Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم گرامیداشت روز جهانی عصای سفید امروز دوشنبه با حضور سیدقاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از روشن‌دلان استان برگزار شد.

سیدقاسم جاسمیدر این مراسم اظهار داشت: روشن دلان مطمئن باشند که مسئولان از هیچ کوششی برای رفع مشکلات آنها فروگذار نخواهند کرد و تمام توان خود را برای حل آن به کار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر مجموعه مدیریتی بهزیستی استان ارتباط خوبی با نمایندگان مجلس برقرار کنند قطعا وضعیت بهتری خواهیم داشت و مجمع نمایندگان نیز مطالباتی در راستای تامین خواسته های روشن‌دلان از رییس سازمان بهزیستی داشته و دارند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در راستای ارتقای سطح علمی، فکری، مادی و معنوی روشن‌دلان کوتاهی نخواهیم کرد.

جاسمی با اشاره به پیگیری مسئولان بهزیستی استان برای بهبود وضعیت هیئت ورزشی نابینان گفت: بنده هم قول دادم مکاتباتی صورت گیرد و هماهنگی لازم انجام شود تا در آینده در هیئت نابینان شرایط بهتری برای فعالیت این افراد داشته باشیم.

همچنین اخیاری معاون اداره‌کل بهزیستی هم در این مراسم از راه‌اندازی مرکز آموزشی کودک نابینا در کرمانشاه با هدف کمک به جامعه نابینان خبر داد و افزود:  آموزش خط بریل و سایر سرفصل‌های آموزشی به نابینایان در این مرکز صورت می‌گیرد.

کد خبر 4430661

منبع: مهر

کلیدواژه: عصای سفید نابینایان کرمانشاه اربعین ۹۷ اربعین 97 کرمانشاه خبرگزاری مهر اربعین حسینی بوشهر گرگان مشهد یاسوج شیراز خرم آباد شهرکرد سنندج خطبه های نماز جمعه بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۲۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی غلامرضا لگزیان عضو هیئت علمی واحد رودهن را به عنوان نماینده ریاست دانشگاه در هیئت نظارت بر تشکل‌های دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن منصوب کرد.

در این مراسم فریده دوکانه‌ای‌فرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، حجت‌الاسلام جلیل محمدی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و اعضای هیئت‌رئیسه حضور داشتند.

مدیرکل تشکل دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم گفت: یکی از جلساتی که به صورت منظم و مرتب از سوی دفتر مقام معظم رهبری برگزار می‌شود دیدار ایشان با اعضای تشکل‌های دانشجویی بوده و این نشان‌دهنده اهمیت و جایگاه تشکل‌های اسلامی است.

بهروز دوستی افزود: با سیاست‌هایی که دانشگاه آزاد اسلامی طی چند سال اخیر در پیش گرفته وضعیت تشکل‌ها در دانشگاه مناسب است و درحال حاضر بیش از ۲۰۰ تشکل دانشجویی فعال و حدود ۱۰۰ تشکل فعال استادی در حال فعالیت هستند، اما تا نقطه مطلوب هنوز فاصله داریم.

وی تبیین کرد: تشکل‌های اسلامی در دانشگاه‌ها دارای استعداد و ظرفیت‌های فراوانی هستند که در صورت استفاده بهینه موجب رشد، شکوفایی و پیشرفت دانشگاه می‌شوند.

مدیرکل تشکل دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی افزود: کار تشکل نقد قدرت است؛ از این رو باید با سعه صدر با این معلمان برخورد و آنها را با خود همراه کنیم.

نماینده رئیس دانشگاه در هیئت نظارت بر تشکل‌های دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن هم گفت: دانشگاه باید بستر تعلیم و تربیت باشد و رسالت تشکل‌های اسلامی نیز در همین زمینه تعریف می‌شود.

لکزیان افزود: در چند روز اخیر این دفتر موفق به تشکیل و اخذ موافقت اصولی یک تشکل دانشجویی شده و یک تشکل اساتید را نیز در دست اقدام دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • معلمان محور پیشرفت هر جامعه و معماران آینده‌ای روشن هستند
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • حل نشدن مشکل نرخ تامین مالی برای فعال‌سازی بنگاه‌ها مانع از تحقق جهش تولید است
  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه