Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:42:07 GMT

حمایت از بانوان ورزشکار کرمان افزایش یابد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۱۸۳۱

حمایت از بانوان ورزشکار کرمان افزایش یابد

کرمان - ایرنا - مربی کاراته بانوان رفسنجان گفت: ورزش بانوان نسبت به آقایان سختی ها و مشکلات بیشتری دارد که پوشش حمایتی از این فعالیت ها بسیار کم است و مسئولان باید آن را افزایش دهند.

زهرا زین الدینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: فرد ورزشکار در دوران فعالیت خود افتخارات بسیاری برای جامعه و ملت می آفریند که اثرات آن تا مدت های طولانی در یادها می ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: اما ورزشکاران با تمام شدن عمر ورزش حرفه ای بازنشسته و فراموش می شوند و تعداد بسیار کمی شغل مربیگری را ادامه می دهند که استرس و مشکلات خود را به همراه دارد.
مربی کاراته بانوان رفسنجان تصریح کرد: مربیان ورزشی با مشکلات فراوان نوجوانان و جوانان علاقه مند و مستعد را آموزش و پرورش می دهند که در مسابقات مختلف افتخار کسب می کنند اما کمترین تقدیر و توجه به آنها می شود.
وی ادامه داد: مربیان ورزش شهرستان بویژه بانوان هیچ پشتیبانی و حمایتی در امور رفاهی مانند بیمه و بازنشستگی ندارند که بی انگیزگی را برای آنها در پی دارد.
زین الدینی با اشاره به موفقیت های بانوان ورزشکار کشور در سالهای اخیر تاکید کرد: مسئولان مطمئن باشند اگر امکانات و حمایت های خود را از مربیان و ورزشکاران در حوزه بانوان گسترش بدهند در سالهای بعد ورزش بانوان بیشتر از آقایان مدال کسب می کند.
وی تصریح کرد: بی توجهی به نیازها و خواسته های بانوان ورزشکار دلسردی آنها را به همراه دارد، به عنوان مثال بانوان کاراته کار رفسنجان در سال های گذشته در مسابقات مختلف افتخار و مقام زیادی کسب کرده اند که متاسفانه به دلیل کم توجهی و برخی بی مهری ها این ورزش در حال کمرنگ شدن است.
مربی کاراته بانوان رفسنجان با اشاره به وجود استعداد و علاقه در میان جوانان و نوجوانان کرمان گفت: بسیاری از این افراد به دلیل مشکلات و کم بضاعتی مالی حتی پول اندک شهریه کلاس های خود را ندارند.
زین الدینی افزود: ورزش یکی از مهمترین ابزار مقابله با آسیب های اجتماعی و نشاط اجتماعی است که باید به نحو احسن از آن استفاده کرد.
وی با اشاره به ظرفیت های موجود در ورزش کاراته استان کرمان گفت: در طول 17 سال سابقه ورزشی به همراه تیم های مختلف در کسوت بازیکن و مربی مقام و دستاوردهای مختلفی برای شهر و استان کسب کرده ام و انتظار دارم ورزش بانوان گسترش بیشتری پیدا کند.
مربی کاراته بانوان رفسنجان افزود: بخش خصوصی و دولتی برای سرمایه گذاری در حوزه ورزش بانوان بویژه در شهرستان ها توجه بیشتری داشته باشند.
3029/ 5054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بانوان ورزشكار حمايت كرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۱۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست ناپذیری نویدکیا در دربی کرمان دو رقمی شد

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های مس رفسنجان و گل گهر سیرجان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۴۵ در رفسنجان آغاز شد که جدال دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

داور: سیدرضا مهدوی

کمک‌ها: امیررضا آشورماهانی، احمد سلطانی

کارت زرد: سجاد شهباززاده از مس و گل گهر

گل: سعید سحرخیزان (۲۸) برای گل گهر و فرشید باقری (۲۸) برای مس

 مس با این نتیجه ۳۱ امتیازی شد و در رده نهم باقی ماند. محرم نویدکیا سرمربی این تیم دهمین بازی بدون باخت خود را تجربه کرد. گل گهر نیز با ۳۶ امتیاز از رده ششم تکان نخورد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور
  • ورزشکار کرمانی مدال پارالمپیک را به سردار حاجی‌زاده تقدیم کرد
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان
  • شکست ناپذیری نویدکیا در دربی کرمان دو رقمی شد
  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد