Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@23:18:29 GMT

احتمال حضور ستارگان سابق در جمع دستیاران شفر

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۲۵۵۷

با توجه به جدایی ساناک از تیم فوتبال استقلال در نهایت با پیگیری های شفر فیلیپ به عنوان مربی بدنساز به بدنه کادر فنی اضافه شد تا سرمربی آلمانی با مشکل مواجه نشود اما نتایج ضعیف آبی پوشان باعث شد تا حرف و حدیث هایی درباره انتخاب دستیار جدید برای شفر به گوش برسد .

دستیارانی همچون مجتبی جباری ،امید روانخواه ،فرهاد مجیدی و دیگر افراد که بار ها نامشان برای حضور روی نیمکت استقلال و دستیاری شفر شنیده شد اما هر بار مدیران استقلال به هر نحوی آن را تکذیب می کردند تا از طرفی به گوش برسد که اعضای کمیته فنی باشگاه در نظر دارند از میان نفرات خود و یا پیشکسوتان یک فرد را برای شفر انتخاب کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب دستیار جدید برای شفر از سوی اعضای کمیته فنی باعث شد تا سرمربی آلمانی هم دست به کار شود و برای مدیران استقلال اسلحه جدیدی را رو کند .

شفر روز گذشته با دعوت از مجتبی جباری به تمرین استقلال و برگزاری نشست خصوصی به نوعی همه را متوجه کرد که در صورت انتخاب دستیار جدید او ترجیح می دهد از بازیکن اسبق این تیم برای حضور روی نیمکتش استفاده کند .اسلحه جدیدی که شفر برای مدیران رو کرده و به نوعی مسئولان آبی پوش هم به دلیل نداشتن مدرک مربیگری جباری زیاد با حضور وی روی نیمکت استقلال موافق نیستند .

همچنین نا گفته نماند مجتبی جباری نیز برای حضور روی نیمکت استقلال دست از تلاش بر نمی دارد و وی با شرایطی که این روز ها با شفر دارد بدش نمی آید به عنوان دستیار سرمربی آلمانی به جمع آبی پوشان باز گردد.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتبال استقلال پیشکسوتان مجتبی جباری استقلال جباری شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۲۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال

به گزارش همشهری‌آنلاین،‌ اگرچه پیروزی‌های استقلال ادامه دارد و این تیم همچنان توانسته با یک امتیاز برتری نسبت به پرسپولیس در صدر جدول باقی بماند، اما ۲‌گلی که آبی‌ها در دقایق پایانی بازی با شمس‌آذر قزوین دریافت کردند باعث شد فعلا عنوان بهترین خط دفاعی لیگ برتر را به پرسپولیس بدهند. هم‌اکنون سرخ‌ها با ۱۳‌گل دریافتی صاحب این عنوان هستند و این در حالی است که تعداد گل‌های خورده استقلال به عدد۱۴رسید. موضوع مزبور از این جهت حائز اهمیت است که رویکرد استقلال در این فصل مثل ۲‌سال پیش، ارائه فوتبال اقتصادی و محافظه‌کارانه بر مبنای دریافت حداقل گل بوده است. تا یک جا هم آبی‌ها در این زمینه عالی عمل کردند، اما در هفته‌های اخیر ساختار دفاعی آنها تا حدودی متزلزل عمل کرده است. این وضعیت در بازی خانگی با مس رفسنجان منجر به توقف استقلال شد و چیزی نمانده بود در دیدار با شمس‌آذر هم همین تراژدی تکرار شود.

حداقل آمار و ارقام اینطور نشان می‌دهد که یکی از دلایل افت دفاعی استقلال، غیبت رافائل سیلوا بوده است. مدافع برزیلی که بعد از یک دوره جدایی از جمع آبی‌پوشان بار دیگر به این تیم پیوست، عملکرد خوبی در استقلال داشته، اما طی هفته‌های اخیر به دلایل نه‌چندان مشخص نیمکت‌نشین شده است. در شرایطی که از مواردی همچون قهر یا مصدومیت به‌عنوان دلیل نیمکت‌نشینی سیلوا یاد می‌شد، شایعاتی هم وجود داشته است در مورد اینکه مدافع برزیلی به‌دلیل نزدیکی به مدیریت باشگاه مورد غضب کادرفنی قرار گرفته. هر چه هست آمار ترانسفرمارکت می‌گوید سیلوا در دو مسابقه با مس رفسنجان و آلومینیوم اراک در فهرست ۱۸‌نفره قرار داشته (یعنی مصدوم نبوده) و در دیدار با شمس‌آذر به‌طور کلی از لیست خارج شده است. استقلال در غیاب این بازیکن طی ۳‌بازی، ۴‌گل خورده و هنوز وضعیت او برای حضور در مسابقه حساس بیرون از خانه برابر تراکتور روشن نیست.

کد خبر 846896 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • جدایی دستیار پیشین گل‌محمدی از تیم‌ملی/ تمرین تراکتور زیر نظر مطهری
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد
  • آخرین خبر از توافق یحیی و تراکتور؛ دستیار سابق گل‌محمدی در راه تبریز
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی
  • حزباوی در آستانه قهرمانی در لیگ ستارگان قطر