Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@09:16:55 GMT

مرسولات پستی در آستارا 10 درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۱۶۲۰

مرسولات پستی در آستارا 10 درصد افزایش یافت

قدرت واحدپور روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در نیمه نخست سال جاری، 52 هزار و 374 فقره نامه عادی و مطبوعات و 13 هزار و 760 برگ عوارض شهرداری توسط این اداره توزیع شده است.
وی بیان کرد: با فعالیت 24 دفتر پست شهری و روستایی، دورترین روستاها نظیر حیران و قره سو تحت پوشش است و پست آستارا از نظر کیفیت خدماترسانی ، از رتبه 16 در استان گیلان به رتبه هشت ارتقا یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به فعالیت 21 کارمند در اداره پست آستارا ادامه داد: به دنبال تجهیز نامه رسانان به سیستم همراه نامه رسان و حذف روش کاغذی و دستی، مردم با امضای الکترونیکی از وصول مرسوله خود اطمینان حاصل می کنند.
واحدپور گفت: در نیمه نخست امسال 11 هزار و 50 فقره کارت ملی هوشمند توزیع و به ثبت نام یکهزار و 764 نفر برای دریافت آن اقدام شد و مردم، دریافت کارت ملی هوشمند را به پایان سال موکول نکنند.
او افزود: هزینه صدور کارت ملی هوشمند 290 هزار ریال است و 200 هزار ریال آن برای پیش ثبت نام و 90 هزار ریال به عنوان هزینه پست دریافت می شود.
رئیس اداره پست آستارا گفت: امنیت، دقت و سرعت در خدمات پستی مهم است و اعتماد مردم، بزرگترین سرمایه این اداره محسوب می شود.
17 تا 23 مهرماه هفته ملی پست است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 استان گیلان سرمایه شهرداری شهری و روستایی مطبوعات منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۱۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای هر شهروند قمی ۹۵ میلیون ریال هزینه می‌شود

شهردار قم با تشریح بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری گفت: شهرداری قم به ازای هر شهروند، ۹۵ میلیون ریال برای هزینه‌های عمرانی و خدمات شهری اختصاص داده است.

سید مرتضی سقائیان نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم در خصوص وضعیت بودجه شهر قم اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ به صد در صد بودجه رسیدیم و برای سال آینده ۱۵ هزار میلیارد تومان پیش بینی بودجه انجام شده است.

وی افزود: ۸۲ درصد بودجه ۱۴۰۳ عمرانی و ۱۸ درصد جاری است و نزدیک به ۱۲ میلیارد تومان میزان بودجه عمرانی محسوب می‌شود.

شهردار قم خاطرنشان کرد: شرایط تورمی موجب شده هزینه‌های اجرایی در تمام سازمان‌ها بالا رود و در بیشتر کلانشهرها شاهد افزایش بودجه جاری بوده‌ایم، اما اقتضائات شهرداری قم و چابکی ساختار اداری آن موجب شده هزینه جاری در بودجه شهرداری قم مدیریت شود که این موضوع بسیار هم مورد استقبال وزارت کشور قرار گرفته است.

سقائیان‌نژاد تاکید کرد: بیش از هزار میلیارد تومان برای نگهداری شهر شامل هزینه‌های خدمات شهری صرف می‌شود و اگر جمعیت را یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در نظر بگیریم مجموع بودجه عمرانی و خدمات شهری به ازای هر نفر ۹ و نیم میلیون تومان است.

وی عنوان کرد: ۱۵ درصد بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری قم مربوط به مأموریت محیط زیست شهری، ۳.۹ درصد مربوط به مدیریت بحران، ۵۳.۴ مربوط به حمل و نقل و ترافیک و قطار شهری و ۵.۱ مربوط به اجتماعی و فرهنگی است شود.

شهردار قم با اشاره به اینکه بودجه فرهنگی شهرداری قم چندین برابر شد کرده است، گفت: ۷۷۲ میلیارد تومان برای توسعه فضای سبز، جمع‌آوری آب‌های سطحی بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان، سرمایه گذاری هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و تحقق شهرداری الکترونیکی ۱۰۸ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

سقائیان‌نژاد افزود: پرهزینه‌ترین مأموریت شهرداری در سال ۱۴۰۳ حمل‌ونقل و ترافیک است که چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از بودجه را به خود اختصاص داده است و شامل تقاطع‌های غیرهمسطح و قطار شهری می‌شود.

کد خبر 739090

دیگر خبرها

  • ماجرای زمین خواری ۳۰۰۰میلیارد تومانی + فیلم | جزئیات بازگشت برکه پریان به مردم
  • نرخ جدید مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد
  • جذب ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای مکانیزاسیون جوین
  • ورود بیش از ۱۱ هزار فقره پرونده به تعزیرات حکومتی در سال گذشته
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده و محکومیت ۳۷۷ میلیارد تومانی متخلفان
  • ماجرای عجیب یکتا ناصر و منوچهر هادی ادامه دارد
  • بازنگری قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز غیردولتی
  • آنفلوانزا سخت تر از کووید به سلامت مغز آسیب می رساند
  • افزایش ۳۵ درصدی تعرفه‌های پزشکی در سال جدید
  • برای هر شهروند قمی ۹۵ میلیون ریال هزینه می‌شود