Web Analytics Made Easy - Statcounter


تیم والیبال شهرداری تبریز موفق شد در دیداری تدارکاتی، درنای ارومیه را شکست دهد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، تیم والیبال شهرداری تبریز که خود را برای حضور در لیگ برتر والیبال کشور آماده می‌کند، از ساعت 17:30 امروز در سالن شهید توانا و در دیداری تدارکاتی به مصاف درنای ارومیه رفت.
 
در این دیدار که طبق توافق مسئولان دو تیم در 4 ست برگزار شد، شاگردان عادل بناکار موفق شدند حریف خود را با نتیجه چهار-صفر شکست دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ست‌های اول و دوم این بازی نزدیک دنبال شد و به ترتیب با نتایج 25-23 و 28-26 به نفع شهرداری تبریز به پایان رسید.
 
در ست سوم نیز شهرداری موفق شد با نتیجه 25-20 حریف خود را شکست دهد. در ست چهارم و پایانی این بازی شاگردان جوان عادل بناکار موفق شدند با نتیجه 25-12 به پیروزی برسند تا این دیدار در نهایت با برتری چهار-صفر تیم میزبان به پایان برسد.
 
گفتنی است تیم والیبال شهرداری تبریز تمرینات آماده سازی خود را در روزهای اخیر آغاز کرده و در حال حاضر به شرایط آرمانی نرسیده است. کادر فنی این تیم قصد دارد با برگزاری دیدارهای تدارکاتی با شرایطی ایده آل تر راهی مسابقات لیگ برتر والیبال کشور شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 آذربایجان شرقی بازی شهرداری لیگ برتر والیبال والیبال منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۱۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط‌عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که جهت حضور در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ به صربستان سفر کرده است، ظهر امروز در دومین بازی دور گروهی خود به مصاف تیم قدرتمند آلمان رفت و توانست با پیروزی در دو دست اول و دوم، بازی را به سود خود به پایان ببرد.

در این دیدارها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ برنده شده و بازی را به سود خود پایان برساند تا با حساب دو بر صفر صعود خود را از گروهD مسجل کرده و بازی آخر خود مقابل بلژیک را تشریفاتی کند.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان که در گروه D برابر بلژیک، آلمان و اوگاندا هم گروه است، فردا راس ساعت۱۲:۳۰ ظهر به وقت تهران در بلگراد به مصاف بلژیک خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • شکست استقلال در دیداری دوستانه
  • لیگ ملت‌ها: لیست مهمان غیرمنتظره المپیک پاریس
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • فان باستن محو بلینگام: او خارق العاده است
  • فاجعه ژاوی برابر رئال: رکورد 88 ساله شکست