Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل درگفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، گفت: روحانیون در عصر کنونی با ارائه شیوه‌های نوین در تبلیغ و آگاهی‌بخشی به جامعه، نقش مهمی در مقابله با آسیب‌های اجتماعی و پاسخگویی به شبهات دارند.
وی با تاکید بر اینکه باید آگاه باشیم که دشمن چه چیزی را در جامعه اسلامی ما هدف قرار داده است، افزود: دشمن تمام تلاش خود را می‌کند تا با نفوذ به افکار، نفوذ به اقتصاد و نفوذ به امنیت جامعه اهداف شوم خود را پیش ببرد که خوشبختانه تا به امروز ذره‌ای در رسیدن به اهداف خود موفق نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، با بیان اینکه روحانیون افسران جنگ نرم در جامعه کنونی هستند، اظهار کرد: روحانیون باید انسجام بهتری نسبت به گذشته داشته باشند، بهترین مکان‌هایی که می‌توان جبهه فرهنگی را در آن تشکیل داد مساجد است، بهترین نیرو‌هایی که برای کار فرهنگی می‌توانند در خدمت روحانیون باشند نیز جوان مؤمن و متعهد است.
حجت‌الاسلام ستوده، افزود: بایستی نظارت بر انجام فعالیت‌های فرهنگی، توسط روحانیون انجام شود، شبهه‌پراکنی نسبت به عقاید، شایعه‌سازی و سیاه‌نمایی اهدافی است که دشمن به جد در مورد آن‌ها کار می‌کند تا امید را از مردم بگیرد، اما در این میان همبستگی مردم و روحانیون، این توطئه دشمنان را خنثی می‌کند.
عضو شورای فرهنگ عمومی استان ا. ردبیل، بصیرت‌افزایی و روشنگری را وظیفه اصلی روحانیون بیان کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب، حفظ روحیه انقلابی را از همه به‌ویژه روحانیون انتظار دارند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا اجتماعی بصیرت افزایی آسیب های اجتماعی افسران جنگ نرم فعالیت های فرهنگی قران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۲۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بزرگداشت سعدی با هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی

حمیدرضا قانعی شامگاه جمعه در آیین بزرگداشت سعدی شیرازی گفت: روز یکم اردیبهشت ماه بهانه‌ای است که نام و یاد سعدی شیرازی را گرامی بداریم، شاعری که برای همه ما قابل احترام و تمجید است.

او ادامه داد: امسال تلاش کردیم در ستاد برگزاری و بزرگداشت سعدی شیرازی که دبیری بر آن عهده اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس است، هم‌افزایی صورت بگیرد و همه دستگاه‌های فرهنگی در کنار هم قرار بگیرند تا مجموعه برنامه‌هایی را در گونه‌های مختلف فرهنگی و هنری تدارک ببینم تا بتوانیم از این طریق اقشار مختلف جامعه را بیش از پیش با اندیشه‌های سعدی آشنا کنیم.

قانعی با بیان اینکه موسسه سعدی شناسی و گروه‌های مختلف هنری هم در کنار ما بودند، گفت:طی هفته پیش رو برنامه مفصلی تدارک دیده شده و قرار است اختتامیه هفته فرهنگی و هنری سعدی شیرازی در انجمن آثار و مفاخر کشور در تهران برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس ابراز امیدواری کرد این برنامه‌ها منجر به ارتقای فرهنگی و رشد تمدنی ایران شود و ادامه داد: مجموعه برنامه‌هایی نیز در سفارت‌خانه‌های مختلف کشور‌ها برگزار می‌شود و رویداد‌های مختلف فرهنگی و هنری را در پیش خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برگزاری بزرگداشت سعدی با هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی
  • پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی موجب آبروی جهان اسلام شد
  • روند کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان
  • روند رشد آسیب‌های اجتماعی در قزوین متوقف شد
  • کاهش بیش از ۳۰ درصدی سرقت در ایام نوروز در قزوین
  • سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
  • افزایش شور و نشاط اجتماعی در سطح جامعه اعتیاد را کاهش می‌دهد
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی یزد به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در اصفهان برای اجرای طرح حجاب و عفاف
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی