Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گفت : با توجه به گزارش نیروی انتظامی مبنی بر کشف 2000 لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه کامیونت که درم سیر بیرجند به زابل در حال حرکت بود، پرونده ای تشکیل و در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز شهرستان نهبندان رسیدگی شد.
اشرفی افزود : پس از بررسی پرونده و محرز شدن تخلف، متهم علاوه بر ضبط سوخت مکشوفه به پرداخت مبلغ 11 میلیون و 700 هزار تومان در حق صندوق دولت محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خراسان جنوبی قاچاق سوخت متهم جزای نقدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۱۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی کود شیمیایی در بهار نقره داغ شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: شعبه اول بدوی شهرستان بهار به پرونده قاچاق سه هزار و ۱۹۵ کیلوگرم انواع کود شیمیایی یارانه‌ای به ارزش یک میلیارد و ۶۵ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مرضیه یونسی افزود: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کود شیمیایی کشف شده، متهم را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

او تأکید کرد: با گزارش سربازان گمنام امام زمان(عج) پیرامون کشف محموله کود‌های شیمیایی از یک انبار، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

یونسی گفت: واحد‌های صنفی متخلف استان در سال گذشته ۴۴ هزار و ۶۱۷ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال جریمه شدند.

او تعداد پرونده‌های وارده به این اداره کل در سال گذشته را ۱۴ هزار و ۴۵۰ فقره عنوان و تأکید کرد: تعداد آرای صادره در این مدت ۱۴ هزار و ۴۶۰ فقره ثبت شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد: عدم درج قیمت با سه هزار و ۲۸۲ پرونده، گران فروشی با ۲ هزار و ۳۷۹، تقلب و کم فروشی با هزار و ۸۷۵ فقره پرونده و عدم اجرای تکالیف صنفی با هزار و ۴۳۹ در صدر تخلفات قرار دارند.

یونسی گفت: عدم صدور و ارائه فاکتور با هزار و ۳۲۹ فقره، عدم رعایت بهداشت با هزار و ۱۸۸ فقره و قاچاق کالا و ارز با هزار و ۵۳ فقره در ردیف‌های بعدی قرار دارند.

دیگر خبرها

  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • قاچاقچی سوخت نقره داغ شد
  • قاچاقچی دام زنده ۱۶ میلیارد ریال جریمه شد
  • محکومیت قاچاقچیان سوخت و مواد خوراکی در خوزستان
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در یزد
  • جریمه قاچاقچی سنسور خودرو در اهواز
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در مهریز
  • قاچاقچی کود شیمیایی در بهار نقره داغ شد
  • قاچاقچی با سوخت قاچاق به مقصد نرسید