Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: پرسپولیس اگرچه با همه بدهکارانش به توافق رسید اما پرداخت مطالبات محمد قاضی و مسعود همامی باقی ماند تا این دو چهره کار را به کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا بکشانند.

صادق محرمی، مدافع هافبک جوان پرسپولیس از تیم فوتبال ملوان سال گذشته به جمع سرخ پوشان پیوست. اگرچه محرمی امسال از جمع پرسپولیسی ها جدا شده و برای ادامه دوران فوتبالش راهی دیناموزاگرب شد اما به تازگی پرونده جدیدی از باشگاه ملوان در شکایت از پرسپولیس در ارتباط با این بازیکن باز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تیم شمالی خبر می رسد که ملوانی ها برای گرفتن حق رشد صادق محرمی که رقمی حدود ۲۰۰ میلیون تومان می شود به فدراسیون فوتبال شکایت کرده و در صورتی که تا تاریخ مقرر این طلب پرداخت نشده و تیم شمالی بتواند علیه پرسپولیس از کمیته تعیین وضعیت حکم بگیرد، این موضوع به قیمت بسته شدن سومین پنجره نقل و انتقالاتی سرخ ها تمام خواهد شد.

پرسپولیسی‌ها برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر با همه طلبکاران خود برای نحوه پرداخت‌ها به توافق رسیدند و موفق به حضور در لیگ شدند اما رفع همه مشکلات سرخ‌ها در گروی این توافق‌ها نبود.اما خطر دوم که مربوط به حذف از آسیا می شود پرسپولیس اگرچه با همه بدهکارانش به توافق رسید اما پرداخت مطالبات محمد قاضی Judge و مسعود همامی باقی ماند تا این دو چهره برای رسیدن به حق‌شان کار را به کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا بکشانند.درصورت شکایت بازیکنان به کنفدراسیون فوتبال آسیا، این نهاد شکایت‌ها را به کمیته صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها در ایران به ریاست سهیل مهدی ارجاع می‌دهد. این کمیته تا آخر مهرماه امسال به جمع‌بندی لازم رسیده و رای خود را درباره تیم‌های حاضر در فصل بعد لیگ قهرمانان صادر خواهد کرد.

این موضوع بدان‌معناست که اگر این بدهی‌ها فقط تا حدود ۱۰ روز دیگر باقی بماند، این کمیته هیچ چاره‌ای جز ابطال مجوز حرفه سرخ‌ها نداشته و این اتفاقی است که به صورت جدی پرسپولیس را تهدید می‌کند. البته شاید چون هر طرف پرونده را ایرانی‌ها تشکیل می‌دهند و نهاد تصمیم‌گیر (کمیته صدور مجوز حرفه‌ای) نیز در ایران رأی را صادر می‌کند، درنهایت با دخالت نهادهای تصمیم‌گیری مانند فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش، مشکل حل شده و درنهایت مجوز پرسپولیسی‌ها ابطال نخواهد شد! در حال حاضر مسعود همامی و محمد قاضی شکایت خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده‌اند که طبق پروسه‌ای که توضیح آن در بالا آمد، در نهایت کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در این خصوص به جمع‌بندی رسیده و رأی خود را صادر خواهد کرد!خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

لو رفتن رسوایی یک زن بی وفا به شوهرش در برنامه زنده تلویزیون! + فیلم شلیک گلوله و قتل 4 نفر در شب تولد اولین نوه خانواده! شیرین نمی دانست سیاوش از لحظات خصوصی شان فیلم می گیرد! اعدام بی سر و صدای امیر و همدستش در زندان کرج مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا کشف اسکلت خون آشام 10 ساله! + عکس دردسر وزش باد در مراسم عروسی سلطنتی + عکس اعدام 8 مرد خطرناک در تهران ! + جزییات درگیری عجیب کارگران چینی با پلیس بخاطر زنان خیابانی ! این مرد روزها عبادت می کرد شب ها سرقت/ تصاویر دوربین مدار بسته او را لو داد + عکس جزئیات حمله اراذل و اوباش به معلم شیرازی سر کلاس درس+عکس هشدار رییس پلیس تهران به دور دور بچه پولدارها با شیر و پلنگ + عکس تصاویر دیده نشده از نابغه علم فیزیک جهان شرط عجیب ازدواج زن مطلقه با پیرمرد با زخم بستر! این رییس بانک در مخفیگاهش دستگیر شد! + جزییات سحر خانم منشی جمشید بود و وسوسه به جانش افتاد + عکس 2 زن عامل دوئل مرگبار 2 مرد تهرانی بودند! این معلم در برابر صبر دانش آموزش زانو زد+ فیلم تبهکاران تهرانی به این 2 جرم خیابانی بیشتر علاقه دارند! گرانی پوشک باعث قتل دختر 10 ماهه شد! +عکس اقدام شنیع کارکنان مدرسه با پسربچه اتیسمی+فیلم و عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پرسپولیس قاضی Judge پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا آسیا تهدید شکایت عکس ایران زن قتل تصاویر پرونده یک زن جوان فیلم همسرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۳۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ در حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص تخلفات هوادار منتسب به سپاهان در دیدار مقابل پرسپولیس آمده است: درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۲ از سری رقابت های لیگ برتر کشور، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرا...گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می شود.

بیشتر بخوانید؛ تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی

بنابراین مستند به مواد ۶۰ و ۷۱ مقررات انضباطی نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رای صادره با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمنا پرونده جهت رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود.

دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران با تساوی بدون گل همراه شد.

در این دیدار از سوی هوادار منتسب به سپاهان، صحبت‌های عجیبی خطاب به هواداران پرسپولیس صورت گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229411 برچسب‌ها سپاهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی