Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-16@08:13:56 GMT

تکذیب استعفای عارف از شورای عالی اصلاح طلبان

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۳۲۳۴

تکذیب استعفای عارف از شورای عالی اصلاح طلبان

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب خبر استعفای محمدرضا عارف از ریاست شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان را قویا تکذیب کرد.

ایرنا نوشت: خبرگزاری فارس در گزارشی اعلام کرده که شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در جلسه مشترکی که در خصوص ترکیب شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با محمدرضا عارف داشته از توضیحات وی قانع نشده و عارف نیز تأکید داشته در صورتی که ترکیب به هم بریزد از ریاست شورای عالی استعفا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال حسن رسولی از چهره‌های نزدیک به محمدرضا عارف رئیس فراکسیون مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایرناپلاس اعلام کرد: جلساتی مانند جلسه چند شب گذشته عارف با شورای هماهنگی جبهه اصلاحات همیشه برگزار می‌شود و اتفاق جدیدی نیست.

رسولی ادامه داد: در آن جلسه هم اتفاق جدیدی رخ نداد و بحث و بگومگویی در میان نبود. در آن جلسه درباره تعداد اعضا و ترکیب شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان و درباره اینکه چه تعداد حقیقی یا حقوقی باشند، بحث شد، چون در این باره نظرات مختلفی بوده است. اما در عین حال همه ذی نفعان درباره ضرورت تشکیل و ادامه فعالیت انسجام بخش شورای عالی سیاست‌گذاری تردیدی ندارند.

او افزود:‌ بحث اینکه چه کسی عضو باشد یک موضوع فرعی است که همواره وجود داشته و الان هم مطرح است و البته قابل حل است و حل هم شده، این جوسازی‌ها ناشی از این است که شورای عالی سیاست‌گذاری سه پروژه انتخاباتی اخیر را با موفقیت 100 درصدی به پیش برده و وجودش برای رقبا خیلی خوشایند نیست و حق دارند در فضای مجازی از این گونه اقدامات انجام دهند.

رسولی گفت: ممکن است برخی از دوستان با نگاه دلسوزانه نقطه نظراتی درباره ترکیب داشته باشند که نظرات آنان محترم است، اما الان بحث ترکیب شورای‌عالی تمام شده است و باید تمرکز بر ایفای نقش شورای عالی سیاست‌گذاری جهت ایجاد استحکام و انسجام همه ظرفیت‌های اصلاح طلبی باشد.

داوود محمدی دبیرکل انجمن اسلامی معلمان نیز در گفت‌وگو با ایرناپلاس استعفای محمدرضا عارف از ریاست شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان را تکذیب کرد. او تاکید کرد: خروجی جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با آقای عارف چیزی جز تفاهم نبود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: عارف جبهه اصلاحات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۳۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا دستمزد کارگران تغییر می کند؟

امروز دوشنبه ۲۷ فروردین نخستین جلسه شورای عالی کار در سال جدید با موضوع «اصلاح دستمزد ۱۴۰۳» تشکیل می‌شود.

به گزارش مشرق، امروز دوشنبه ۲۷ فروردین نخستین جلسه شورای عالی کار در سال جدید با موضوع «اصلاح دستمزد ۱۴۰۳» ساعت ۱۷ تشکیل می‌شود.

سال گذشته در سیصد و بیست و نهمین نشست شورای عالی کار حداقل دستمزد کارگری ۸ میلیون و ۲۰۸ هزار تومان تعیین شد؛ این در حالی است که پیش از مصوب شدن حداقل دستمزد به دلیل رد پیشنهاد نمایندگان جامعه کارگری درباره عدد سبد معیشتی آنها به اعتراض جلسه را ترک کردند. در نتیجه مصوبه فقط به امضا نمایندگان دولت و جامعه کارفرمایی رسید.

در ادامه نمایندگان جامعه کارگری خواهان رسیدگی به موضوع و ترمیم حداقل دستمزد با توجه به نرخ تورم موجود کشور شدند. حال باید دید در سیصد و سی‌ام جلسه شورای عالی کار آیا این خواسته جامعه کارگری محقق می‌شود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • وکیل مدافعان شیطان در تهران!
  • آذربایجان شرقی تنها استانی که در انتخابات اسفند ۱۴۰۲، اصلاح طلبان در آن پیروز شدند
  • ایرنا: شورای عالی کار امروز جلسه‌ای ندارد
  • جلسه شورای اسلامی سازی دانشگاه ها شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • آیا دستمزد کارگران تغییر می کند؟
  • خسروپناه: ضعف حکمرانی در حوزه صوت و تصویر فراگیر مرتفع شود
  • چرا همه چیز از نظر رادیکال‌ها «سیاه» است؟
  • لایحه «تجارت» اصلاح شد
  • عارف غلامی در ترکیب 11 نفره دربی
  • فرماندار چالوس: استعفای پرستاران بیمارستان را تکذیب نمی‌کنم