Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@09:05:11 GMT

شهروندان قطری زندانی در عربستان را فوراً آزاد کنید

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۳۳۱۴

شهروندان قطری زندانی در عربستان را فوراً آزاد کنید

رکنا: رئیس کمیسیون ملی حقوق‌بشر قطر خواستار آزادی فوری شهروندان زندانی این کشور در عربستان سعودی شد.

به گزارش رکنا به نقل از گلف تایمز، رئیس کمیسیون ملی حقوق‌بشر قطر خواستار آزادی Freedom فوری شهروندان زندانی Prisoner این کشور در عربستان شد.

به نوشته وب‌سایت «قطرلیوینگ» پس از محاصره اقتصادی و سیاسی قطر از سوی چهار کشور عربستان، امارات، مصر و بحرین، شهروندان قطری با ناعدالتی‌های بیشماری روبرو بوده‌‎اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از 13 هزار خانواده متأثر از تحریم‌های چهار کشور عربی شدند و برخی شهروندان قطری نیز در چهار کشور محاصره کننده با اتهام‌های بی‌اساس زندانی شده‌اند.

پایگاه روزنامه «گلف تایمز» در این باره افزود: علی المری، رئیس کمیسیون ملی حقوق‌بشر قطر اخیراً از مقامات سعودی خواسته است فوراً چهار شهروند قطری را که قربانی بازداشت خودسرانه و آدم‌ربایی حکومت عربستان شده‌اند، آزاد کند.

این مقام قطری، عربستان سعودی را مسئول تامین امنیت و حفظ جان این شهروندان قطری اعلام کرد.

«علی المری» همچنین خواستار اعزام هیئتی از سازمان ملل به عربستان شد تا درباره سرنوشت نامعلوم چهار شهروند قطری تحقیق کنند. به گفته «المری»، سه تن از آنها ناپدید شده‌اند و نفر چهارم نیز با بازداشت خودسرانه نیروهای امنیتی عربستان هم‌اکنون در زندان‌های این کشور به سر می‌برد. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از سرنوشت این شهروندان قطری در دست نیست.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

لو رفتن رسوایی یک زن بی وفا به شوهرش در برنامه زنده تلویزیون! + فیلم شلیک گلوله و قتل 4 نفر در شب تولد اولین نوه خانواده! شیرین نمی دانست سیاوش از لحظات خصوصی شان فیلم می گیرد! اعدام بی سر و صدای امیر و همدستش در زندان کرج مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا کشف اسکلت خون آشام 10 ساله! + عکس دردسر وزش باد در مراسم عروسی سلطنتی + عکس اعدام 8 مرد خطرناک در تهران ! + جزییات درگیری عجیب کارگران چینی با پلیس بخاطر زنان خیابانی ! این مرد روزها عبادت می کرد شب ها سرقت/ تصاویر دوربین مدار بسته او را لو داد + عکس جزئیات حمله اراذل و اوباش به معلم شیرازی سر کلاس درس+عکس هشدار رییس پلیس تهران به دور دور بچه پولدارها با شیر و پلنگ + عکس تصاویر دیده نشده از نابغه علم فیزیک جهان شرط عجیب ازدواج زن مطلقه با پیرمرد با زخم بستر! این رییس بانک در مخفیگاهش دستگیر شد! + جزییات سحر خانم منشی جمشید بود و وسوسه به جانش افتاد + عکس 2 زن عامل دوئل مرگبار 2 مرد تهرانی بودند! این معلم در برابر صبر دانش آموزش زانو زد+ فیلم تبهکاران تهرانی به این 2 جرم خیابانی بیشتر علاقه دارند! گرانی پوشک باعث قتل دختر 10 ماهه شد! +عکس اقدام شنیع کارکنان مدرسه با پسربچه اتیسمی+فیلم و عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه قطر آزادی Freedom زندانی Prisoner اقتصادی سیاسی روزنامه عربستان کمیسیون آزاد شهروندان زندانی عکس ایران زن قتل تصاویر پرونده یک زن جوان فیلم همسرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۳۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم آران و بیدگلی ۲ زندانی را آزاد کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صدیق، معلم آران و بیدگلی همزمان با روز معلم ایثار را تمام شد معنا کرد و با پرداخت ۲ میلیارد ریال ۲ زندانی جرایم مالی را از بند رها کرد.

وی هدف از این کارخیرخواهانه نشان دادن کاربردی و عملی درس و آموزش به دانش آموزان مشغول به تحصیل در مدارس بیان کرد و گفت: ایجاد روحیه ایثار و گذشت در بین دانش آموزان و همچنین ترویج آن در بین آحاد جامعه از دیگر اهداف وی در کمک به زندانیان بوده است.

گفتنی است این معلم خیر علاوه بر کمک به آزادی زندانیان کمک به آنها در تأمین هزینه‌های زندگی را نیز تقبل کرد.

کد خبر 6094434

دیگر خبرها

  • ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • غریب‌آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • ایران ۲۸ زندانی پاکستانی را آزاد می کند
  • معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • غریب آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان آزاد می‌شوند
  • ۲۸ زندانی پاکستانی در سفر اژه‌ای به هرمزگان آزاد می‌شوند
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان
  • معلم آران و بیدگلی ۲ زندانی را آزاد کرد