Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@09:36:57 GMT

دولت به فکر گرانی و معیشت مردم نیست

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۱۹۳۵

دولت به فکر گرانی و معیشت مردم نیست

عبدالله سامری در گفتگو با خبرنگار مهر خطاب به رئیس جمهوری گفت: آقای روحانی درباره دلار صحبت کرد و گفت دلار را ۱۰ هزار تومان می خریم و ۱۱ هزار تومان می فروشیم، درحالی که دلار داشت پائین می آمد. وقتی دلار در این سطح متوقف شد، همه مردم از قضیه دلار کنار کشیدند و دولت هم با اسب خودش در میدان تورم و گرانی و دیگر بدبختی های مردم ایران تاخت و هنوز هم  می تازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس دولت کی می خواهد به فکر معیشت مردم باشد؟

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی از مردم فداکار و همیشه در صحنه های انقلاب و نظام اسلامی خواست در دوره های بعد به دولت هایی با چنین تفکری رای ندهند. 

سامری افزود: همان گونه که در گذشته گفتیم مردم نباید روحانی را برای بار دوم به عنوان رئیس جمهور انتخاب می کردند ولی خیلی ها حرف ما را گوش ندادند اما امروز ما همه چیز را به وضوح دیدیدم. شوربختانه داریم تمام کشور را دچار مشکل می کنیم و چشمان به خارجی ها است و به آن هم افتخار می کنیم.

سامری درباره تصویب لایحه CFT در مجلس شورای اسلامی گفت:  امیدوارم شورای نگهبان لایحه CFT را که در مجلس شورای اسلامی توسط عده ای از نمایندگان تصویب شد، رد کند.

کد خبر 4430673

منبع: مهر

کلیدواژه: رئیس جمهور اسلامی ایران اربعین ۹۷ اربعین 97 کرمانشاه خبرگزاری مهر اربعین حسینی بوشهر گرگان مشهد یاسوج شیراز خرم آباد شهرکرد سنندج خطبه های نماز جمعه بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۱۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بعد گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن مطرح می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، صدیف بدری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، گفت: قرار بود مجلس شورای اسلامی مباحث ارزی و وضعیت بازار ارز را بررسی کند.

وی ادامه داد: متأسفانه الان وضعیت بازار ارز کاملاً آشفته است. همچنین بانک مرکزی برای واردات مواد اولیه به تولیدکنندگان می‌گوید که ارز ندارد. معلوم نیست بانک مرکزی چه کار می‌کند. کمیسیون تخصصی ما به بانک مرکزی نظر تخصصی را برای برون رفت از این مشکلات داده، اما بانک مرکزی اصلاً آن را قبول ندارد و کنار گذاشته است.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر، گفت: درباره مسائل ارزی روز گذشته جلسه‌ای با حضور دوستان‌مان در دولت، بانک مرکزی، وزیر اقتصاد، رئیس کمیسیون‌های اقتصادی، صنعت، جهش تولید و بودجه مجلس داشتیم و ادامه بحث‌مان به چهارشنبه هفته جاری موکول شد. حتماً گزارش جمع بندی مربوط به ارز هفته بعد در صحن مجلس ارائه خواهد شد.

کد خبر 6085064 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • پس لرزه های گرانی و کمبود دارو در صحن مجلس /حاجی دلیگانی: سهم بیماران از پرداخت هزینه ها ۳۰ درصد بود نه ۵۰ درصد!
  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • آقای رئیسی! قرار نبود مشکل بورس و دلار یک هفته ای حل شود؟/مقاومت در برابر تغییر وزرای اقتصادی دولت به قیمت بدترشدن معیشت مردم
  • هفته بعد گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن مطرح می‌شود
  • مخالفت مجلس با بررسی طرح نظام قانون‌گذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی
  • قیمت دلار؛ محور جلسه امروز دولت و مجلس /قالیباف: از دو قوه باید یک حرف شنیده شود
  • واردات خودروهای دست دوم در دستور کار قرار بگیرد