Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه آمار شرکت‌کنندگان مسابقات قرآنی رشدی ۱۱ برابری داشته است از شرکت ۴۰۰ هزار نفر در مسابقات قرآنی در کشور خبر داد. ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷ استانها مرکزی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، حجت‌الاسلام علی محمدی دقایقی پیش در آئین اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که در سالن کوه نور مجموعه هتل امیرکبیر اراک در حال برگزاری است اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که توفیقی شد تا در این دوره از مسابقات قرآن کریم حضور پیدا کنم، باید بار دیگر این حدیث نبوی که فرمود خانه‌های خود را به نور قرآن منور کنید را بار دیگر بشناسیم و درباره آن فهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در تمام مناطق کشور به برکت وجود امام(ره)، خون پاک شهدا و وجود رهبرمعظم انقلاب که نسبت به قرآن کریم توجه و تاکید دارند تلاوت و فرهنگ قرآنی جاری و ساری است.

محمدی عنوان کرد: جا دارد از همه دست اندرکاران، فعالان قرآنی، متسابقین که در این مسابقات حضور داشتند و همچنین میزبانی همشهریان خود در منطقه استان مرکزی از دو عنوان یکی مسئول اوقاف کشور 

نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به توسعه فعالیت‌های قرآنی در کشور گفت: در این 9 سال حضور بنده در مجموعه اوقاف شاهد پیشرفت و همکاری بالایی در بخش قرآن کریم هستیم به طوری که در آن دوران 36 هزار نفر در مسابقات قرآنی کشور شرکت داشتند و در سال 96 طبق گزارشات بیش از 400 هزار نفر شرکت کردند که نشانگر رشدی حدود 11 برابری در حوزه فعالیت‌های قرآنی داشته‌ایم.

وی اضافه کرد: شهید آنجفی از شهدای بزرگ این استان که از دوستان بنده بود در وصیت نامه خود توصیه کرده که از روحانیت جدانشوید و با روحانیت انقلاب و همراه انقلاب و ولایت همراه باشید، اینها شهدایی هستند که برای قرآن و اسلام جان خود را تقدیم کردند.

محمدی بیان کرد: خدا را براین نعمت شاکریم که از تمام استان‌ها نخبگان قرآنی در آن حضور یافته و در کمال امنیت و آرامش در یک رویداد بزرگ قرآنی به برکت مجاهدت دستگاه‌های انتظامی و امنیتی برگزار شد.

انتهای پیام/ح

R41371/P1357/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۱۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، محمد بابایی؛ مسئول مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه مرحله استانی نخستین جشنواره قرآنی «حیات» به انجام رسیده است، گفت: از این مرحله ۵۷۰ منتخب به مرحله کشوری این دوره راه پیدا کرده‌اند.
 
وی ادامه داد: مرحله کشوری نخستین جشنواره قرآنی «حیات» در سه بخش آوایی، شفاهی و کتبی و در ۱۴ رشته هم برای آقایان و هم برای بانوان، ۲۲ اردیبهشت در مشهد مقدس برگزار می شود و تا ۲۵ اردیبهشت نیز ادامه خواهد داشت. 
 
بابایی تصریح کرد: از جمله برنامه‌های ما در خلال برگزاری این جشنواره، رونمایی از طرح راویان قرآن در قالب جشنواره «حیات» است که به این منظور یک مجموعه نمایشگاهی نیز برپا می‌کنیم و نشان راوی قرآن را نیز به روایتگران برتر اعطا خواهیم کرد.
 
مسئول مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه منتخبان شرکت‌کننده در مرحله کشوری این جشنواره از ۳۲ استان کشور به این مرحله راه یافته‌اند، گفت: راهیابی به این مرحله از دو طریق بوده است؛ در بخش‌های غیر هنری رقابت استانی ملاک انتخاب برای این بخش بوده و در بخش هنری، علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره، آثار هنری خود را در قالب پوستر، کلیپ، فیلم کوتاه، خوشنویسی، عکاسی و پادکست مستقیم به دبیرخانه جشنواره فرستاده که ارزیابی برای انتخاب برگزیدگان در مرحله کشوری انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود