Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بنا به پيشنهاد معاون فرهنگي و اجتماعي سازمان منطقه آزاد کيش و تأييد دکتر انصاري لاري مدير عامل اين سازمان، مدت اعتبار مجوز رسانه‌هاي مکتوب جزيره کيش به سه سال افزايش يافت.
به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، با توجه به اينکه يکي از دغدغه‌هاي جدي مطبوعات و رسانه‌هاي مکتوب جزيره کيش، مدت اعتبار مجوزهاي صادره است، با پيشنهاد دکتر سعيد پورعلي و تأييد دکتر انصاري لاري در راستاي تسهيل امور به منظور ايجاد فضايي آرام براي فعاليت فرهنگ، هنر و رسانه کيش، مدت اعتبار مجوز رسانه‌هاي مکتوب به سال افزايش يافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا بر همين گزارش مدت اعتبار مجوز رسانه‌هاي مکتوب تا قبل از اين، يک سال بوده است.
يادآور مي‌شود مجوز فعاليت رسانه‌ها و نشريات در جزيره کيش از طريق معاونت فرهنگي و اجتماعي سازمان منطقه آزاد کيش صادرمي‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۲۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند

منصور محبی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام اظهار کرد: این رسانه‌ها که به صورت الکترونیکی و مکتوب فعالیت دارند با دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به طور رسمی فعالیت خبری خود را آغاز کرده اند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۶ رسانه پایگاه خبری هستند، ادامه داد: مابقی این رسانه‌ها شامل یک ماهنامه، ۲فصلنامه و یک مورد نیز روزنامه است.

به گفته معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، علاوه بر این هم اینک ۳۰ درخواست صدور مجوز برای فعالیت رسانه‌ای ثبت و در نوبت دریافت مجوز است.

محبی تاکید کرد: در حال حاضر ۲۶۰ رسانه دارای مجوز شامل ۶۸ پایگاه خبری، ۳۲ نشریه چاپی، ۴۱ رسانه غیر برخط، نمایندگی ۱۰ خبرگزاری و نمایندگی ۱۰۹ روزنامه سراسری در استان فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • جزئیات تازه درباره مجوز واردات خودروهای کارکرده
  • شیلات و کشاورزی رکورددار افزایش سرمایه‌گذاری در قشم