Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، «بهرام قاسمی»، سخنگوی وزارت امور خارجه، در نشست خبری امروز، ضمن تبریک موفقت ورزشکاران در بازی های پاراآسیایی درباره نقش ایران در بازسازی سوریه گفت: ایران به درخواست دولت سوریه و برای کمک به مردم مظلوم سوریه در بازسازی این کشور حضور خواهد داشت. توصیه ما حضور بخش خصوصی و بنگاه های صنعتی تجاری و فناوری در این کسور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم بخش خصوصی به مردم سوریه کمک کند.

قاسمی درباره اشاره تلویحی ظریف در توییتر به مذاکره با طرف عربستانی بیان کرد: سیاست ایران نسبت  به کشورهای پیرامون و حاشیه خلیج فارس روشن است، این سیاست در صورت فراهم شدن زمینه های لازم شکل عملی به خود خواهد گرفت. نقل وزیر خارجه همان سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران است .

تعدادی از صرافی های ایران در گرجستان تخلف کرده اند

قاسمی درباره تعطیلی تعدادی از صرافی های ایران در گرجستان گفت: موضوع گرجستان خاص است. پس از لغو روادید میان ایران و گرجستان تعدادی از ایرانیان برای کسب و کار به این کشور رفتند. ماهم موضوع را شنیدیم و در حال بررسی هستیم ولی گزارشات اولیه حکایت دارد برخی صرافی های ایران در گرجستان تخلف داشته اند. این تخلفات توسط مقامات گرجستان در حال پیگیری است. با سفارت ایران در تفلیس درباره این موضوع در تماس هستیم. ما اجازه نخواهیم داد حقوق اتباع ایرانی ضایع شود و اقدامات ما در حال پیگیری است.

 

خبر در حال تکمیل...

 

خبرنگار: سمانه مقدم

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران حاشیه خلیج فارس سوریه گرجستان وزارت امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۲۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یکی از مستشاران نظامی ایران

به گزارش قدس آنلاین، یک مستشار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه در اثر حملات هوایی شب گذشته به شرق سوریه به شهادت رسید.

شهید بهروز واحدی از رزمندگان سپاه اسلام در اثر حملات هوایی شب گذشته به مناطقی در شرق سوریه به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • بنیانگذار صرافی ارز دیجیتال به ۲۵ سال زندان محکوم شد
  • پدر شهید قدرت قاسمی در کازرون درگذشت
  • غول دنیای ارزهای دیجیتال به ۲۵ سال زندان محکوم شد
  • امضای قرارداد بازسازی فرودگاه ننگرهار با ایران
  • «سلطان رمزارز» جهان به ۲۵ سال حبس محکوم شد
  • «سلطان رمزارز» به ۲۵ سال زندان محکوم شد
  • واکنش احساسی ستاره پرسپولیس به تاریخ‌سازی بزرگ
  • حضور پررنگ گردشگران نوروزی در بلندترین آبشار پلکانی ایران
  • شهادت یکی از مستشاران نظامی ایران در سوریه
  • شهادت یکی از مستشاران نظامی ایران