Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کاراته بانوان ایران این روز‌ها درگیر حواشی بسیاری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، روزگار این روز‌های کاراته به قدری تاریک است که در آن رنگ‌ها با هم تفاوتی ندارند و هر کسی به فکر جایگاه خودش است. در این میان بازار شایعات هم بسیار داغ است و هر روز خبر‌های عجیبی از این فدراسیون پرحاشیه به گوش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مهمترین نکته در حواشی اخیر کاراته ایران نبود وحدت و رفتارهای دوگانه است. جایی که هر یک از مسئولان سنگ خودشان را به سینه می‌زنند و دست به دخالت برخی‌ها در امور فنی هم که نیازی به گفتن ندارد.

در روز‌های اخیر شاهد صحبت‌های جالبی از سوی برخی از کارشناسان کاراته بانوان و حتی ملی‌پوشان سابق این تیم بودیم که خیلی از ابهامات را برطرف کرد. به طور مثال آشوری هیچ‌گاه به کاویانی برای حضور در اردوی تیم ملی و برگزاری رقابت انتخابی حرفی نزده بود در حالی که چند ساعت پیش از مصاحبه کاویانی، دبیر فدراسیون کاراته مدعی شده بود او را به انتخابی فراخوانده است! حتی یکی از ملی‌پوشان کاراته بانوان (که دوست نداشت نامش مطرح شود) در صحبت‌های خود با خبرنگار میزان مدعی شد اگر به اردوها برگردد در صورت پیروزی در انتخابی هم در ترکیب قرار نمی‌گیرد!


در این بین هنوز افرادی هستند که به علت ترس از مجموعه فدراسیون خیلی از حرف‌ها را مطرح نمی‌کنند. بسیاری از این نفرات در صحبت با خبرنگاران پرده از مسائلی برمی‌دارند که نشان از حق‌خوری است، اما دوست ندارند عمر ورزشی آنها نابود شود، چون فدراسیون کاراته ید طولایی در تشکیل کمیته انضباطی برای کسانی که حقیقت را به زبان بیاورند، دارد.

حال این سوال به وجود می‌آید که عامل اصلی این وضعیت بحرانی در کاراته بانوان چیست و چه کسی پشت سر این موضوع قرار دارد که بیشتر بانوان کاراته معتقد هستند حرف آخر را شخص دیگری می‌زند؟ چرا باید یک مسئول فدراسیون در پی تکذیب مصاحبه‌ها و اخبار رسانه‌ها باشد؟ و چندین و چند سوال دیگر که همه می‌دانند اما کمتر کسی شهامت به زبان آوردنش را دارد.

بدون تردید نقش پدرخوانده در حواشی و جنجال‌های کاراته به خصوص در بخش بانوان انکارناپذیر است و شاید نیاز به جوانگرایی در این فدراسیون بیش از هر فدراسیون دیگری احساس شود، البته نه فقط در بخش ریاست!

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کاراته کاراته بانوان حواشی جوانگرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۳۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از ٣٠ فروردین در توکیو ژاپن آغاز می‌شود و ملی‌پوشان کشورمان با ۵ قایق در این رقابت‌ها شانس خود برای حضور در پاریس را آزمایش می‌کنند.   تیم آب‌های آرام ایران در بخش کایاک و کانو، زنان و مردان در این رقابت‌ها حاضر است.   مربیان: مهسا مجللی، ایمان پورعزیز، آرش بصارت دار و دامون صادقی   کایاک بانوان:   الناز شفیعیان   …   کانوی بانوان:   هیوا افضلی   …   کایاک مردان:   علی آقامیرزایی   …   کانوی مردان:   عادل مجللی   کیا اسکندانی   محمدنبی رضایی   دکتر علیرضا سهرابیان ریاست محترم فدراسیون قایقرانی هم به همراه تیم در این مسابقات حضور دارد.

دیگر خبرها

  • کاراته کای قمی بر سکوی سوم ایستاد
  • همدان، قهرمان مسابقات کاراته قهرمانی کشور
  • کسب مدال برنز کاراته کای قمی
  • آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود شفیعیان به فینال ۵۰۰ متر کایاک بانوان
  • کاراته کای نوجوان لرستانی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • آغاز به کار مسابقات دارت انتخابی تیم ملی در سنندج
  • معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک
  • نایب قهرمانی کاراته کا‌های مازندران با ۵ مدال در انتخابی تیم ملی بزرگسالان 
  • ۲ نشان طلای پیکار‌های انتخابی تیم ملی،برای کاراته کا‌های استان همدان
  • همدان مقصد اول میزبانی‌های فدراسیون کاراته