Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حال تکمیل ....

طرفداری- کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار با بولیوی اظهار داشت:

همه دلایل حضور ما را می دانید چون فردا می خواهیم با بولیوی بازی کنیم. مطمئنا فردا بازی خوبی خواهیم داشت و آنها بازیکنان خوبی دارند و دو بازیکن خیلی خوب در این تیم حضور دارند ولی این بازی فرصت خوبی برای آماده سازی در راه جام ملتها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم که فردا هواداران از بازی لذت ببرند.

به گزارش فارس، کی روش در پاسخ به این سوال که آیا بولیوی می تواند به تیم ملی ما  کمک کند یا خیر گفت:

در حال حاضر ما تغییرات آنچنانی از نظر تاکتیکی نداریم، ما باید پیشرفتمان را بهبود ببخشیم. مطمئنا بازی های ما در جام ملتها نوع متفاوتی از فوتبال را به ما دیکته می کند، ما باید آمادگی کامل داشته باشیم.

وی در ادامه گفت:

مطمئنا هوشمندانه و منطقی نبود که پایه های اصلی تیم را نادیده بگیریم. ما باید از نقاط قوت و ضعف در جام جهانی برای جام ملتها درس بگیریم. وقتی ما تیمی داریم که مقابل اسپانیا و پرتغال در برخی دقایق بازی هجومی و کارهای خوبی انجام بدهند قطعا از آنها در جام ملتها هم استفاده خواهیم کرد. بازی های دوستانه ما هم به این دلیل است که فرصت به بازیکنان داده شود.

کی روش در خصوص اینکه بیشتر بحث ها طی روزهای اخیر حاشیه ای بوده و استراتژی تیم ملی در جام ملتها چیست گفت:

بیش از 40 سال است که ایران در جام ملتها قهرمان نشده است، من در ابتدای این اردو همه چیز را نوشته ام،سوال خوبی پرسیدید. ما باید کجا موفق شویم؟ در آن قسمت هایی که قبلا عده ای به شکست رسیده اند و موفق نشده اند باید تحقیق شود. اولین سوال این است، چرا در 40 سال قبل قهرمان نشدیم، بدون غرور و خاضعانه و سر به زیر باید به اشتباهاتمان اشاره کنیم، به نقاط ضعفمان پی ببریم و آنها را شناسایی کنیم، کارشناسان و دیگران باید بدانند اگر می خواهیم در جام ملتها موفق باشیم باید آماده سازی متفاوت از گذشته داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی در ادامه تاکید کرد:

ما هنوز در آنجایی که می خواهیم باشیم نیستیم ولی از گذشته خیلی بهتر هستیم، الان از گذشته بهتریم ولی هنوز سردردهایی داریم! سوال این است، آیا می خواهید مسکن ها را بعد از جام ملتها به ما بدهید یا قبل از مسابقات. آیا می خواهید ما جام ملتها را با سردرد آغاز کنیم؟ ما هنوز منتظر مسکن ها و داروها هستیم. این استراتژی ما است که تیم و بازیکنان باید راضی باشند، باید انگیزه خوبی داشته باشند و همه بازیکنان من متعهد هستند و در حال حاضر هم فقط باید به موفقیت برسیم.

ادامه دارد...

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۳۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: می دانیم کجای کار هستیم و چه می خواهیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن عنوان کرد:هیچ بازی برای ما راحت نیست. ما پنج دیدار دیگر داریم و باید تمرکز و تلاش داشته باشیم تا به موفقیت برسیم. می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم. با بازیکنان که صحبت می‌کردیم همه از اهمیت بازی و اینکه چه مسئولیت بزرگی روی دوش ما قرار دارد، اطلاع داشتند و همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا فردا پیروز شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سوغات ویژه پائز از چین رسید (عکس)
  • هشدار آنروا درباره حمله اسرائیل: رفح را ترک نخواهیم کرد
  • مربی شمس‌آذر: بازی تاکتیکی و پرفشار بود
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • نکونام: می دانیم کجای کار هستیم و چه می خواهیم
  • صنعا: طی روزهای آینده شاهد اولین عملیات در دریای مدیترانه خواهیم بود
  • ببینید | میگرن چیست؟
  • میگرن چیست؟ + فیلم
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار