Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-18@02:28:05 GMT

آیت‌الله صدیقی جایگزین آیت‌الله جنتی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۳۳۰۴

آیت‌الله صدیقی جایگزین آیت‌الله جنتی شد

ساعت24-آیت‌الله کاظم صدیقی جایگزین، آیت‌الله احمد جنتی در ستاد امر به معرف و نهی از منکر شد.

 آیت‌الله کاظم صدیقی جایگزین آیت‌الله جنتی در ریاست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شد.

آیت‌الله صدیقی امروز با حضور در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر ضمن تقدیر از از زحمات بی‌دریغ آیت‌الله جنتی، گفت: آیت‌الله جنتی یک عنصر مقاومِ نستوه و به روز است که در این سن و سال به همه ابعاد انقلاب و جامعه توجه کافی داشته و سمت های بزرگی بر دوش ایشان بوده و یکی از حسنات ایشان نیز همین ستاد امر به معروف و نهی از منکر است که نهایتاً قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

منبع: تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۳۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ون ها و زن ها ؛ گشت ارشاد مدیران و صدیقی/ تقصیر آقای رئیسی نیست!

عصر ایران - آن طور که آقای رئیسی در دوران تبلیغات انتخاباتی گفته بود، قرار بود به جای :"گشت ارشاد" برای حجاب، "گشت ارشاد مدیران" راه بیندازند.

قرار بود به جای این که زنان و دختران را به زور سوار بر ون کنند و زمینه ساز حوادث تلخی مانند قصه پر غصه مهسا امینی شوند، با مسوولان خطاکار برخورد کنند.

قرار بود به جای تنزل فریضه امر به معروف و نهی از منکر به روسری، صاحبان منصب را که عهده دار سرنوشت مردم اند، به نیکی امر کنند و از بدی ها بازدارند... .

اما به جای همه این ها ، دیدیم که رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر که مرتکب منکر انتقال باغ ۱۰۰۰ میلیاردی بیت المال به خود و پسرانش شده بود، با گفتن "غفلت کردم" مشمول این فریضه و گشت ارشاد مدیران نشد و در عوض، بار دیگر زنان و دختران را با جیغ و داد و کشان کشان به داخل ون ها بردند تا تجربه شکست خورده گشت ارشاد را برای چشیدن شکستی دیگر تکرار کنند.

تقصیر آقای رئیسی نیست! ایشان لابد از خوبان اند و هزار وعده خوبان یکی وفا نکند! این هم رویش... ولی نه انصاف است، نه تدبیر و نه خدمت به نظام و انقلاب و اسلام و حجاب، این گونه رفتارها.

زیاده عرضی نیست!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چون گشت ارشاد جمع شد رأی ندادیم و 7 دلیل دیگر! حساسیت کاربران توئیتر به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل 17 آقازاده‌ و خانم زاده‌ سینمای ایران که به واسطه پدر و مادرشان بازیگر شدند!(+عکس)

دیگر خبرها

  • ون‌ها و زن‌ها ؛ گشت ارشاد مدیران و صدیقی/ تقصیر آقای رئیسی نیست!
  • ون ها و زن ها ؛ گشت ارشاد مدیران و صدیقی/ تقصیر آقای رئیسی نیست!
  • نهادهای متولی فرهنگ از جامعه جامانده‌اند/ تذکر لسانی خودجوش مردمی موثرتر از نوع حاکمیتی است
  • نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با رویکرد طرح نور
  • دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان: طرح نور باید تمام و کمال اجرا شود
  • امنیت آمران به معروف و نهی از منکر مهم است
  • معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکرمازندران
  • دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر: حجاب با هویت ایرانیان گره خورده است
  • لزوم ساماندهی بازار پوشاک/ حجاب با هویت ایرانیان گره خورده است
  • نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر در آبادان