Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون فوتبال گفت: عدم استفاده از ارز دولتی و خرید ارز آزاد دلیل لغو دیدار دوستانه فوتسال با برزیل و احتمالا برخی برنامه های آینده این فدراسیون خواهد بود.

مهدی تاج روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص لغو دیدار دوستانه تیم های فوتسال ایران و برزیل گفت: متناسب با شرایط خود تصمیم می گیریم اما متاسفانه بعضی افراد با بهره بردن از این شرایط به دنبال عقده گشایی می روند و حرف های عجیبی را مطرح می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: زمانی که فدراسیون فوتبال نتوانسته حتی یک دلار را با ارز دولتی تهیه کند و تمام اعزام های آن با دلار آزاد صورت می گیرد، چگونه انتظار دارید سفر به برزیل انجام شود؟ بنا به دلایلی که اعلام کردم شاید در آینده مجبور باشیم بسیاری از برنامه های خود را لغو کنیم.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برای اجرای تمام برنامه ها باید توان استفاده از ارز دولتی را داشته باشیم و در غیر این صورت کار دشواری در پیش داریم. در کنار تمام مشکلات موجود حتی توان گرفتن پول خود از فیفا را هم نداریم و این مساله کار را دوچندان دشوار کرده است.

*** بخشی از پول های فدراسیون در فیفا را زنده می کنیم
وی در خصوص آخرین شرایط مطالبات فدراسیون فوتبال ایران در فیفا اظهار داشت: با توجه به هماهنگی به عمل آمده قرار شد بخشی از پول های خود را از فیفا دریافت کنیم. به طور مثال با توجه به برگزاری دیدار دوستانه مقابل بولیوی قرار است فیفا کل هزینه بلیت پرواز این تیم را از پول فدراسیون پرداخت کند.
تاج تاکید کرد: همچنین ما سه بازی دوستانه دیگر در ایران خواهیم داشت که قرار شد فیفا به همین شکل بخشی از پول ما را پرداخت کند.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در شرایط سخت امروز ابتدا باید منابع خود را مشاهده و سپس بر اساس منطق تصمیم گیری کنیم. در خصوص لغو دیدار ایران و برزیل از مسئولان فوتسال خواستیم اگر می توانند 2 دیدار با روسیه را در ایران برنامه ریزی کنند تا بتوانیم پول آن را از طریق فیفا پرداخت کنیم.
وی تاکید کرد: امروز در توان فدراسیون فوتبال نیست که نفری 60 میلیون تومان پول بلیت دهد تا تیم ملی فوتسال با برزیل بازی دوستانه برگزار کند. امیدوارم در آینده چنین توانی داشته باشیم.
تاج با اشاره به افتتاح چمن کمپ تیم های ملی فوتبال خاطرنشان کرد: این مساله یکی از اتفاقات بسیار مهم در فوتبال ایران بود و سعی کردیم از بهترین تکنولوژی های دنیا در این چمن بهره ببریم.

** قرار نیست کفاشیان از فدراسیون جدا شود
رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص خبر منتشر شده مبنی بر اینکه یکی از مسئولان فدراسیون اجازه فعالیت در مسئولیت خود را نخواهد داشت، گفت: ما هم نفهمدیم منظور این خبر چه شخصی است و حتی از کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در این رابطه سئوال کردم و آنها نیز بی اطلاع بودند.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا احتمال دارد علی کفاشیان فرد مورد نظر باشد؟ اظهار داشت: اصلا اینگونه نیست و کفاشیان مشمول قوانین مطرح شده نیست.
رئیس فدراسیون فوتبال در مورد حواشی ایجاد شده میان تیم فوتبال امید و بزرگسالان گفت: تمام امکانات کمپ تیم ملی متعلق به کلیه تیم ها است و به زودی تیم امید از تمامی امکانات استفاده خواهد کرد.
وی در خصوص توهین به حمید استیلی اظهار داشت: این فضا به سود فوتبال ایران و به خصوص تیم های ملی ما نیست و امیدوارم شاهد فضای همدلی در تیم های ملی خود باشیم.
ورزشی **9118**2024

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۳۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال ایران موفق شد با پیروزی پرگل در دیدار یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا برابر قرقیزستان به نیمه نهایی رقابت راه پیدا کند و همچنین جواز حضور در جام جهانی فوتسال را بدست بیاورد و برای نهمین بار در بزرگ‌ترین آوردگاه فوتسال جهان حضور داشته باشد. به همین مناسبت سایت فیفا در مطلبی، به تمجید از ملی‌پوشان فوتسال ایران پرداخته و عملکرد علی اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم‌ملی را جادویی و خیره کننده دانسته است.

در گزارش فیفا عنوان شده است:«ایران با نتیجه شش بر یک جمهوری قرقیزستان را شکست داد و به جام جهانی ازبکستان ۲۰۲۴ رسید و عملکرد علی‌اصغر حسن زاده و مهدی کریمی در این رقابت‌ها خیره کننده بوده است.»

ایران برای نهمین دوره متوالی به جام جهانی فوتسال راه یافت. علی اصغر حسن زاده در پیروزی ۶ بر یک در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا، کاملاً غیرقابل پیش بینی بازی کرد و قرقیزستان را در تمام مدت عذاب داد، او گلزنی کرد و دو پاس گل داد. همچنین مهدی کریمی دو گل زد و بهروز عظیمی، سالار آقاپور و سعید احمدعباسی دیگر گل های شاگردان وحید شمسایی را به ثمر رساندند.

حسن زاده در مصاحبه‌ای با سایت فیفا گفته است: «صعود به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ در ازبکستان اولین هدف ما از شرکت در جام ملت‌های آسیایی فوتسال آسیا بود. اکنون هدف ما در ازبکستان این است که مانند دو جام جهانی قبلی که یک بار سوم شدیم و در جمع هشت تیم برتر قرار گرفتیم، بتوانیم بهترین نتیجه تاریخ فوتسال ایران را کسب کنیم و در جام جهانی آینده شگفتی بزرگی باشیم.»

دیگر خبرها

  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد
  • تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده