Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@13:06:42 GMT

خسارت‌هایی که تهران از تغییر مدیران می‌بیند

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۳۲۴۷

ابوالفضل قناعتی در پاسخ به این پرسش که تغییر شهرداران چه خسارت هایی بر شهر تهران وارد می کند، گفت: با انتخاب آقای نجفی به عنوان شهردار، ۷۰ تا ۸۰ درصد مدیران شهری جابجا شده اند و همراه با این مدیران اصلی، حدود ۱۰ نفر از مدیران میانی نیز تغییر کرده اند. جابجایی مدیران در این سطح و به این میزان برای یک نهاد خدماتی آسیب زا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تغییر شهردار باز هم تغییری در سطح مدیریت مشاهده کردیم.

وی گفت: این مدیران تا با برنامه های شهری، مجموعه هایی که قرار است با آنها کار کنند، پروژه ها آشنا شوند و اطلاعات خود را به روز کنند، به خاطر این تغییرات باید محل خدمت خود را ترک کنند و این تغییرات هزینه بالایی بر شهر تحمیل می کند.

قناعتی ادامه داد: با توجه به شرایط کلی کشور و نرخ ارز، برخی از این پروژه ها ممکن است تاخیر در تکمیلشان با افزایش هزینه های بالایی روبرو شود و فهرست بهای آنها با تغییرات اقتصادی دچار تغییرات اساسی شود و گاهی به کندشدن روند تکمیل پروژه ختم شود که این موضوع تبعات اجتماعی نیز دارد و به ساکنان آن منطقه آسیب می زند و ممکن است این پروژه در دوره مدیران جدید دوباره با تغییراتی روبرو شود یا اصلاً در اولویت نباشد. آن زمان است که ساکنان کسانی که در مجاورت این پروژه عمرانی زندگی می کنند، دچار بلاتکلیفی می شوند.

این عضو شورای شهر چهارم با بیان اینکه عدم ثبات مدیریتی باعث میشود مدیران نتوانند تصمیمات قاطع و بلندمدت بگیرند، گفت: باید با توجه و دقت و بررسی همه جوانب انتخاب ها صورت بگیرد تا اینگونه تغییرات مدیریتی بر شهر و شهروندان لطمه نزند و برخی از زیرمجموعه های شهرداری به دلیل آنکه مدیران نمیدانند می مانند یا می روند، می توانند کاری را شروع کنند یا نه، انگار خاک مرده بر روی آن پاشیده شده است. امیدواریم فارغ از اینکه چه جریان فکری در شهر در حال تصمیم گیری است، این ثبات مدیریتی در شهرداری ایجاد شود زیرا معتقدیم با این روند خدمات شهری دچار مشکل می شود.  

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شهر تهران شورای شهر شهرداری خاک خاک شورای شهر شهر تهران شهرداری نرخ ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۳۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، جلال ملکی درباره جزئیات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران با بیان اینکه این کارخانه تولید مبلمان پلیمری در شهرک صنعتی شمس آباد بود، گفت: این حادثه عصر امروز رخ داد که شعله‌های آتش بیش از ۶۰ درصد این فضا را دربرگرفته بود

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از ورود آتش نشانی به محل آتش سوزی خبر داد و گفت: از گسترش آتش جلوگیری شد و حریق اطفا شده است.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه این حادثه خسارت مالی بالایی برجای گذاشته است؛ گفت: خسارت جانی ناشی از این آتش سوزی نداشتیم.

کد خبر 6090329 علی قدمی

دیگر خبرها

  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • کانون خانواده‌ با خودمحوری‌ها آسیب می‌بیند
  • اولین تغییر بزرگ مالک جدید: استقلالِ خلیج فارس!
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • مبارزه با تغییرات اقلیمی با استفاده از پوشش گیاهی
  • کم‌کاری‌ شهرداری موجب خسارت ۲۰۰ میلیاردی در پروژه شهربازی شد
  • تغییر رویکرد مدیران و ایجاد ساختار مناسب؛ گام مهمی در پیاده سازی مبارزه با پولشویی در صنعت بیمه است
  • آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران