Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارشناس مسائل غرب آسیا گفت:یکی از مهمترین مرز‌ها برای ارسال سلاح و تجهیزات به داخل سوریه از گذرگاه قنیطره بود که مرز مشترک سوریه با اردن و رژیم صهیونیستی است. بعد از آزادسازی این منطقه، عقبه پشتیبانی و لجستیکی تروریست‌ها نیز قطع شد. حسین کنعانی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به اهمیت برافراشته شدن پرچم سوریه بر فراز گذرگاه قنیطره در جولان اشغالی، اظهار داشت: یکی از مهمترین اهدافی که از ابتدای تحولات سوریه در استراتژی نظامی این کشور وجود داشت، بستن مرز‌ها برای جلوگیری از تردد تروریست‌ها و ارسال کمک‌های تسلیحاتی به تروریست‌های داخل این کشور بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: یکی از مهمترین مرز‌ها برای ارسال سلاح و تجهیزات به داخل سوریه از گذرگاه قنیطره بود که مرز مشترک سوریه با اردن و رژیم صهیونیستی است. بعد از آزادسازی این منطقه، عقبه پشتیبانی و لجستیکی تروریست‌ها نیز قطع شد.
این کارشناس مسائل غرب آسیا افزود: برافراشته شدن پرچم سوریه بر فراز گذرگاه قنیطره در جولان اشغالی، نشان دهنده حاکمیت دولت سوریه بر مرز‌های خود است که یکی از تهدیدات جدی برای سوریه بوده است.
کنعانی مقدم در پایان تصریح کرد: بازگشایی گذرگاه قنیطره تاثیری بر مراودات تجاری سوریه و اردن ندارد. اردن یکی از کشور‌هایی است که همسو با سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی بر علیه سوریه عمل می‌کرد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گذرگاه قنیطره سوریه و اردن جولان اشغالی حاکمیت قانون دولت سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۳۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنروا: تنها راه کمک‌رسانی به غزه گذرگاه‌های زمینی است

مشاور رسانه‌ای آژانس آنروا گفت که هیچ جایگزینی برای گذرگاه‌های زمینی به‌منظور رساندن کمک به شمال غزه وجود ندارد.

به گزارش مشرق، مشاور رسانه‌ای آژانس آنروا در گفت‌وگو با شبکه «الجزیره» با رد احتمال هرگونه ورود حقیقی کمک‌های انسان‌دوستانه به شمال غزه، تاکید کرد مواد غذایی و دارویی باید به طور گسترده وارد این باریکه شود در غیر این صورت قحطی رخ خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد که برخی کمک‌های هوایی وجود دارد اما هیچ جایگزینی برای گذرگاه‌های زمینی به‌منظور کمک‌رسانی وجود ندارد و بازرسی‌های پیچیده نیروهای اشغالگر مانع از ارسال کمک‌ها می‌شود.

پیش‌تر فیلیپ لازارینی رئیس آنروا درباره اتمام منابع این نهاد حقوق بشری برای کمک به مردم غزه هشدار داده بود.

وی وضعیت مالی این سازمان را «بسیار نامطلوب» عنوان کرد و گفت: امیدوارم که کشورهای بیشتری کمک به آنروا را از سربگیرند.

این مقام سازمان ملل، تصمیم رژیم اشغالگر صهیونیستی برای جلوگیری از ورود کمک‌های غذایی آنروا به شمال غزه را جلوگیری از زنده ماندن افرادی دانست که در خطر مرگ هستند.

لازارینی با بیان اینکه دسترسی مردم شمال غزه به کمک‌های بشردوستانه بسیار ضروری است، مشارکت طرف‌های ثالث برای رساندن کمک‌های بشردوستانه به مردم این منطقه را خواستار شد.

رژیم صهیونیستی، ۱۲ نفر از ۱۳ هزار عضو آنروا را به مشارکت در عملیات طوفان الاقصی متهم کرد؛ اتهامات بی اساسی که موجب قطع کمک‌های آمریکا به این نهاد بشردوستانه شد.

البته کشورهایی مانند کانادا، استرالیا، فنلاند و سوئد که پیشتر کمک‌های خود را قطع کرده بودند، اکنون کمک‌های خود به آنروا را از سرگرفته‌اند.

دیگر خبرها

  • حمله سنگین رژیم صهیونیستی به سوریه همزمان با حمله تروریست‌ها
  • جزییات حمله سنگین رژیم صهیونیستی به سوریه همزمان با حمله تروریست‌ها
  • تنها راه کمک‌رسانی به غزه گذرگاه‌های زمینی است
  • آنروا: تنها راه کمک‌رسانی به غزه گذرگاه‌های زمینی است
  • هلاکت یک تروریست بلندپایه داعش در مرز عراق و سوریه
  • مسئول انتقال تروریست‌ها میان عراق و سوریه کشته شد
  • رونمایی شهر هوشمند عربستان از یک استراحتگاه تالابی جدید
  • ارتش سوریه حمله تروریست‌ها را خنثی کرد
  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه
  • صعود قطر و امارات قطعی شد/ پیروزی سوریه، اردن و بحرین مقابل حریفان