Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، روزگذشته ۲۲ مهرماه در جلسه بررسی میزان صدقات پرداختی مردم در اردبیل گفت: در ۶ ماهه نخست امسال مردم خیر و نیکوکار استان اردبیل بیش از ۱۹ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال صدقه پرداخت کرده‌اند که با توجه به افزایش اعتماد و وثوق مردمی به کمیته امداد میزان صدقات پرداختی مردم استان در این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته سه درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از نیازسنجی مشکلات مددجویان تحت حمایت این نهاد برای اولویت‌بندی مشکلات آن‌ها و حل این مشکلات خبر داد و گفت: برای حل مشکلات اولویت‌دار نیازمندان و مددجویان تحت حمایت بانک اطلاعاتی دقیقی از نیاز‌ها و مشکلات اساسی خانوار‌های تحت حمایت تهیه شده و این امر زمینه‌ساز حل سریع‌تر مشکلات مددجویان شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به هزینه‌کرد صدقات پرداختی مردم برای رفع نیاز‌های مددجویان و اقشار محروم بیان کرد: صدقات پرداختی مردم را تلاش می‌کنیم تا در کمترین زمان ممکن به دست نیازمندان برسانیم و در راستای رفع مشکلات آن‌ها در حوزه‌های درمانی، معیشتی، فرهنگی، آموزشی، تحصیلی، تامین جهیزیه و ساخت و بازسازی واحد‌های مسکونی گام برداریم.
دشتی بیشترین هزینه‌کرد صدقات را برای کمک‌های موردی به مددجویان دانست و تصریح کرد: ۲۵ درصد از صدقات جمع‌آوری شده در استان در نیمه نخست امسال برای کمک‌های موردی، ۱۸ درصد برای تعامل با موسسات خیریه، ۱۵ درصد برای تامین جهیزیه نوعروسان، ۱۵ درصد برای درمان بیماران، ۱۵ درصد برای خرید و ساخت مسکن، ۱۰ درصد برای ارتقای سطح فرهنگی و برگزاری اردو‌های زیارتی و دو درصد برای آگاه‌سازی و آموزش خانوار‌های تحت حمایت هزینه شده است.
وی با اشاره به پرداخت بیش از چهار میلیارد ریال از صدقات پرداختی به صورت بلاعوض به اقشار آسیب‌پذیر و محروم و مددجویان تحت حمایت این نهاد گفت: سه میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال از این صدقات در اختیار مددجویان قرار گرفته و دو میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال میلیون ریال نیز برای درمان ۸۰۰ بیمار صعب‌العلاج تحت حمایت این نهاد هزینه شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اختصاص دو میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال برای تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند، دو میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال برای کمک به خرید و ساخت مسکن مددجویان، یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال برای برگزاری اردو‌های زیارتی و ۳۸۰ میلیون ریال نیز برای برگزاری کارگاه‌های آموزش خانوار‌ها و جلسات آگاهسازی را از دیگر موارد هزینه‌کرد صدقات جمع‌آوری شده در استان عنوان کرد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا اجتماعی اردبیل صدقات مددجویان اقشار آسیب پذیر تهیه جهیزیه قران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۲۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط‌کشی طولی ۲۰ هزار متر معابر حاشیه باغ فدک انجام شد

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: اجرای خط‌کشی طولی معابر اطراف باغ فدک به‌طول ۲۰ هزار متر و هزینه چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات حوزه حمل‌ونقل و ترافیک انجام شده در باغ فدک برای رفاه شهروندان و مسافران نوروزی اظهار کرد: ساماندهی ورودی و خروجی‌های باغ فدک به بلوار فرزانگان شامل خط‌کشی به‌طول ۲۰۰۰ متر، نصب استوانه ترافیکی به تعداد ۷۰ عدد، نصب سرعت‌گیر و جداکننده ترافیکی حدود ۶۵ عدد با هزینه ۹۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

وی افزود: اجرای خط‌کشی طولی معابر اطراف باغ فدک به‌طول ۲۰ هزار متر و هزینه چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات انجام شده به‌شمار می‌رود.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با بیان اینکه نوسازی و تعمیر تابلوهای انتظامی و اخطاری حاشیه باغ فدک و معابر مجاور و منتهی به آن با تعداد ۳۰۰ عدد با هزینه یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان انجام شده است، ادامه داد: رنگ‌آمیزی پایه چراغ‌های راهنمایی تقاطع‌های معابر مجاور و منتهی به باغ فدک به تعداد ۵۰ عدد و هزینه دو میلیارد ریالی صورت گرفته است.

کد خبر 739312

دیگر خبرها

  • خط‌کشی طولی ۲۰ هزار متر معابر حاشیه باغ فدک انجام شد
  • پوتین: هزینه دفاعی آمریکا و روسیه قابل مقایسه نیست
  • سازمان ملل: ۷۰ درصد مردم شمال غزه با گرسنگی فاجعه بار مواجهند
  • ۱۰۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و هزینه‌کرد در شهربازی کرمان
  • هدف‌گذاری برای تسهیل پرداخت تسهیلات خرد توسط بانک‌ها
  • ارائه خدمات درمانی به مددجویان هلال‌احمر مازندران
  • اختصاص ۴۵ میلیارد ریال برای گازرسانی به مسکن مددجویان آذربایجان غربی
  • مبالغ پرداختی عجیب به سلبریتی‌ها برای حضور در صدا وسیما
  • مبالغ پرداختی به سلبریتی‌ها برای حضور در صدا وسیما
  • مبلغ پرداختی به سلبریتی‌ها برای حضور در صداوسیما لو رفت؛ داویدز ۴.۲ میلیارد و طارمی ۱ میلیارد تومان