Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@08:35:49 GMT

رونمایی از پیراهن بولیوی مقابل ایران (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۳۳۲۵

به گزارش ایلنا، تیم ملی بولیوی فردا از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی با تیم ملی کشورمان دیدار می‌کند.

پیراهن بولیوی برای دیدار فردا را مشاهده می‌کنید:

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران تیم ملی بولیوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۳۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رامین رضاییان یاد 4 گل به قطر افتاد!

به گزارش "ورزش سه"، نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ملی ترکمنستان و ایران در فاصله 24 ساعت مانده به این مسابقه در سالن کنفرانس ورزشگاه عشق‌آباد برگزار شد که رامین رضاییان همراه با امیر قلعه‌نویی در آن حضور پیدا کرد.

رامین رضاییان در نشست خبری پیش از دیدار برابر ترکمنستان اظهار کرد: ما همیشه با احترام به رقبا پا به میدان مسابقه می‌گذاریم و احترام به حریف را همیشه برای خود تمرین می‌کنیم. در دیدار فردا هم با احترام کامل به مردم و تیم ملی ترکمنستان به میدان می‌رویم، اما قطعا با تمام وجود برای اجرای برنامه‌های سرمربی تیم ملی و کسب پیروزی به میدان خواهیم رفت.

او درباره تاثیر پیروزی پنج بر صفر دیدار گذشته مقابل ترکمنستان در شکل بازی فردا برای تیم ملی ایران گفت: قطعا فردا روز متفاوتی نسبت به بازی رفت خواهیم داشت. در بازی قبل هواداران ایرانی کنارمان بودند و در این بازی ترکمنستان از حضور هواداران خود استفاده خواهد کرد؛ بنابر این، دیدار فردا کاملا متفاوت خواهد بود.

مدافع تیم ملی ایران یادآور شد: فراموش نکردیم که در تورنمنت اردن قطر را با چهار گل شکست دادیم، اما در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا برابر این تیم نتیجه لازم را نگرفتیم؛ نتیجه‌ای که هنوز به شخصه آن را هضم نکرده‌ام. با این شرایط، در دیدار فردا برای ما روز جدیدی خواهد بود و بدون توجه به نتیجه‌ی بازی رفت، تلاش خواهیم کرد تا سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - بریس رونالدو نازاریو با پیراهن رئال مادرید مقابل سویا (2004/3/28) / فیلم
  • عکس| لباس سردار آزمون قرض داده شد!
  • لباس سردار آزمون قرض داده شد! (عکس)
  • قدرت نمایی ایران مقابل آمریکا با این موشک هایپرسونیک /قاتل سامانه‌های پدافندی دشمنان را بشناسید+جزئیات
  • فردا روز متفاوتی مقابل ترکمنستان است
  • قلعه‌نویی: نتیجه بازی رفت مقابل ترکمنستان به تاریخ پیوست
  • رضاییان: فردا روزی متفاوت مقابل ترکمنستان داریم
  • رامین رضاییان یاد 4 گل به قطر افتاد!
  • پیراهن تیم ملی عوض شد(عکس)
  • رونمایی از پیراهن چهارم رئال مادرید در فصل ۲۴-۲۰۲۳ / عکس