Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های ملوان بندر گز و شهریار ساری از سری رقابتهای فوتبال ساحلی برگزار و از سوی تماشاگران تیم ملوان بندرگز تخلفاتی مبنی بر فحاشی به بازیکن تیم مقابل و ایجاد مزاحمت با لیزر برای بازیکن تیم حریف  و پرتاب سنگ رخ داد.

تیم ملوان بندر انزلی به جریمه نقدی ۳۰ میلیون ریالی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکرار تخلفات در مسابقات بعدی موجب محرومیت تماشاگران این تیم از ورود به محل برگزاری مسابقه خواهد بود.

دیدار تیم های اهوارا بهبهان و شهرداری ساوه از سری رقابتهای لیگ برتر فوتسال برگزار و از سوی علی همتی، مربی تیم شهرداری ساوه تخلفاتی مبنی بر اعتراض مکرر به تصمیم داوران که منجر به اخراج وی شد، رخ داد. وی به توبیخ کتبی محکوم شد.

محسن خبیری، سرمربی تیم شهرداری ساوه نیز به دلیل رفتار غیر ورزشی و استفاده از الفاظ نامناسب به داوران در پایان مسابقه، به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد.

سلمان حاجوی، سرپرست تیم اهورا بهبهان به دلیل رفتار غیر ورزشی به توبیخ کتبی محکوم شد.

تیم اهورا بهبهان به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داور بازی به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم شهرداری ساوه به دلیل داشتن ۴ بازیکن اخطاری باید مبلغ ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

دیدار تیم های مقاومت قرچک و سونگون ورزقان تبریز برگزار شد. سه نفر از تماشاگران تیم مقاومت قرچک به داخل زمین مسابقه وارد شدند. تیم مقاومت قرچک به توبیخ کتبی محکوم شد.

کد خبر 4430745

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال ساحلی ایران لیگ برتر فوتسال کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اربعین ۹۷ بازی های پاراآسیایی دوومیدانی تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران المپیک جوانان 2018 آرژانتین تیم فوتبال استقلال تهران کشتی آزاد مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی وزارت ورزش و جوانان برانکو ایوانکوویچ جودو باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۲۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی مس ۳۰ میلیون تومان جریمه شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال برگزار و از سوی رحمان احمدی، مربی تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات و اصول کلی رفتار رخ داد.

وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

این رأی از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

کد خبر 6087619

دیگر خبرها

  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • مربی مس ۳۰ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • جریمه نقدی کمیته انضباطی برای حسینی
  • آرای جدید انضباطی لیگ برتر اعلام شد
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتبال