Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@23:12:58 GMT

حضور موکب های نیروی دریایی ارتش در خرمشهر و شلمچه

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۱۵۰۹

حضور موکب های نیروی دریایی ارتش در خرمشهر و شلمچه

حجت الاسلام نعیمی با اشاره به فعالیت ۲ موکب نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در شهر خرمشهر و شلمچه گفت: به زائران حسینی پیشنهاد می کنیم مرز شلمچه را برای سهولت در عبور و مرور انتخاب کنند.

«حجت الاسلام مهدی نعیمی» در گفتگو با خبرنگار سیاسی دفاعی خبرگزاری شبستان در مورد خدمات دهی به زائران حسینی گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به طور خاص ۲ موکب را در شهر شلمچه و خرمشهر برای خدمات رسانی به زائران راه اندازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این موکب ها یک وعده غذای گرم، چای، قهوه، آب معدنی، خدمات پزشکی و بهداشتی، واکس کفش، ماساژدرمانی و خدمات مورد نیاز زائران ارایه می شود.

 

رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش در خرمشهر اظهار کرد: در هر یک از این موکب ها 10 تا 20 نفر به زائران حسینی خدمات مورد نیازشان را ارایه می دهند. فعالیت این موکب ها از 28 مهر تا 14 آبان است اما ما به طور خاص از امروز 23 مهرماه خدمات خود را در اختیار زائران قرار می دهیم. خدمات موکب های نیروی دریایی در مسیر رفت و برگشت به زائران ابا عبدالله ارایه می شود.

 

وی به زائران اباعبدالله پیشنهاد داد که مرز شلمچه را برای ورود به شهر کربلا انتخاب کنند و در این باره گفت: مرز شلمچه فاصله کمتری با شهر خرمشهر دارد و حمل و نقل از سه مسیر اتوبوس، هواپیما و قطار با اختصاص پارکینگ های زائران انجام می شود. ما در این مرز شاهد عبور و مرور زائران خارجی نیز هستیم و هیچ یک از زائران با مشکل تردد و تراکم جمعیت روبرو نیستند.

 

حجت الاسلام نعیمی اظهار داشت: از تمامی سازمان ها و نهادهای دیگر در مرز شلمچه و شهر خرمشهر موکب هایی برای ارایه خدمات به زائران حسینی احداث شده است و این نوع خدمات رسانی یک کار ملی بزرگ است.

 

وی با تاکید بر اینکه همکاری های خوبی میان تمامی سازمان ها برای ارایه خدمات به زائران اربعین حسینی وجود دارد، گفت: زائران با ورود به شهر شلمچه یادمان شهدا را نیز که قداست خاصی دارد، زیارت می کنند و پس از آن از مرز کشور عبور می کنند./

 

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین کانون های مساجد شیراز اربعین ایلام کانون های فرهنگی هنری مساجد بیرجند 19 مهر مرز شلمچه اربعین حسینی نیروی دریایی ارتش پیاده روی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۱۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق رویارویی قدرت واقعی با قدرت پوشالی بود

به گزارش همشهری آنلاین، امیر دریادار شهرام ایرانی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم رژه ارتش در جمع خبرنگاران درباره تغییر موازنه قوا در منطقه، اظهار داشت: خیلی وقت است که موازنه قوا در منطقه با وجود نیروی مقاومت تغییر کرده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش، گفت: عملیات وعده صادق به همه جهان ثابت کرد که قدرت واقعی با قدرت پوشالی در صحنه چگونه عمل می‌کند.

وی افزود: امروز با عملیات وعده صادق به همه ثابت شد که مسلمانان در کنار هم یک حرف می زنند و آن حرف حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش یادآورشد: با عملیات وعده صادق به همه جهان ثابت شد که قدرت واقعی با قدرت پوشالی در صحنه چگونه عمل می کند.

امیردریادار ایرانی تصریح کرد: این روند اینگونه است که دولت های منطقه، خواست مردم خود را انجام دهند و این دولت ها بیدار می شوند و متوجه می شوند که ملت های خود چه می خواهند.

کد خبر 845184 منبع: ایرنا برچسب‌ها شهرام ایرانی- فرمانده نیروی دریایی دفاع - رژه اسرائیل خبر ویژه دفاع - ارتش جمهوری اسلامی

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • نجات سه سیل‌زده استان هرمزگان توسط نیروی دریایی ارتش
  • نیروی دریایی سه تن از سیل‌زدگان هرمزگان را نجات داد
  • اسکورت کشتی‌های ایران تا دریای سرخ/ فرمانده نیروی دریایی ارتش: ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد
  • عکس/ رژه یگان‌های نیروی دریایی ارتش
  • عملیات وعده صادق رویارویی قدرت واقعی با قدرت پوشالی بود
  • ارایه خدمات به خانواده زندانیان تا ۳ ماه پس از آزادی
  • مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • رژه یگان‌های نمونه زیرسطحی، سطحی و پروازی ارتش
  • رژه تجهیزات نیروی دریایی در روز ارتش نیروی دریایی ارتش