Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - «تهمورس پورناظري» - آهنگساز- ساخت موسيقي فيلم «بي‌تار» به کارگرداني «جميل رستمي» را برعهده گرفت. اين اولين تجربه‌ي آهنگسازِ کارکشته‌ي موسيقي ايران که تاکنون آلبوم‌ها و کنسرت‌هاي بسياري در ايران و جهان برگزار کرده، در ساختِ موسيقي فيلم است.
فيلم درباره‌ي يک گروه موسيقي است که در سفربه کردستان عراق مي‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس شخصيت‌هاي گروه که از بخش‌هاي مختلف ايران هستند،اساس موسيقي اثر نيز بيشتر برگرفته از ملودي‌هاي اقوام ايراني منجمله کردي است. در اين اثر که فيلمنامه‌ي آن به طور نويسندگي توسط جميل رستمي و پژمان تيمورتاش نوشته شده، بازيگراني چون مهدي پاکدل، مريم بوباني و ... حضور دارند و بقيه‌ي عوامل نيز چهره‌هاي شناخته شده‌اي چون «محمود کلاري» به عنوان مدير فيلمبرداري، «جهانگير ميرشکاري» مدير صدابرداري و عباس بلوندي به عنوان طراح صحنه و لباس هستند؛ همچنين تهيه‌کنندگي اين اثر را «سيدحامد حسيني» برعهده دارد.
جميل رستمي در کارنامه خود ساخت فيلم هاي سينمايي «چشم»، «ژاني گه‌ل» و «مرثيه برف» را دارد. فيلم سينمايي «مرثيه برف» در سال 2006 کانديد اسکار معرفي شد و اولين فيلم در طول تاريخ اسکار از طرف کشور عراق نام گرفت. «بي تار» چهارمين فيلم بلند اين کارگردان محسوب مي شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۱۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ماهي قاچاق در سيريک 

سرهنگ محمدرضا رستمي فرمانده انتظامي شهرستان سيريک گفت:مأموران انتظامي مستقر در ايستگاه بازرسي بونجي مهر شهرستان سيريک در راستاي مقابله با قاچاق کالا و ارز ، حين کنترل و بازرسي خودروهاي عبوري محور جاسک –سيريک به يک دستگاه خودرو نيسان مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وي افزود: ماموران جهت بررسي خودرو را متوقف و در بازرسي از آن يک  تن ماهي قاچاق کشف و در اين رابطه يک متهم و راننده خودرو را دستگير کردند.

سرهنگ رستمي ارزش محموله کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادي يک ميليارد ريال عنوان کرده و افزود : متهم دستگير شده با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • داستان تیتراژ سریال«دلیران تنگستان»/ وقتی موسیقی ایرانی محترم است
  • «مهاجرت» توازن توانمندی‌های توسعه‌ای را دگرگون می‌سازد
  • بزرگترین چاپگر ۳بعدی جهان یک خانه را در ۸۰ ساعت می‌سازد
  • تصویر دیده نشده از محمدرضا شجریان
  • تصاویر دیده نشده از محمدرضا شجریان/ عکس
  • موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • متاسفانه موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • گزارشی از تولد رادیو در ایران؛ از هیاهوی مردم در میدان توپخانه تا نخستین آوازخوانان
  • ۱۲ نکته مهم درباره عملیات وعده صادق/ تکنولوژی هیچ‌گاه نمی‌تواند ژئوپلیتیک را رام سازد!