Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛   احمد کرمی معاون عمرانی استانداری ایلام گفت:تونل اربعین باید از سیستم روشنایی استاندارد، مطمئن و ایمن برخوردار شود و این اولویتی است که در دستور کار عوامل ذیربط قرار گرفته است.

کرمی افزود: با رفع مشکل روشنایی ، تونل قلاجه تا اربعین بازگشایی می شود.

 وی اضافه کرد: برای این مهم عوامل مربوطه از مدت ها در منطقه مستقر و براساس قول پیمانکار این تونل تا اربعین مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون عمرانی استانداری ایلام ادامه داد:  درصدد هستیم تا مشکلات این تونل مهم را در روزهای آتی به سرانجام برسانیم.

 

انتهای پیام/با

تونل قلاجه تا اربعین بازگشایی می شود

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۱۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها همراه با پیوست اقتصادی باشد

معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای تحقق شعار سال برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌های اجرایی باید همراه با پیوست اقتصادی باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، مرادعلی پیوند شامگاه _یکشنبه، دوم اردیبهشت_ در جلسه شورای فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: مناسبت‌های ملی و مذهبی یک ظرفیت بی‌بدیل بوده که هر ساله برنامه‌هایی برگزار می‌شود و باید تقویم برنامه‌های این رویدادهای ملی و مذهبی به شکل بومی و محلی تدوین شود تا بتوانیم کارهای تبلیغاتی، محتواسازی و اطلاع‌رسانی اثرگذاری انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از شاخص‌های اصلی سیاست‌های فرهنگی مقابله با تحریم اقتصادی است، افزود: تهیه و تدوین برنامه‌ها و طرح‌ها در کمیته‌های مربوط این شورا با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با توجه به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» برنامه‌ها باید پیوست اقتصادی داشته باشند، گفت: شیوه عملی و رفتاری فرهنگی در دستگاه‌های اجرایی استان سبب می‌شود تا در شکوفایی فرهنگ عمومی در ابعاد مختلف تأثیرپذیری داشته باشد.

وی تصریح کرد: برنامه‌هایی که در رابطه با کوشش‌های فرهنگی و اجتماعی در قالب هنری و تبلیغ شکل می‌گیرد باید هماهنگی با سازمان‌ها، مراکز فرهنگی و هنری داشته و برای اجرا هم توان مالی و ضمانت اجرایی داشته‌باشد.

پیوند اثربخشی برنامه‌ها در محتوا را مهم دانست و خاطرنشان کرد: در جهت اعتلای مسائل فرهنگی، هنری و بهبود کیفیت در اثرگذاری آن‌ها باید از اختیارات قانونی بهره گرفت.

وی افزود: اثرات برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی باید مترتب بر سیاست‌ها و برنامه‌های اقتصادی و اجتماعی با توجه به شعار سال بوده و با همراهی و همسویی دستگاه‌های فرهنگی الگویی برای دیگر دستگاه‌های اجرایی شود.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر چند در سال گذشته با وجود سفر دور دوم رئیس جمهور به استان و انتخابات برنامه‌های فرهنگی خوبی این شورا اجرا کرد، اما امسال به دلیل وضعیت بهتر بودجه‌ای برنامه‌های بیشتر و بهتری خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: شورای فرهنگی حوزه استانداری به عنوان نهاد حاکمیتی و نظارتی در دستگاه‌های اجرایی با هدف توجه به تشکیل شورای فرهنگی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها برنامه‌ها را به خوبی هماهنگ و نظارت کند.

پیوند یکی از دغدغه‌های جدی در جامعه را معضلات اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: ارائه راهکارهای مناسب برای رفع این معضلات و هماهنگی با حوزه امور اجتماعی استانداری هم می‌تواند مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه شورای فرهنگی و اجتماعی استانداری دیدگاه فراتر از این حوزه داشته باشد، گفت: یکی از فعالیت‌ها کوشش برای حذف سنت‌های غلط رایج از طریق فعالیت‌های فرهنگی است.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد، برنامه‌ریزی در جهت هماهنگی و همسو کردن دستگاه‌های اجرایی، مراکز و نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای فعالیت در زمینه مسائل فرهنگی در راستای اهداف و برنامه‌های شورای فرهنگ عمومی استان را مؤثر دانست و افزود: پیش‌بینی می‌شود که امسال به دلیل شرایط بهتر بودجه‌ای، فعالیت و برنامه‌های نو فرهنگی، محتوایی، مؤثرتر و کیفت‌بخشی بیشتری داشته باشیم.

کد خبر 746745

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • توزیع متوازن خدمات محله‌ای و عمرانی در محلات کم‌برخوردار تبریز
  • برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها همراه با پیوست اقتصادی باشد
  • ابوطالب شفقت به استانداری لرستان می‌رود
  • سیل ۱۱ هزار میلیارد تومان خسارت را در جنوب سیستان‌و‌بلوچستان برجای گذاشت
  • امنیت و ایمنی اراضی کوره معک باید در دستور کار قرار گیرد
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • مدیرکل جدید راه و شهرسازی هرمزگان معرفی شد
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد