره به احتمال مه گرفتگی همراه با کاهش دید نیز گفت: در محور فیروزکوه در صورت مواجه شدن با مه گرفتگی توصیه می کنیم که راننده ها احتیاط های لازم را به کار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره رانندگی درهوای بارانی، گفت: رانندگی در هوای بارانی، ویژگی های خاص خود را دارد، در این شرایط به دلیل کاهش اصطکاک سطح اتکای لاستیک خودروها با زمین، سرعت جریان ترافیک به حداقل می رسد و از سوی دیگر در چنین شرایطی بسیاری از شهروندان به استفاده از خودرروهای شخصی تمایل بیشتری پیدا می کنند که خود موجب افزایش حجم ترافیک می شود؛ علاوه بر این در هوای بارانی، تصادفات متعددی رخ می دهد که جریان ترافیک را غیر عادی می کند.

رییس پلیس راه شرق استان تهران افزود: در چنین شرایطی، سطح راه ها دچار آب گرفتگی شده که به نوبه خود بر جریان روان ترافیک تاثیر می گذارد؛ کاهش محدوده دید، از دیگر مشکلاتی است که رانندگان را تهدید کرده بنابراین باید احتیاط و دقت بیشتری به هنگام رانندگی داشته باشند.

کد خبر 4430691

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه شرق استان تهران محور هراز اربعین ۹۷ اربعین 97 کرمانشاه خبرگزاری مهر اربعین حسینی بوشهر گرگان مشهد یاسوج شیراز خرم آباد شهرکرد سنندج خطبه های نماز جمعه بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۱۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی شدید در امارات همزمان با جان باختن ۱۸ نفر در سیل عمان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، وقوع بارندگی شدید در امارات متحده عربی به آب‌گرفتگی بخش‌های زیادی از جاده‌های اصلی این کشور منجر شد و به طور همزمان شمار قربانیان سیل مرگبار در عمان به ۱۸ نفر رسید.

این بارندگی‌ها در امارات شبانه آغاز و به آب‌گرفتگی گسترده خیابان‌ها منجر شده است. همچنین وزش باد شدید پروازهای فرودگاه بین‌المللی دوبی که شلوغ‌ترین فرودگاه جهان است را مختل کرد.

در بارندگی‌های مجزا در عمان که طی روزهای اخیر جریان داشته است نیز، تاکنون دست کم ۱۸ نفر جان خود را از دست داده و تیم‌های امداد و نجات همچنان به‌دنبال مفقودشدگان هستند.

کد خبر 6079945

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی افغانستان برای وقوع سیلاب در ۲۹ ولایت
  • بارش شدید باران و آب‌گرفتگی سبب فوت کودک دارابی شد
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • تلاش راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در فروردین امسال
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌ها
  • کسب رتبه اول مهاباد دراستان به لحاظ کاهش تصادفات درون شهری منجر به فوت
  • (ویدئو) بارش شدید باران و آب‌گرفتگی خیابان‌های دبی
  • روند کاهشی تصادفات رانندگی نوروزی مهاباد در طول سال هم تداوم یابد
  • بارندگی شدید در امارات همزمان با جان باختن ۱۸ نفر در سیل عمان