Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا،محمد باقر محمدی اظهار کرد: در ساعت 23:30 دقیقه شب گذشته در جاده صلوات آباد سنندج یک تریلی حمل خودرو با یک تریلی حمل مواد شیمایی جامد برخورد کرد که باعث آتش سوزی یکی از تریلی ها شد.

وی افزود: بر اثر این آتش سوزی برای مدتی کوتاه جاده مصدود شد که با همکاری نیروهای امداد جاده ای و تیم های اعزامی هلال احمر راه مجددا بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان بیان کرد: این تصادف یک نفر مسدود و یک نفر فوتی بر جای گذاشت.

وی با بیان اینکه آمار حوادث جاده ای در کردستان بالا است تاکید کرد: با توجه به قرار گرفتن در فصل سرما و افزایش بارش ها و یخبندان، لغزندگی جاده ای در جاده های کوهستانی استان افزایش می یابد و بر همین اساس رانندگان باید نکات ایمنی را بیشتر رعایت کنند.

محمدی اعلام کرد: طی دو هفته آینده تردد زائران اربعین به کربلا از سمت بیجار به مرز مهران افزایش می یابد که با توجه به افزایش بارش ها در سطح استان، رانندگان باید قوانین راهنمایی و رانندگی را بیش از پیش رعایت کنند.

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۲۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سقوط سنگ در جاده کرج _ چالوس

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ پیمان کرمی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت افزود: مسافران باید از توقف در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد، پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز

وی گفت: در زمان ناپایداری جوی رانندگان قبل از سفر ضمن اطلاع از وضعیت راه‌ها از هرگونه سفر غیرضروری خودداری نمایند.

کرمی افزود: اطمینان از سلامت فنی خودرو، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.

وی یادآورشد: همراه داشتن تجهیزات، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه البرز به رانندگان است.

رئیس پلیس راه البرز تاکید کرد: رانندگان همچنین رعایت فاصله طولی وسیله نقلیه، عدم تغییر مسیر ناگهانی و روشن کردن چراغ مه شکن در موقع مه آلود بودن هوا را مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229648 برچسب‌ها وضعیت راه ها

دیگر خبرها

  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • رانندگان با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند
  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • پلیس راه: خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • هشدار سقوط سنگ در جاده کرج _ چالوس
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • احتمال ریزش سنگ در جاده کرج چالوس
  • ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد
  • واژگونی تریلی در محور خوشاب -دوغایی
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند