Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد کرم محمدی دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان شاهرود، افزود: این دستور مدتی قبل صادر شده و به قوت خود باقی است .
وی با اشاره به برخی اعتراض های مردمی شکل گرفته در پی زمزمه انتقال اداره کل راه و ترابری از شاهرود به سمنان،ابراز داشت: اداره کل راه و ترابری قبل از انقلاب در این شهرستان تاسیس شده ، بتازگی برخی حاشیه ها به وجود آمد که ماهیت آن ها انتقال این اداره کل نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدی با بیان اینکه در همه استان ها یک اداره کل راه و شهرسازی و یک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای وجود دارد، تصریح کرد: فردی نامه ای برای وزیر راه و شهرسازی می فرستد و وزیر محترم نیز دستور تشکیل سه اداره کل جدا از هم را می دهد و این موضوع به برخی سامانه های خبری کشیده شد.
معاون استاندار سمنان به توافقی که 23 اردیبهشت برای تشکیل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام شده بود، اشاره کرد و گفت: آن زمان رییس جمهوری دستور توقف کار را صادر کردند اما دوباره با انتشار این نامه حساسیت هایی برای مردم ایجاد شد، حق با مردم است و مسوولان پیگیر این موضوع هستند.
محمدی اضافه کرد: روز یکشنبه پس از نشست شورای تأمین شهرستان نتیجه را با استاندار سمنان در میان گذاشتم که اعلام کردند به زودی مدیر کل جدید راه و ترابری استان معرفی می شود.
وی همچنین از مردم و مسوولان خواست حساسیت شرایط کنونی کشور را درک کنند .
فرماندار شاهرود تأکید کرد: این موضوع با جدیت پیگیری می شود اما اتفاقی نیفتاده بود که این همه کم لطفی نسبت به مسوولان شهرستان صورت بگیرد.
فرماندار شاهرود با بیان اینکه متأسفانه برخی خواسته ها به مسائل سیاسی گره می خورد، افزود: تحولاتی در این 2 اداره کل به وجود می آید و این موضوع حل خواهد شد.
پس از آن که یکی از نمایندگان استان سمنان در نامه به وزیر راه و شهرسازی انتقال اداره کل راه و ترابری به مرکز استان را خواستار شد، هفته گذشته گروه های مردمی در شاهرود اعتراضاتی را شکل دادند.
به عقیده کارشناسان تاسیس اداره کل راه و ترابری در شاهرود به خاطر موقعیت جغرافیایی این منطقه و نیز وجود بیش از 50 درصد راه های استان سمنان در این شهرستان است.
شهرستان شاهرود 53هزار کیلومتر مربع مساحت و 240 هزار نفر جمعیت دارد.
7359/6167
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 اداره کل راه استان سمنان راهداری و حمل و نقل جاده شورای اداری وزیر راه و شهرسازی منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۳۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاف‌های بایدن به روایت آمار | کارکنان کاخ سفید جورکشِ جو!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از راشاتودی، جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در سخنرانی‌های عمومی بارها و بارها دچار اشتباه و گاف کلامی شده است به طوری که تحلیل رونوشت‌های کاخ سفید نشان می‌دهد که مشاورانش تنها در سال جاری دست کم ۱۴۸ بار مجبور به اصلاح گاف‌های او شده‌اند!

این تحلیل و بررسی که تارنمای خبری محافظه‌کار «دیلی کالر» مجری آن بوده است، پس از ارزیابی به این نتیجه رسید که بایدن در سال ۲۰۲۴ به ازای هر روز، بیش از یک بار گاف داده است. این تحلیل ۱۱۸ بیانیه، سخنرانی و نشست مطبوعاتی را شامل می‌شود که کاخ سفید رونوشت آن را منتشر و کارکنان دفتر ریاست جمهوری متعاقباً آن را اصلاح کردند.

به نوشته دیلی کالر، این اصلاحات طیف وسیعی از گاف‌ها از جمله اشتباهات غیرارادی (تلفظی، ارائه اطلاعات غلط و …) تا اضافه کردن کلمات و تغییر معنای کلی حرف‌ها را در بر می‌گیرد.

به عنوان نمونه، زمانی که باید در جریان یکی از سخنرانی‌هایش گفت که «همه آمریکایی‌ها علیه طرح نجات او رای دادند»، در حالی که باید می‌گفت «همه جمهوری‌خواهان»!

در مثالی دیگر، او گفته بود که «باید از هرگونه تهدید علیه دموکراسی دفاع کرد» در حالی که کلمه اصلاح‌شده در رونوشت کاخ سفید، این بود: «باید هرگونه تهدید علیه دموکراسی را شکست داد». رونوشت تنها یکی از سخنرانی‌های بایدن (نطق وضعیت کشور ماه گذشته)، ۱۳ اصلاحیه داشت!

از جمله گاف‌های غیرارادی می‌توان به ادعای «۷۵۰ میلیون آمریکایی (دوبرابر بیشتر از جمعیت واقعی آمریکا) واکسن کووید -۱۹ دریافت کردند» اشاره کرد. او همچنین به افراد مسن مبتلا به دیابت گفته بود «کهن‌سالان معلول»!

بایدن ۸۱ ساله هم‌اکنون مسن‌ترین رییس جمهور تاریخ آمریکاست و در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری امسال، در پایان دوره دوم ۸۶ ساله خواهد بود. نظرسنجی ماه گذشته نیویورک‌تایمز نشان می‌دهد که ۷۲ درصد آمریکایی‌ها از جمله بیش از نیمی از دموکرات‌ها معتقدند که بایدن برای انجام وظایف رییس جمهوری، بیش از حد پیر است.

دیگر خبرها

  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • ثبت بیشترین بارندگی در روستای تاش شاهرود
  • سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود
  • مشاهده پلنگ در جوار شهر شاهرود+ فیلم
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزگار در استان سمنان
  • رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد
  • روکش آسفالت ۳۶ کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • گاف‌های بایدن به روایت آمار | کارکنان کاخ سفید جورکشِ جو!