Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، آزاد شدن «اندرو برانسون» کشیش آمریکایی،‌ از حبس خانگی در ترکیه با واکنش مثبت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری ایالات متحده روبه‌رو شد، با این حال، گزارش‌ها حاکی از آن است که ترامپ در اواخر ماه آگوست بنا داشت در راستای پرونده این کشیش زندانی، تمام دیپلمات‌های خود در ترکیه را فرابخواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش شبکه تلویزیونی «ای‌بی‌سی» این برنامه بنا بود در دوره‌ای ۶۰ روزه انجام شود و مرحله آغازین آن نیز فراخواندن دیپلمات‌های ارشد بود. 

یک مقام رسمی در گفت‌وگو با این شبکه خبری گفت: «برای مدتی، نگران بودیم که روابط با ترکیه به‌طور کامل قطع شود. این برنامه پیامی مشخص داشت: این‌که هیچ یک از کارکنان آمریکا در ترکیه تها نیستند.»

این شبکه تلویزیونی همچنین گزارش کرد که ایالات متحده بنا داشت تحریم‌ها بر مقام‌ها و تجارت ترکیه را افزایش دهد. 

واشنگتن در ماه‌های گذشته، ‌در پی افزایش تنش‌ها میان دو کشور، تعرفه‌های گمرکی بر واردات فولاد از ترکیه را دوبرابر کرد.  

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ ترکیه و آمریکا کشیش آمریکایی زندانی در ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۱۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت چند داعشی در استانبول

وزیر کشور ترکیه از بازداشت تعدادی از عناصر تروریستی وابسته به داعش در استانبول خبر داد.

به گزارش ایسنا، «علی یرلی‌کایا» وزیر کشور ترکیه امروز دوشنبه اعلام کرد شماری از مظنونان وابسته به داعش قبل از انجام یک حمله تروریستی در استانبول دستگیر شدند.

به گزارش آناتولی، وزیر کشور ترکیه در حساب کاربری خود در ایکس افزود: در نتیجه عملیاتی در منطقه بیکوز، ک.ع. که از مواد منفجره مطلع بود، دستگیر شد.

علی یرلی‌کایا گفت: ثابت شد تیم تروریستی در حال تدارک یک حمله تروریستی و آزمایش مواد شیمیایی مورد استفاده در ساخت بمب بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بارش سیل آسا در پایتخت ترکیه
  • سودای هلند برای ریاست بر ناتو و نقش ترکیه
  • هشدار وزیر خارجه انگلیس درباره پیامدهای تروریستی خواندن سپاه
  • رسانه عبری: باکو میانجی بالقوه تل‌آویو و آنکارا است
  • یک گردشگر ترکیه ای با چاقو یک نظامی اسرائیلی را در قدس زخمی کرد
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • حضور رسانه‌های ترکیه در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران
  • خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!