Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ مسعود سلطانی فر در گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان سراسر کشور با تبریک پیروزی‌های اخیر ورزش ایران اظهار داشت: سال ۹۷ سال پررویدادی است و خوشبختانه از جام جهانی فوتبال تا بازی‌های آسیایی و بازی‌های پاراآسیایی همچنین بازی‌های المپیک جوانان نتایج خوب و منحصر به فرد و تاریخی رقم خورده است.

وزیر ورزش و جوانان درخشش کاروان ورزشی ایران در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا را مورد توجه قرار داد و توضیح داد: ورزش جانبازان و معلولین روند روبه رشد و پیشرفتی را طی کرده است بطوریکه در اولین دوره این بازی‌ها کاروان ورزشی ایران با ۲۷ طلا و مجموع ۸۰ مدال چهارم شد در دوره دوم با ۳۷ طلا و مجموع ۱۲۰ مدال در جایگاه چهارم رده بندی مدال‌ها قرار گرفت و در این دوره کاروان ورزشی ایران با ۵۱ مدال طلا و مجموع ۱۳۶ مدال برای اولین بار در جایگاه سوم ایستاد که افتخار بزرگی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سلطانی فر همچنین نتایج ورزشکاران ایران در بازی‌های المپیک جوانان را نیز بسیار خوب توصیف کرد و اظهار داشت: در این رویداد مهم نیز ورزش ایران بهتر از گذشته نتیجه گرفته است.

وزیر ورزش و جوانان رویداد‌های مختلف پیش روی ورزش ایران را نیز مهم بر شمرد و ادامه داد: پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده و بازی رفت را با موفقیت سپری کرده و امیدوارم در بازی برگشت هم بتواند با غلبه بر السد قطر به فینال راه یابد و همه دست به دست هم دهیم تا بعد از مدت‌ها یک تیم ایرانی در آسیا عنوان قهرمانی را بدست آورد.

سلطانی فر به رقابت‌های جهانی کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان در مجارستان هم اشاره کرد و اظهار داشت: این رویداد هم برای ورزش کشور مهم تلقی می‌شود که امیدوارم با موفقیت ورزشکاران ایرانی همراه شود.

وزیر ورزش و جوانان جام ملت‌های آسیا را نیز یکی از رویداد‌های حائز اهمیت عنوان و ابراز امیدواری کرد: بعد از مدت‌ها که ایران در رنکینگ فیفا در بین تیم‌های آسیایی در جایگاه اول قرار دارد می‌توانیم در رویداد جام ملت‌های آسیا نیز بعد از بیش از چهار دهه به عنوان قهرمانی برسیم.

سلطانی فر مجوعه‌ای از تلاش‌ها، تدارکات و پشتیبانی‌هایی که منجر به موفقیت در رویداد‌های مهم از جمله بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی شده است را ارج نهاد و تاکید کرد: این موفقیت‌های حاصل تلاش وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، فدراسیون‌ها و ادارات کل ورزش و جوانان استان هاست که سبب شد در یک کار جمعی به افتخارآفرینی ورزش ایران منجر شود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: برای بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی از حدود یک سال و نیم پیش برنامه ریزی کرده بودیم بطوریکه ستاد این رویداد‌ها تشکیل شد و حتی بازی‌های داخل سالن آسیا و بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی را به عنوان تدارکات برای حضور پرقدرت در این رویداد مدنظر داشتیم و الان هم اعتقاد داریم برای حضور پرقدرت در بازی‌های المپیک و پارالمپیک به جای اینکه مثل ادوار گذشته در پنج تا شش ماه قبل از رویداد متمرکز شویم از هم اکنون که دو سال فرصت داریم برنامه ریزی را آغاز کردیم و اعتقاد هم داریم با برنامه ریزی، تلاش، ممارست و جدیت نتیجه تاریخی می‌توانیم بگیریم.

سلطانی فر در ادامه این بحث خاطر نشان ساخت: آنچه مسلم است علاوه بر رشته‌هایی که همیشه در ادوار گذشته برای ایران در بازی‌های المپیک مدال آور شدند در رشته‌هایی همچون شمشیربازی، قایقرانی تیراندازی و کاراته هم شانس مدال المپیکی داریم که تلاش می‌کنیم در استمرار موفقیت‌های ورزش کشور با تمرکز بر برنامه دو ساله به موفقیت در بازی‌های المپیک و پارالمپیک دست یابیم.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: علاوه بر برنامه ریزی، تلاش و بودجه که برای موفقیت لازم است باید با عزم و اراده قوی برای رسیدن به این هدف بزرگ حرکت کنیم.

در این گردهمایی سلطانی فر یاد و خاطره زنده یاد بهرام شفیع رییس فقید فدراسیون هاکی و مجری ورزشی رسانه ملی را گرامیداشت و درگذشت این پیشکسوت ورزش و رسانه را به جامعه ورزش و خانواده این پیشکسوت تسلیت گفت.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مدیران کل ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان المپیک 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۲۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی ایران از صعود به المپیک بازماند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، رقابت‌های انتخابی بسکتبال با ویلچر پارالمپیک پاریس به میزبانی کشور فرانسه برگزار شد و تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان کشورمان در آخرین دیدار خود امروز در مرحله حذفی به مصاف تیم آلمان رفت و ۷۰ بر ۳۹ نتیجه را واگذار کرد و از کسب سهمیه پارالمپیک پاریس بازماند.

نمایندگان کشورمان پیش از این دیدار مقابل تیم‌های فرانسه و هلند مغلوب شدند و یک برد مقابل تیم کانادا بدست آوردند.در این مسابقات تیم‌های ایران، هلند، کانادا و فرانسه در گروه A و کلمبیا، ایتالیا، آلمان و مراکش در گروه B به مصاف هم رفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • باقری اولین بانوی داور ایرانی تکواندو در المپیک
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان پس از قهرمانی ایران در کشتی فرنگی آسیا
  • ادامه توزیع لیتری یارانه سوخت امکان‌پذیر نیست
  • نخستین مشارکت ایران درمجمع کنفدراسیون پنتاتلون
  • نخستین مشارکت ایران درمجمع کنفدراسیون پنتاتلون آسیا باحضور گودرزی
  • تغییر منابع و مصارف در جداول بودجه ۱۴۰۳ امکان‌پذیر نیست
  • تیم ملی ایران از صعود به المپیک بازماند