Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از استانداری کرمانشاه، هوشنگ بازوند در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، اظهار داشت: با تاکیدات مقام معظم رهبری قرار است که ۲ ارودگاه توانمندسازی و صیانت از بهبود یافتگان اعتیاد در کشور ایجاد شود که یک ارودگاه با همکاری سپاه در اصفهان و یک ارودگاه هم در استان کرمانشاه(شهرستان کنگاور) با همکاری وزارت کشور احداث می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای ایجاد مرکز توانمندسازی، اشتغال و صیانت از بهبود یافتگان اعتیاد در کنگاور بیان داشت: با پیگیری های صورت گرفته قرار است این مجمتع در کنگاور احداث شود لذا همه دستگاه ها باید با جدیت و همکاری لازم را داشته باشند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: برای ایجاد این مجتمع از محل اعتبارات سازمان امور اجتماعی وزارت کشور 30 میلیارد ریال و از اعتبارات استانی هم 10 میلیارد ریال برای اجرای آن تخصیص خواهد یافت و دستگاه ها نباید منتظر تخصیص بودجه باشند و خودشان از محل های موجود برای روند اجرای این مجمتع هزینه کنند که پس از مبادله موافقت نامه اعتبارات لازم تخصیص خواهد یافت.

وی خواستار انجام اقدامات لازم برای ورود بخش خصوصی در احداث این مجتمع شد و گفت: با توجه به اینکه مجتمع مذکور برای ساخت و تجهیز نیازمند اعتبار بالایی است لذا باید بستر را برای همکاری بخش خصوصی  فراهم کنیم.

 بازوند تاکید کرد: فاز اول این مجتمع باید تا دهه فجر امسال آماده بهره برداری گردد.

وی با بیان اینکه اجرای این مجتمع برای استان بسیار مهم و حیثیتی است، گفت: مسئولیت کل کار با معاونت سیاسی و امنیتی است و دفتر فنی استانداری هم ناظر اجرای کار است.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: ستاد مبارزه با مواد مخدر استان هم باید همکاری لازم را در اجرای طرح داشته باشد و هزینه های جاری جهت تجهیز و نگهداری این مجتمع را به عهده بگیرد.

وی همچنین خواستار همکاری بیشتر و قاطع تر شورای شهر و شهرداری کرمانشاه در بحث ساماندهی معتادین متجاهر شد و گفت: هر کاری که برای رفع مشکلات مربوط به اعتیاد صورت گیرد نتیجه آن به منجر به زیبا شدن هر چه بهتر شهر خواهد شد و به سود شهر خواهد بود لذا شورا و شهرداری در زمینه ساماندهی معتادین متجاهر باید به صورت جدی تر ورود پیدا کنند.

کد خبر 4430707

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندارکرمانشاه شورای مبارزه با مواد مخدر هوشنگ بازوند اربعین ۹۷ اربعین 97 کرمانشاه خبرگزاری مهر اربعین حسینی بوشهر گرگان مشهد یاسوج شیراز خرم آباد شهرکرد سنندج خطبه های نماز جمعه بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۱۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت زیرساخت‌های لازم را برای فعالیت بازارچه مرزی ایلام فراهم کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا روز سه شنبه درشصت و پنجمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با تبریک عملیات غرورآفرین "وعده صادق" از رشادت‌های فرزندان دلاور میهن در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح تشکر کرد.

در این جلسه، موضوع احداث بازارچه جدید در مرز مهران با حضور مدیران دستگاه‌های مرتبط بررسی شد.

بهرام‌نیا پس از ارائه گزارشات مدیران کل گمرک، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و منابع طبیعی، بر لزوم هماهنگی همه دستگاه‌ها برای ایجاد ساختمان جدید گمرک و ایجاد زیرساخت‌های لازم تاکید کرد.

استاندار ایلام با تاکید بر لزوم تلاش همه‌جانبه برای جبران عقب‌افتادگی‌ها در این حوزه، از مسئولان مربوطه خواست که وظایف خود را به طور کامل انجام دهند، زیرساخت‌های بازارچه زرباطیه فراهم شود و هماهنگی‌های لازم به عمل آید تا هرچه سریع‌تر از ظرفیت‌های مرزی استفاده شود.

در این نشست که با حضور جمعی از بزرگان ایلات و طوایف برگزار شد، دکتر بهرام‌نیا با اشاره به احترام ویژه به همه اقوام، ایلات و طوایف استان، بر لزوم بهره‌مندی عادلانه همه‌ی مردم استان از امتیازات مرزنشینی تاکید کرد.

استاندار ایلام با اشاره به احداث ۱۸ کیلومتر راه دسترسی در بازارچه چنگوله (شهابی) و تامین زیر ساخت‌هایی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال، بر نگاه حمایتی دولت از تمام بازارچه‌ها و ظرفیت‌های تجاری در مرزهای استان تاکید کرد.

بهرام‌نیا با اشاره به لزوم هماهنگی با طرف عراقی برای افزایش همکاری‌های اقتصادی در مرزها، به معاونت اقتصادی استانداری برای پیگیری این موضوع از طریق وزارت امور خارجه ماموریت داد.

وی با تاکید بر رفع موانع تولید، گفت: حمایت از تولید و تولیدکنندگان در اولویت دولت سیزدهم است و بخش خصوصی یاری‌گر دولت در بحث صادرات و تولید است.

همچنین در این جلسه، استاندار ایلام با توجه به سخنان مطرح شده توسط تعدادی از متولیان بخش خصوصی استان، برای رفع مشکلاتِ سر راه آن‌ها در حوزه تولید، اشتغال و گردشگری سلامت، دستورات لازم را صادر کرد.

کد خبر 6080186

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی برای توانمندسازی محلات شهر اصفهان
  • اجرای طرح توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌ خالی شهرک‌های صنعتی خوزستان برای رشد کسب و کارها
  • احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی در محور راور_دیهوک
  • رشد ۷۲ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بندر انزلی
  • لزوم ایمنی در مسیر جایگزین جاده در حال ساخت یاسوج-سی‌سخت
  • بازدید مدیرکل حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید از آزادراه تبریز سهند
  • دولت زیرساخت‌های لازم را برای فعالیت بازارچه مرزی ایلام فراهم کرد
  • رشد ۷۲ درصدی کالاهای اساسی تخلیه شده در مجتمع بندری انزلی
  • اجرای طرح آموزشی توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار