Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@11:39:37 GMT

واژگونی مرگبار خودرو حمل سوخت

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۲۴۷۶

واژگونی مرگبار خودرو حمل سوخت

واژگونی یک وانت تویوتا حامل سوخت در محور نیکشهر – قصر قند مرگ راننده را درپی داشت .

سرهنگ یدالله ستوده رییس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان  گفت : یک فقره تصادف فوتی در کیلومتر ۱۰۳ محور" نیکشهر – قصر قند " به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیم گشت تصادفات پلیس راه برای بررسی موضوع به محل حادثه حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه وانت تویوتا به رانندگی جوانی ۲۴ ساله که حامل گازوئیل قاچاق بوده از جاده منحرف و واژگون شده است.

سرهنگ ستوده تصریح کرد: کارشناس پلیس راه علت حادثه را سرعت غیرمجاز و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرده است./ باشگاه خبرنگاران 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۲۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تویوتا ۱۳۰ هزار خودرو را به دلیل نقص فنی فراخوان می‌دهد

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از خبرگزاری شین هوا، شرکت خودروسازی تویوتا اعلام کرد ۱۳۵ هزار و ۳۰۵ دستگاه از خودروی هیبریدی پریوس خود را در ژاپن به دلیل خطر باز شدن در‌ها در حین رانندگی فراخوان می‌کند.
بر اساس فراخوان این شرکت خودروسازی به وزارت حمل و نقل ژاپن در روز چهارشنبه، سه مورد شکایت مربوط به ایراد دستگیره درب عقب خودرو گزارش شده است، در حالی که وقوع هیچ گونه حادثه‌ای تأیید نشده است.
تویوتا اعلام کرد مدل‌هایی که فراخوان داده خواهند شد آنهایی هستند که بین نوامبر ۲۰۲۲ و آوریل ۲۰۲۴ تولید شده‌اند. این شرکت افزود تولید آنها را را متوقف می‌کند و تا زمان حل این مشکل، سفارش جدیدی از نمایندگی‌ها نمی‌پذیرد.

دیگر خبرها

  • تویوتا ۱۳۰ هزار خودرو را به دلیل نقص فنی فراخوان می‌دهد
  • شب پرحادثه در قزوین / ۳ سانحه در ۲ ساعت
  • نظافتچی منزل سارق از آب درآمد
  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • یک کشته در حادثه واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در محور خواف به قاین
  • واژگونی و حریق خودروی حامل سوخت قاچاق در خواف/ راننده جان باخت
  • سقوط درخت و واژگونی خودرو در بندرعباس
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • سقوط درخت و واژگونی خودرو بر اثر وزش باد شدید در بندرعباس
  • واژگونی خودرو ایسوزو یک مصدوم بر جای گذاشت