Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سابق میلان که هم اکنون ریاست باشگاه مونزا را بر عهده دارد، به انتقاد از سرمربی روسونری پرداخت.

طرفداری- سیلویو برلوسکونی، رییس سابق باشگاه میلان از این که جنارو گتوزو، سرمربی روسونری از سیستم محبوبش استفاده نمی کند رضایت ندارد. برلوسکونی که هم اکنون رییس باشگاه دسته سومی مونزا است، در مصاحبه با وب سایت این باشگاه گفت:

الیوت به میلان تضمین داده و آن ها می دانند که نمی توانند تاثیرات بدی از خود به جای بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الیوت سرمایه گذاری عظیمی در میلان انجام داده و آن ها قطعا می خواهند تا این باشگاه را در آینده به شخصیت بزرگ تری بفروشند. هیگواین، آن مهاجم گلزنی است که میلان برای سال ها از آن بی بهره بود اما نمی دانم چرا در کنار او از مهاجم دیگری استفاده نمی شود. سبک فوتبال گتوزو را دوست ندارم و نمی دانم چرا او تیم را به چنین سبکی تطبیق داده است. ترجیح می دهم تا مهاجم دیگری در کنار هیگواین بازی کند و پشت سر آن ها سوسو قرار گیرد (اشاره به سیستم محبوب 2-1-3-4 خود). دربی میلان را از تلویزیون خواهم دید اما بابت سیستم و سبک بازی میلان ناامید هستم.

 نخست وزیر سابق ایتالیا ادامه داد:

دیگر سری آ را تماشا نخواهم کرد چون اکنون فقط روی موفقیت مونزا تمرکز کرده ام. آمدن کاکا به مونزا؟ شاید. احتمال آمدن هیچ یک از بازیکنان سابق میلان به مونزا را رد نمی کنم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۳۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وارد آمدن خسارت بیش از ۲۵۳ میلیارد تومانی به بخش کشاورزی

علی چاله‌چاله رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : طبق بررسی اولیه و گزارش مدیران شهرستانی و مراکز خدمات کشاورزی، در پی بارش‌های شدید و تگرگ روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه، خسارت ۲۵۳ میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومانی به زیربخش‌های کشاورزی استان وارد آمده است.

چاله چاله افزود: بر اساس برآورد‌های صورت گرفته ۳۰ هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی زراعی استان شامل مزارع گندم، جو، کلزا و نخود در اثر بارندگی‌های شدید اخیر خسارت دیده‌اند که برآورد اولیه خسارت وارده به این اراضی حدود ۲۳۹ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه اضافه کرد: در بارندگی‌های چند روز اخیر ۸۵ هکتار از باغات زیتون، انگور و گوجه سبز استان هم خسارت بیش از ۶.۲ میلیارد تومانی دیده اند.

چاله چاله با بیان اینکه دامپروری استان هم در بارندگی‌های اخیر دچار خسارت شده، گفت: در این بارش‌ها ۳۴ راس دام سبک و سه سر اسب تلف شده و سه واحد دامداری روستایی خسارت دیده اند که مجموع خسارت وارد شده در این بخش هم بیش از ۲.۵ میلیارد تومان ارزیابی می‌شود.

وی با بیان اینکه تاسیسات زیربنایی بخش آب و خاک نیز در بارندگی‌های اخیر متحمل خسارت شده، گفت: خسارت این بخش هم پنج میلیارد تومان برآورده شده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم
  • مسئول سابق امنیتی: در رفح خبری از پیروزی کامل نخواهد بود
  • وارد آمدن خسارت بیش از ۲۵۳ میلیارد تومانی به بخش کشاورزی
  • تبریک کاکا به رئال مادرید و کارلو آنچلوتی بابت قهرمانی در لالیگا + عکس
  • پسر نابغه ایرانی که به دستور دوست دخترش دست به سرقت می‌زد!
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • تصاویر | رودخانه دز پس از بارش شدید باران
  • ببینید | بارش باران و بوجود آمدن ابشار آب در پلدختر
  • ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد
  • فرود آمدن جالب هواپیمای جنگی بر روی برج العرب دبی + فیلم