Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@22:08:32 GMT

بنر جنجالی در اردبیل دردسرساز شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۳۰۷۱

بنر جنجالی در اردبیل دردسرساز شد

رکنا: چندی پیش تولید محتوای بنر تقدیر و تشکر از عملکرد شهرداری خلخال از جانب تعدادی از کارشناسان، متخصصین و پزشکان خلخال که در یکی از خیابان های اصلی این شهر و در معرض عموم نصب شده بود با اعتراض شدید سازمان نظام پزشکی خلخال مواجه گردید که بعد از کش و قوس هایی جعلی بودن بنر شهرداری اثبات شد.

سازمان نظام پزشکی خلخال بعد از اطلاع از وضعیت پیش آمده بی اطلاعی و آگاهی نداشتن از نصب بنری با چنین محتوایی را اعلام کرد که به دنبال انتقاد سازمان نظام پزشکی و پیگیری و سیر مراحل مشخص شد که نصب بنر تقدیر و تشکر از شهرداری خلخال از سوی فردی غیرسازمانی تقاضا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محور و بحث چالشی بنر نصب شده با عنوان کسب رتبه ممتاز در شاخص بهداشت محیطی و شهری بود که رئیس بهداشت محیط و دانشکده علوم پزشکی خلخال این موضوع را به رد و تکذیب و نسبت به عملکرد شهرداری خلخال در موضوع مطرحه انتقاد کرد.

احمد مختارپور، رئیس سازمان نظام پزشکی خلخال در این خصوص گفت: شهرداری خلخال بدون هماهنگی و اطلاع قبلی از سازمان نظام پزشکی خلخال اقدام به نصب این بنر در پارک بازنشستگان این شهر کرده و محتوای این بنر هیچ ارتباطی با پزشکان این سازمان ندارد و این سازمان در قبول متن و محتوای آن تردید دارد.

به گفته وی گرچه عملکرد شهرداری خلخال در برخی مباحث شهری همچون جدول کشی، آسفالت معابر قابل قبول است، اما به هیچ عنوان نمی توان پذیرفت که به حق خود از زبان جامعه ای خاص در شهر بنر تقدیر و تشکر نصب شود و این موضوع سبب ایجاد شبهه و تردیداتی می شود.

علی ملکی، رئیس بهداشت محیط و کار دانشکده علوم پزشکی خلخال با بیان اینکه شهر خلخال از شاخصه های بهداشت شهری و محیط شهری به دور است اظهار داشت: در این زمینه متولی اصلی شهرداری خلخال بوده که متاسفانه شاهد هستیم که عملکرد این نهاد در بحث شاخص بهداشت شهری بسیار ضعیف است.

وی تصریح کرد: مردم شهرستان خلخال به صورت مکرر از جمع آوری زباله شهری انتقاد دارند که بحث دفع زباله در این خصوص نیز موضوعی جدا و حائز اهمیت است که در این زمینه نیز اهالی شهر از شیوه سوزاندن زباله در سایت دفع زباله شهری گله مندند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

لو رفتن رسوایی یک زن بی وفا به شوهرش در برنامه زنده تلویزیون! + فیلم شلیک گلوله و قتل 4 نفر در شب تولد اولین نوه خانواده! شیرین نمی دانست سیاوش از لحظات خصوصی شان فیلم می گیرد! اعدام بی سر و صدای امیر و همدستش در زندان کرج مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا کشف اسکلت خون آشام 10 ساله! + عکس دردسر وزش باد در مراسم عروسی سلطنتی + عکس اعدام 8 مرد خطرناک در تهران ! + جزییات درگیری عجیب کارگران چینی با پلیس بخاطر زنان خیابانی ! این مرد روزها عبادت می کرد شب ها سرقت/ تصاویر دوربین مدار بسته او را لو داد + عکس جزئیات حمله اراذل و اوباش به معلم شیرازی سر کلاس درس+عکس هشدار رییس پلیس تهران به دور دور بچه پولدارها با شیر و پلنگ + عکس تصاویر دیده نشده از نابغه علم فیزیک جهان شرط عجیب ازدواج زن مطلقه با پیرمرد با زخم بستر! این رییس بانک در مخفیگاهش دستگیر شد! + جزییات سحر خانم منشی جمشید بود و وسوسه به جانش افتاد + عکس 2 زن عامل دوئل مرگبار 2 مرد تهرانی بودند! این معلم در برابر صبر دانش آموزش زانو زد+ فیلم تبهکاران تهرانی به این 2 جرم خیابانی بیشتر علاقه دارند! گرانی پوشک باعث قتل دختر 10 ماهه شد! +عکس اقدام شنیع کارکنان مدرسه با پسربچه اتیسمی+فیلم و عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه نظام پزشکی شهرداری شهر اردبیل تشکر دردسرساز عکس ایران زن قتل تصاویر پرونده یک زن جوان فیلم همسرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۳۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تفصیلی شهر اردبیل تصویب شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، و به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل، محمود صفری روز پنجشنبه اظهار کرد: طرح تفصیلی شهر اردبیل که پس از طی مراحلی به‌زودی به مرحله اجرا درمی‌آید، بخش عمده مشکلات شهری را برطرف خواهد کرد.
وی افزود: با اجرای طرح تفصیلی اردبیل که در قالب پهنه‌بندی و با احصای کمبودها و معضلات شهری تهیه شده، ضمن رفع کاستی‌های طرح قبلی نگاه ویژه‌ای به تامین کمبود سرانه‌های عمومی شهر و رساندن سرانه‌های مورد نظر به استانداردهای کشوری دارد.
شهردار اردبیل، جبران کمبودهای مناطق کم‌برخوردار و توسعه متوازن و یکسان مناطق مختلف شهر را از محورهای اصلی طرح تفصیلی جدید عنوان کرد و افزود: اصلاح ضوابط و موارد مدنظر در این طرح موجب نوسازی، بهسازی، رونق و توسعه شهر در زمینه‌های مختلف خواهد شد و شهروندان به‌زودی شاهد اثرهای مثبت آن خواهند بود.
صفری اضافه کرد: اصلاح و توسعه مبادی ورودی‌ شهر اردبیل نیز در برنامه‌های شهرداری قرار دارد که با ساماندهی آنها توسعه، رونق و وضعیت بصری مناسب و در شان کلانشهر اردبیل را شاهد خواهیم شد.
طرح تفصیلی اردبیل شهریور سال ۱۴۰۱ پس از حدود ۱۱ سال از سوی شورای اسلامی این شهر مصوب و در مهرماه ۱۴۰۲ از سوی شهرداری به وزارت راه و شهرسازی فرستاده شده بود.

دیگر خبرها

  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • ثبت ۱۵ دستاورد هوشمندسازی در سازمان آتش‌نشانی اصفهان
  • تعامل مسئله‌محور می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • قلیان با گاز خنده!
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • مهرو موم محل غیرمجاز مامایی در اردبیل
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل تصویب شد
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • استفاده از الگوهای نوین مشارکتی در پروژه‌های شهری اصفهان