Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@20:30:43 GMT

شجاعی: ثبات تیم ملی می‌تواند عامل موفقیت ما باشد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۳۰۸۱

شجاعی: ثبات تیم ملی می‌تواند عامل موفقیت ما باشد

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود شجاعی که به همراه کارلوس کی روش و سردار آزمون در نشست خبری پیش از بازی تیم ملی ایران با بولیوی حاضر شده بود، گفت: مهمترین عاملی که می تواند ما را در جام ملتها به موفقیت برساند، ثبات است. این ثبات خیلی تاثیرگذار است. سال ۲۰۰۷ بعد از برانکو، قلعه نویی و سپس دایی آمد و نیمکت تیم ملی ثبات نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: دوره قبل بدشانسی آوردیم و اگر آن اتفاقات نمی افتاد می توانستیم موفق باشیم. اینبار همه چیز داریم. البته مشکلات کمتر شده ولی هنوز پابرجاست. اگر برایشان مهم باشد بعد از ۴۰ سال قهرمان شویم، کارهای زیادی لازم است انجام بدهیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: تمام تلاشمان را انجام می دهیم تا همه را شگفت زده و خوشحال کنیم. چیزی جز این در فکر بچه ها نیست.

ادامه دارد...

کد خبر 4430779 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران مسعود شجاعی کارلوس کی روش اربعین ۹۷ بازی های پاراآسیایی دوومیدانی تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران المپیک جوانان 2018 آرژانتین تیم فوتبال استقلال تهران کشتی آزاد مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی وزارت ورزش و جوانان برانکو ایوانکوویچ جودو باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۳۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان برای منطقه ثبات می‌آورد

به گزارش قدس آنلاین، ژنرال‌«سید عاصم منیر» فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله سید ابراهیم رئیسی رفت.

بحث طرفین در درجه اول بر موضوعات مورد علاقه متقابل، به‌ویژه صلح منطقه‌ای، ثبات و امنیت مرزی متمرکز بود.

هر دو طرف بر ضرورت تقویت همکاری‌های دوجانبه و در عین حال تلاش مشترک برای ثبات منطقه‌ای و شکوفایی اقتصادی توافق کردند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی نیز تاکید کرد: ایران و پاکستان با تقویت همکاری‌های فیمابین قوای مسلح می‌توانند صلح و ثبات را برای دو ملت و منطقه به ارمغان آورند.

فرمانده ارتش پاکستان مرزهای ایران و پاکستان را "مرز صلح و دوستی" توصیف کرد و بر لزوم بهبود هماهنگی در طول مرزهای مشترک برای جلوگیری از به خطر انداختن روابط دیرینه و برادرانه دو کشور همسایه توسط تروریست‌ها تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • حمایت استاندارد ایلام از رشد تولید در استان
  • جایگاه هشتم نماینده ایران در جام جهانی پاراتیراندازی
  • رمز موفقیت تیم ملی فوتسال ایران/ ژاپن در حد و اندازه انتقام نبود
  • نقش اینچه درگاهی در موفقیت تاریخی ژیمناستیک ایران
  • خودت دوست خودت باش: راز طلایی موفقیت (فیلم)
  • استقبال از غرفه ایران در نمایشگاه دفاعی بغداد
  • صلح و ثبات در منطقه با تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان
  • تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است
  • رئیسی: تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان برای منطقه ثبات می‌آورد
  • رئیسی با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد