Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@22:28:19 GMT

شهردار مشهد از شورا دو تذکر گرفت

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۱۹۲۸

شهردار مشهد از شورا دو تذکر گرفت

مشهد- ایرنا- ابلاغ دو مورد تذکر به شهردار مشهد از سوی شورای این شهر روز دوشنبه در نشست شورای اسلامی شهر مشهد اعلام شد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در این نشست گفت: طبق ماده 74 آئین نامه داخلی شورا اعضا می توانند تذکراتی به شهرداری داشته باشند لذا بر این اساس تذکر ارائه و توسط ریاست شورا در نخستین جلسه اعلام وصول و به شهردار ارائه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدرضا حیدری افزود: هفته پیش تذکر شهناز رمارم عضو شورا به شهردار مشهد وصول شد. تذکر این عضو شورا مبنی بر ارائه خدمات خارج از چارچوب اساسنامه به موسسه فرهنگی شهرآرا است.
روزنامه شهرآرا به عنوان نشریه محلی وابسته به شهرداری مشهد از سال 1376 کار خود را در مشهد آغاز کرده است.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: تذکر دوم نیز توسط رئیس کمیسیون توسعه و عمران توس این شورا امروز اعلام شد. تذکر مسعود ریاضی مربوط به عدم انجام کار اجرایی قابل ملاحظه در محدوه پروژه توس است. شهردار مشهد باید پیگیر این تذکرات باشد.
منطقه تاریخی توس 26 آبان 1375 با مجموعه ارگ و برج و بارو با شماره 1758 در فهرست آثار ملی ایران ثبت شد. این منطقه واقع در 35 کیلومتری شمال غرب مشهد که در گذشته با نام طابران توس شناخته می ‌شد یکی از مناطق جمعیتی باستانی ایران از دوره های هخامنشی، ساسانی، اشکانی و اسلامی بوده است. توس تا بهمن 1391 به عنوان یک روستای تابع مشهد شناخته می ‌شد اما با تایید شورای عالی معماری و شهرسازی، این روستا به عنوان یک محدوده منفصل شهری به شهرداری مشهد واگذار شد. هم اکنون توس که آرامگاه فردوسی نیز در آن قرار دارد زیر نظر شهرداری منطقه 12 مشهد اداره می ‌شود.
طرح بازپیرایی پیشخوان آرامگاه فردوسی با مشارکت شهرداری مشهد و اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی فرودین ماه امسال در دستور کار قرار گرفت.
7505/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تذكر به شهردار شوراي شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۱۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و شهرداری


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم ، محمدرضا جعفری اصل با اشاره به اینکه بر اساس گزارش سربازان گمنام امام زمان(عج)، متهمان بازداشت‌ شده مرتکب تخلفات و فساد گسترده مالی شده‌اند، بیان کرد: پس از وصول گزارش اولیه بلافاصله پرونده قضایی تشکیل و تحقیقات تحت نظر معاون دادستان آغاز که منجر به بازداشت آنان شد.

وی افزود: با تکمیل تحقیقات اولیه، حسب مورد اتهاماتی از جمله پرداخت رشوه، تبانی در معاملات و مناقصات شهرداری، تحصیل مال از طریق نامشروع، معاونت در ارشاء به متهمان تفهیم شده است.

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی، گفت: پرونده در حال رسیدگی است و پس از بررسی همه جوانب، اخذ نظر کارشناس رسمی دادگستری، انجام مراحل حسابرسی و همچنین اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، نسبت به افراد مرتبط و مسئول در این فساد مالی تصمیم گیری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • قم امروز با چند سال قبل تفاوت‌های محسوسی پیدا کرده است
  • اختلاف سلیقه‌ها نباید منجر به از بین رفتن انگیزه‌ها شود
  • توصیه امام جمعه قم خطاب به مسئولان برای ایجاد وحدت
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و شهرداری
  • عضو جدید شورای شهر اردکان تحلیف شد
  • برخورد دستگاه قضا با ساخت و ساز غیرمجاز
  • دستگاه قضا صادقانه به مدیریت شهرداری را کمک می‌کند
  • دستگاه قضا صادقانه مدیریت شهرداری را کمک می‌کند
  • با عملکرد جهادی مدیریت شهری چتر خدمت بر سر همه محلات شهر گسترده خواهد شد
  • درخواست آغاز حرکت قطار عمرانی شهر قیامدشت در سال جدید به شورا رفت